ایوی پارتس مشخصات، قیمت و خرید انواع کنترلر خودرو برقی | asilight

در بدن ما مغز، دستور انجام کارها را صادر می‌کند و در دستگاه سی ان سی، کنترلر، تمام فرمان‌هایی را که لازم است دستگاه به مرحله اجرا درآورد، صادر می‌کند. بدین جهت است که در انتخاب کنترلر باید دقت کرد و مناسب‌ترین نوع آن را برگزید. ، یکی از تامین‌کننده‌های تجهیزات پیشرفته سی‌ان‌سی است که در سال 1991 در جنوب کشور چین تاسیس شد که توانایی تولید انواع ماشین‌های سی‌ان‌سی، سروو‌ موتورها و کنترلرها را دارد. شرکت‌ GSK دارای 400 کارمند در بخش تحقیق و توسعه بوده و هرساله تا 8 درصد درآمد سالانه‌ی خود را به این امر اختصاص داده است و همواره درحال توسعه‌ی کمی و کیفی خود می‌باشد. در سال ۱۹۷۲ بخش تولید کنترل‌کننده‌های کامپیوتری پس از جدا‌شدن از شرکت مسئولیت محدود فانوک تاسیس شد. دامنه‌ی فروش این شرکت چند ملیتی سرتاسر جهان بوده و برند این شرکت مشهورترین برند در تولید دستگاه‌های سی ان سی است.

این کنترلر از یک رله قفل استفاده می کند که باید به صورت دستی ریست شود و برای مواردی استفاده می شود که در صورت تجاوز دما از حد مشخص شده کل سیستم خاموش شود. در سیستم های الکترونیکی آنالوگ ، ترانسیتر مانند منبع جریان عمل می کند مجموعه ای اس آی لایت . تنظیم دقیق فرآیندهای صنعتی بوسیله کنترلرهای PLC انجام می شود . در این نوع کنترلرها همه چیز توسط انسان تنظیم و اجرا می شود . ابتدا چشم می بیند و سپس مغز پردازش می کند و در نهایت دست با عضو دیگر عمل تعیین شده را انجام می دهد مانند تنظیم شعله گاز ، چشم شعله را می بیند و با فرمان مغز به دست ، دست میزان شعله را تنظیم می کند .

۱ دیدگاه در “معرفی انواع کنترلر فانوک”

ایوی پارتس مشخصات، قیمت و خرید انواع کنترلر خودرو برقی | asilight

فروش شرکت در جهان در سال 2006، تقریبا به حد اشباع رسیده بود که تصمیم به گسترش آن و ارائه‌ی خدمات بیشتر برای به دست آوردن مشتریان بیشتر گرفته شد. کنترلرها و هر صنعتی باعث بهبود در کمیت و میزان تولید محصولات می شوند . امروزه استفاده از کنترلرها باعث تحول در جهان آینده شده و بدون استفاده از آنها پروسه های صنعتی پاسخ مطلوبی از لحاظ ویژگی گذراو یا ماندگار نخواند داد . روش های نام برده شده شده در طراحی و ساخت کنترلر هر کدام معایب و مزایا خود را دارند و تنها تعیین کننده اصلی انتخاب بهترین روش ، شرایط است شرایط مختلف تعیین می کند که کدام روش ساخت برای کنترلر مناسب تر است .

  • تناسب دمایی در بازه ای در اطراف حرارت تعیین شده انجام می شود که به آن باند متناسب (Proportional (Band می گویند.
  • این نوع بهترین کارایی و سرعت را در بین مدل های دیگر دارد و شما می‌توانید از تمامی فضای هارد دیسک ها استفاده کنید.
  • در واقع این نوع کنترلرها به عنوان واسط عمل کرده تا بتوانند ارتباط بین هارد دیسک ها با پردازنده و سیستم عامل را به خوبی برقرار کنند.
  • هنگام استفاده از هر نوع میکروکنترلر چک کنید که چه نوع پین هایی دارد و کدام نوع موتور برای انتخاب شما مناسب است.
  • در ادامه معروف ترین انواع کنترلر سی ان سی را مورد بررسی قرار می دهیم.

PLCها با استقامت طراحی شده اند تا در مقابل دو و رطوبت مقاوم باشند . این نوع کنترلرها به کامپیوتر شبیه هستند و برای ورودی ها و خروجی ها دارای مدارهای واسطی هستند . PLCها را با توجه به نوع CPU می توان تمام کارهای کنترلی را انجام دهند از روند تولید یک اتومبیل گرفته تا کنترل دما یک مخزن .

رئوستا چیست و چگونه کار می کند؟ – انواع، اجزا و کاربردها

این نوع RAID که با نام RAID آینه ای نیز شناخته می شود به حداقل دو عدد هارد دیسک نیاز دارد. اطلاعات به صورت یکسان روی هر دو هارد دیسک کپی می‌شود در نتیجه خواندن با سرعت بالا انجام می شود ولی نوشتن با سرعت پایین چرا که در این نوع RAID انگار که روی یک هارد دیسک اطلاعات کپی می شود. در این نوع RAID ما نیمی از ظرفیت هارد دیسک ها را بیشتر نمی توانیم استفاده کنیم و در نتیجه فضای ما به صنف کاهش پیدا می‌کند. در Raid 1 تحمل خطا وجود دارد و در صورت از دست دادن یک هارد اطلاعات از بین نمی رود. Raid 1 بهترین عملکرد را برای نصب سیستم عامل ها به شما ارائه می دهد.