طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | iranianarchitectures

فضای داخلی واحدهای اداری نیز بسیار مینیمال، انعطاف پذیر و شفاف است. نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است. با نورپردازی صحیح، زیبایی‌های نمای ساختمان، با شکوه بیشتری در شب خودنمایی می‌کنند و تزئینات، قوس‌ها و برجستگی‌های نما در زیر نور ملایم و زیبای منابع نور جلوه‌گری می‌کنند. به دنبال شیب موجود سایت، منطقه تجاری پروژه در سه سطح تشکیل شد. دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش اداری وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند. همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود.

معماری ساختمان اداری شریف ، دفتر معماری هوبا طرح

معیارهای اصلی این پروژه، ارزیابی مجدد مورفولوژی یک ساختمان اداری معمولی برای بهبود کیفیت نور طبیعی و دید بدون تغییر مساحت ساخت بهینه ساختمان بود. آئین نامه استاندارد ساختمان های اداری در تهران حاکی از آن است که مساحت تصرف ساختمان نباید بیش از 60 درصد مساحت زمین + 2 متر باشد. طبق این قانون، معمولاً بخشی از زمین به عنوان چاه نور مرکزی برای تامین نور واحدهای مرکزی استفاده می شود. همچنین نسبت مجاز شیشه به سایر مصالح به کار رفته در نما 40 درصد است. پروژة اداري- تجاري زرافشان با مساحتي در حدود ۱۵۰۰ مترمربع در تقاطع خيابانهاي زرافشان و فلامک در شهرک قدس واقع شده است.

  • درست است که پیش بردن یک پروژه به تنهایی می‌تواند راه خوبی برای ذخیره‌ی پول باشد، اما بهتر است بعضی چیزها را به متخصصین محول کرد.
  • همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد.
  • در این بخش از خط معمار با معرفی معماری ساختمان اداری شریف همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم.
  • بعد از مطرح شدن سوالات کلان، در خصوص ارتباط یک تک دانه با شهر و توسعه کالبدی بافت در آینده ، نوبت به تعریف مفاهیمی اساسی و شکل دهی اصول طراحی شد.
مقاوم سازی ساختمان اداری اصلی ترین مرحله بازسازی ساختمان اداری است که از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا به صورت مستقیم با سلامت افرادی که در این ساختمان کار می کنند مرتبط است. با گذشت سالها و افزوده شدن به عمر یک ساختمان مصالح و تجهیزات آن رو به فرسودگی می‌روند و مشکلاتی به همراه خود دارند. جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد. با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند. همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد.

اگه میخوای کابینت خونه رو عوض کنی، قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

علاوه بر این، طراحی باید معقول باشد بدون اینکه ظاهر طرح نهایی را قربانی کند. خلاقیت یک طراح داخلی متخصص و مهارت های کاربردی او می تواند به دستیابی به این مهم کمک کند. که نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه اهداف طبیعت را نیز برآورده می کنند. بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد.

بنابراین در مجله خبری معماری ایرانی های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه. © تمام حقوق سایت برای مجموعه ساختمان سازی و بازسازی محفوظ می باشد. 5) در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی. تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر… از این رو تصمیم بر این شد که برای رسیدن به حالت عدم اطمینان در بین پارادوکس ها، یک موجود همگن از نظر شکل و مواد ایجاد شود. نمای شیشه ای همچنین می تواند عایقی عالی در برابر سر و صدای محیطی باشد.

http://carsicm.ir