طراحی ساختمان های اداری طراحی داخلی طراحی پلان طراحی نما راژه | iranianarchitectures

برای طراحی نمای اداری مدرن می‌تونید از متریال‌های سنگ، فلز و شیشه استفاده کنید. بنابراین سنگ گرانیت برای طراحی نمای ساختمان اداری متریال مناسبی است. نمای اداری ساختمان باید به شکلی خلاقانه طراحی شود تا بتواند ارتباطی مناسب و موثر میان داخل و خارج ساختمان ایجاد کند.

طراحی طبقه 5 واحد اداری مطهری

از این رو بسیار مجله خبری معماری ایرانی است که المان های مورد نظر شما که در نتیجه کار می خواهید آن ها را داشته باشید. استفاده از رنگ های مناسب در محل کار یک موضوع بسیار مهم است که باید حتما با توصیه های روانشناسی رنگ ها و البته سلیقه کارکنان همراه باشد. همچنین استفاده از رنگ رسمی و برند شرکت در بعضی از بخش های دکوراسیون می تواند یک ایده خوب در جهت برندسازی باشد. همچنین جدا از اینکه رنگ ها می توانند حس خوبی به شرایط شرکت می دهد، استفاده از لوگو و المان های مختص شرکت شما در دکوراسیون نیز تاثیر بسیار خوبی دارد.

  • فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.
  • طراحی لندسکیپ و ساختمان‌های موجود در لندسکیپ (۴ ساختمان) این کارخانه نیز توسط شرکت دیبا انجام شده است.
  • نیاز به نصب پارتیشن و یا پرده خواهیم داشت که با توجه به مهندسی محیط و اینکه دقیقا در کجای دفتر به چه نوع جدا کنندهای نیاز است، آنها را نیز تهیه کرده یا سفارش می دهیم تا در طی مراحل بازسازی و تعمیر ساختمان این وسایل نیز به دست ما برسد.
  • ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید.
  • در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است.

در ایران عمدتاً ساختمان خط تولید از قبل طراحی شده و از طراح انتظار می رود که ساختمان اداری فاخری به سوله های قبلاً ساخته شده، اضافه کند. در طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ نیز کارخانه تولید رنگ ورق های مجتمع فولاد مجاور جاده اصفهان شهرضا است، سه دهنه سوله به عنوان خط تولید کارخانه قبلاً پیش بینی شده بود. لذا سعی معماران پروژه “احسان حسینی و الهام گرامی زاده نایینی” بر این بود تا با تعریف احجام اداری و خدماتی در کنار آن و ترکیب دو عملکرد اداری و صنعتی از لحاظ فرم، عملکرد و استراکچر، گونه ای متفاوتی از ساختمان های اداری، صنعتی ارائه دهند. ساختمان های اداری باید ساختمان های بارزی باشند که در یک نگاه بتوان آن ها را تشخیص داد.

تقسیم بندی فضا در بازسازی شرکت

سیاست طراحی بر ایجاد یک ساختار یکپارچه با حداقل بیان فرم و متریال و قابل انعطاف در نظام ساختاری خود بود. ایده به وجود آمدن شرکت های دانش بنیان در حوزه نزدیک دانشگاه شریف ( تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف ) برای تبدیل منطقه به منطقه ای فناور محور بود تا شاید بتواند بخشی از مهاجرت دانشجویان نخبه کشور را کم نماید. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با طراحی 15 ساختمان برجسته اداری آشنا کنیم با ما همراه باشید. در ادامه از آنجایی که پارتیشن ها دارای وزن سبکی هستند نیز بسیار راحت قابل جا به جایی نیز می باشند. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید.

http://carsicm.ir

این رویکرد در طراحی داخلی نه تنها در حفظ انرژی های حیاطی کره زمین بلکه در بر فاکتورهای روانشناختی، اقتصادی و نگرش کارفرمایان و ذینفعان دیگر تأثیرگذار بوده است. هزینه نما با توجه به مساحت و ابعاد ساختمان، ارتفاع، نوع و سبک طراحی، جنس متریال و پرکار یا کم کار بودن نما محاسبه می‌شود. با وجود این نمی‌توان به راحتی هزینه نمای کلاسیک را بیشتر از نوع مدرن دانست یا نمای اداری پرکار را پرهزینه‌تر از نوع کم کار دانست، چراکه هر طرحی منحصر به فرد است و ممکن است گاهی به دلیل طرح متفاوت، هزینه حمل و نقل، مصالح و … متغیر باشد. در طراحی ساختمان های(فضاهای) اداری بایستی دارای انعطاف پذیری، راحتی نگهداری، دسترسی مناسب و یک موقعیت اکولوژیکی اقلیمی مناسب باشند و از طرف دیگر یک محیط آرام، لذت بخش و مفید را برای استفاده کنندگان فراهم سازند.

نمای مجتمع تجاری تفریحی پلاتینیوم