بهترین لپ تاپ تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز

و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو می‌تواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد. البته قیمت لپ‌تاپ‌های اپل بسیار بالا بوده که با توجه به کیفیت و توانایی که دارند ،این قیمت بالا کاملاً قابل توجیه است. اما هیچ‌کدام کارایی لپ‌تاپ را نداشته و همه امکانات یک کامپیوتر را در خود جای نداده‌اند.

ضمن اینکه گرفتن وقت شما تجربه لذت بخشی نیز به شما نمی‌دهد اما به هر حال می‌توانید دسته بندی لپ تاپ های اقتصادی و همچنین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجوییما را نیز ببینید. اگر به دنبال یک لپ تاپ میانرده برای شروع برنامه نویسی هستید، انتخاب ایسوس Vivobook X515 می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. این سری لپ تاپ ها نسخه های مختلفی دارند، نسخه X515eb مشخصات بهتری نسبت به 2 نسخه دیگر موجود در سایت دارد. درست هست که شما روی هر لپ تاپی می‌توانید کد بنویسید و شروع به برنامه نویسی کنید اما یک لپ تاپ خوب می‌تواند به راحتی و افزایش کارائی شما کمک کند. از این رو بازار لپ تاپ به یکی از پر رونق‌ترین کسب‌و‌کار‌ها در جهان تبدیل شده و شرکت‌های متفاوتی به تولید لپ‌تاپ مشغول هستند. آیا لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای انجام طراحی های لباس مثل نرم افزار ایلوستریتور مناسب هستن، بهترین لپتاپ جهت نرم افزارهای طراحی لباس کدام هستند.

Lenovo Legion 5 Core i7-11800H 16GB-1TB SSD-6GB RTX3060

بدنه این لپ تاپ از جنس آلیای آلومینیوم ساخته شده و به دلیل باریک و ظریف بودن دستگاه، برای انجام کار های روزمره و معمولی توسط کاربر بسیار مناسب بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون است. این محصول اچ پی به ۸ گیگابایت رم مجهز شده که البته می‌توانید آن را ارتقا دهید. از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ میان رده می‌توانیم به برخورداری از پردازنده گرافیکی MX350 اشاره کنیم. یک عدد پورت USB Type C و دو عدد پورت USB 2 هم روی آن دیده می‌شود. بهترین لپ تاپ ایسوس که همین الان توی بازار موجوده، مدل راگ استریکس G713RM هست که هم سخت‌افزار قدرتمندی داره و هم نرم‌افزار هوشمند و روانی.

  • این محصول ایسوس به پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مجهز شده و محدوده فرکانس آن به ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز می‌رسد.
  • به عبارتی می‌توان گفت این محصول هم‌اکنون یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است.
  • در نهایت سخت افزار این دستگاه را 4 مگابایت حافظه Cache و 1 ترابایت HDD تکمیل می‌کند.
  • بهترین لپ‌تاپ از کدام برند است؟ لپ‌تاپ بهترین گزینه برای اشخاصی است که به دنبال کامپیوترهای قابل‌حمل هستند.
  • اما چنانچه بخواهیم یک بازه قیمتی برای آن در نظر بگیریم، قیمت لپ تاپ ایسوس در بازار ایران بین ۱۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

بدون شک لپ تاپ‌های بالارده گیمینگ برای اجرا کردن بازی‌ها به مصرف کننده نه نمی‌گویند. این دسته از لپ تاپ‌ها دارای گرافیک‌ها و پردازنده‌های قدرتمند بوده و قابلیت‌های جذابی مانند صفحه نمایش با رزولوشن QHD، سیستم نورپردازی RGB، اسپیکرهای با کیفیت و لیست کاملی از پورت‌ها مجهز هستند. پردازنده مرکزی intel core i u سرعت پردازش بسیار بالایی دارد و دیگر خبری از کندی و هنگ کردن نیست. پردازنده گرافیکی این مدل نیز Nvidia mx250 gddr5 می باشد که این لپ تاپ را مناسب پردازش بازی های سنگین کرده است. رم آن 16 گیگابایت می باشد اما ddr3 بودن آن می تواند کمی مشکل ساز باشد. پردازنده مرکزی آن AMD Bristol ridge a و رم آن 8 گیگابایت ddr4 و پردازنده گرافیکی آن AMD Radeon r4 graphics 512mb می باشد که همه اینها در کنار هم موجب سرعت متوسط و عملکرد خوب آن شده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6

این لپ تاپ مشابه سایر محصولات لنوو، بدنه محکمی دارد و به همین دلیل در مقابل ضربه و شرایط فیزیکی، مقاومت خوبی دارد. البته لپ تاپ 15 میلیونی بازی‌های قدیمی و سبک تا متوسط را اجرا می‌کنند ولی به دلیل نداشتن کارت گرافیک قوی، توان بالایی برای اجرای بازی‌های سنگین، ندارند. در لحظه نگارش این مقاله تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. به همین دلیل اگر مدلی را انتخاب کردید که موجود نبود، این مقاله را بوکمارک کرده و چند روز بعد به آن سر بزنید (به محض موجود شدن لپ تاپ، به صورت اتوماتیک در مقاله آپدیت شده و دکمه خرید آن فعال خواهد شد). در مورد میزان رم توصیه ما این است که یا لپ تاپ با رم 12 گیگابایت بخرید و یا لپ تاپ با رم 4 گیگابایت و سپس آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. لپ تاپ هواوی MateBook 13 باریک، سبک و جذاب بوده و به دلیل امکانات زیادی که به کاربر ارائه می دهد، در سال 2021 جزء بهترین مدل لپ تاپ قرار گرفته است.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر سری از این پردازنده‌ها از چند مدل مختلف و با کارایی‌های متفاوت تشکیل شده‌ است. برای دیدن دیگر مدل های لپ تاپ هواوی بهبرند لپ تاپ هواوی مراجعه نمایید. اپل از 8 هسته‌ی پردازشی و یک پردازنده گرافیکی 7 هسته‌ای بهره می‌برد و بر اساس آزمون‌های منتشر شده، این محصول می‌تواند به راحتی از پس انواع برنامه‌های مهندسی برآید. نیز با 2 گیگابایت حافظه ویدیویی مشترک قادر است اکثر بازی‌های نسبتاً قدیمی را اجرا کند.

بهترین لپ تاپ تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز

بنابراین، دستگاهی که می‌خرید تقریبا با همان مشخصات تا انتها همراه شما خواهد بود. لپ تاپ هایی که تحت عنوان لپ تاپ مهندسی شناخته می‌شوند، مشترکات زیادی با لپ‌تاپ‌های ادرای دارند. تفاوت عمده‌ی لپ تاپ مهندسی و لپ تاپ اداری را باید توان پردازشی دانست. لپ تاپ مهندسی به دلیل نیاز به اجرای نرم‌افزارهایی مانند اتوکد و 3D Max باید از پردازنده‌ی قوی‌تر و میزان رم بیشتری برخوردار باشد. اما در حالت کلی برای شروع برنامه نویسی نیاز به سیستم خیلی قدرتمندی نیست.