اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ بعضی از اتاق های فرار با نصب بنر سعی میکنن ی خرج کم روی دست خودشون بذارن اما اینو نمیدونن که ی دکور اسکیپ روم بی نظیر میتونه کلی مراجعه کننده برای شما بیاره و شما رو سر زبونا بندازه. این همون کاریه که تو اسکیپ روم تسخیر انیگما کردیم و جواب خیلی خوبی گرفتیم. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.

این جریان به همین صورت ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ انواع بازی فرار از اتاق به بیش از ۵۰ نوع متفاوت رسید. بدون شک در این روند رو به افزایش و گسترش کشور عزیز ما ایران زمین نیز همراه بوده است. با کلیک بر روی قسمت «رزرو آنلاین» می‌توانید سانس‌های قابل رزرو هر اتاق فرار را در روزها و ساعت‌های مختلف مشاهده کرده و اقدام به خرید بلیط بازی مورد نظر خود کنید. اولین مجموعه اتاق فرار در سال 2007 در توکیو ژاپن توسط شرکت scrap با یک اتاق برای یک گروه 6 نفره افتتاح شد.

بازی خانه پدری با قیمت نفری 110 هزارتومان از طرف تیم طراحی رتسل روم ارائه می شود. الان دیگه وقتشه شما رو از این سردرگمی برای نحوه بازی و حل معمای اتاق فرار دربیاریم. اسکیپ روم یا اتاق فرار ممکنه ی سری معما داشته باشه که شما فکر کنید این حل شدنی نیست. اصلا نگران این قضیه نباشید چون هر زمانی که شما به مشکل بخورید گیم مستر اتاق فرار کنار شماست و راهنماییتون میکنه. اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. اتاق فرار (خاموشی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پونک تهران واقع شده است.

اتاق فرار نئو مشهد در آدرس مشهد، ین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، ورودی B مجتمع کوهسر، طبقه سوم قرار گرفته است و شماره تماس آن ۰۹۲۲۵۴۶۰۶۴۲ می باشد. اتاق فرار فرارستان (گاو بازی در میدان مین) در آدرس مشهد، بلوار هاشمیه، نبش عبدالهی ۱۲، پلاک ۹۶ واقع شده و شماره تماس آن ۰۹۳۸۱۰۹۶۵۰۸ می باشد. داستان این اتاق فرار در واقع جلوگیری از رخ دادن یک قتل می‌باشد. طی داستان این اتاق فرار شما در محل زندگی یکی از مافیاهای قدرتمند و خطرناک شهر لندن قرار دارید و متوجه می‌شوید که این مافیای معروف می‌خواهد یکی از مقامات مهم شهر را در هنگام سخنرانی به قتل برساند. حال شما یک ساعت وقت دارید تا محل قرار مافیا با قاتلین را کشف و از محل فرار کنید. در بازی معمایی و ترسناک اسکیپ روم (اتاق فرار) شما باید معما و سرنخها را پیدا کنید تا خودتان را نجات دهید.

شرکت در این اسکیپ روم ترسناک برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع است. این اتاق فرار در مشهد، شهرک غرب، حسابی شمالی ۷، چهار راه اول واقع شده است. سانس های این اتاق فرار از ساعت ۱۴ الی ۲۲ فعال می باشد و شماره تماس جهت رزرو ۰۹۳۰۲۱۷۷۲۵۴ ثبت شده است. این اتاق فرار که از جمله اتاق های فرار تهران است، باعث می شود تا فضایی ترسناک را تجربه کنید. ساعت کاری اتاق فرار کلبه وحشت از 12 ظهر تا 9 شب است و زمان هر بازی یک ساعت است و تعداد افراد یک گروه می تواند از 4 تا 6 نفر باشد.

معرفی ژانرهای اتاق فرار و ۸ ژانر محبوب اسکیپ بازها

یکی از معروفترین عملیات های جنگ جهانی دوم می باشد و شما برای تغییر مسیر تاریخ و جلوگیری از یک فاجعه انسانی فقط یک ساعت فرصت دارید وارد اردوگاه نازی ها شده و بمبی را پیدا کنید و آن را فعال نمایید. ویرا برگی عزیز، چنانکه قصد استفاده از این کد تخفیف را ندارد با دریافت این کد صفحه کدهای تخفیف خود را شلوغ نکنید. کمدهای قفل‌دار داخل فضای سالن انتظار تعبیه شده تا وسایل گروه را در آن بگذارید.

داستان تعدادی از این بازی ها به این صورت است که دست و پای شرکت کنندگان بسته می شود یا گاهی مجبور به حرکت در تاریکی خواهید بود. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید. گروه شما برای تحقیق در مورد قتل های زنجیره ای که در یک موزه متروکه اتفاق افتاده وارد بازی میشود، شما به انبار قدیمی موزه میروید، بعد از کشف معماها متوجه میشوید که قاتل قربانی ها را به طور عجیبی به دالان های تاریک موزه میکشاند.

رزرو بازی اتاق فرار و شروع یک بازی هیجان‌انگیز

در این مراحل شما با عبور از راهروهای لیزر کشف مدارک وارد دالان های سیاه میشوید و…. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. از آنجایی که بازی ترسناک و معماهای سختی دارد ترجیحا سن بالای 18 سال در این بازی شرکت میکنند. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست.

بعد از این که اتاق فرار مورد نظرتان را با توجه به ژانر، درجه سختی و موقعیت جغرافیایی انتخاب کردید؛ بهتر است یک برنامه ریزی دقیق برای حضور سروقت در محل انجام دهید. همچنین پوشیدن لباس و کفش سبک و راحت (مخصوصا در اتاق فرارهای ترسناک) هم کمک می‌کند که ساده‌تر با چالش‌ها روبرو شوید. اگر نگران هستید که احساس ترس و وحشت در اتاق فرار ترسناک عملکردتان را دچار مشکل کند؛ بهتر است یک بطری آب یا یک تکه شکلات شیرین یا خرما هم به همراه داشته باشید. تمرین تنفس عمیق و ماندن در کنار سایر دوستان و هم تیمی‌هایتان هم کمک می‌کند راحت‌تر ترستان را کنترل کرده و یک خاطره شیرین و فراموش نشدنی در کنار دوستانتان بسازید. تم و حال و هوایی که اتاق فرار دارد؛ به عنوان ژانر یا سبک آن شناخته می‌شود. اتاق فرار ترسناک، جنایی، معمایی یا پلیسی، مهیج، اکشن، طنز و…

  • برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید.
  • در صورتی که تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید بلافاصله بلیط برای شما صادر خواهد شد.
  • اسکیپ روم الموت اسکیپ یا escape me (دخمه شوم) به شماره تماس ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ در شهرک غرب مشهد، دکتر حسابی شمالی ۷ قرار گرفته است.
  • برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و…
  • در ادامۀ همین مقاله به معرفی بهترین اسکیپ روم‌ها در تخفیف آل اسکیپ مشهد خواهیم پرداخت.

تیم محتوا و نویسندگی سفرزون، تمام تلاشش رو می‌کنه تا با کیفیت‌ترین محتوا رو برای کاربرهای خودش، ارائه بده. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.

اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده