آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

آموزش صرافی کوینکس به این ترتیب اتصال Google Authenticator به حساب کاربری صرافی کوینکس به پایان می‌رسد. در ادامه کد دریافت شده از Google Authenticator را دریافت کرده و در کادر مربوط در سایت صرافی کوینکس وارد کند. به کمک سرویس احرازهویت دوعاملی Google Authenticator می‌توان ضریب امنیتی حساب کاربری را افزایش داد. این برنامه یک رمزعبور یک‌بار‌مصرف شش‌رقمی تولید می‌کند که هر ۳۰ ثانیه عوض می‌شود؛ بنابراین حتی افشای رمز عبور یا هک آن پس از این مدت حساب شما را به خطر نمی‌اندازد.

آموزش معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس

تبریک می گم شما موفق شدید در سایت صرافی کوینکس ثبت‌نام نمایید. حال به روش ثبت نام در صرافی کوینکس می پردازیم، روی گزینه ” ثبت نام ” مطابق تصویر کلیک نمایید. سپس با صفحه زیر مواجه خواهید شد، می توانید زبان سایت را به فارسی نیز تغییر دهید. مطابق تصویر زیر روی قسمت اشاره شده کلیک کرده و فارسی را انتخاب نمایید. پس از بررسی صحت مدارک احراز هویت شما در صرافی کوینکس تایید شده و از طریق ایمیل به شما اعلان میشود.

معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس

فرض کنید بخواهیم تمامی قراردادهای خود را در قیمت ۵۵ سنت بفروشیم. با کلیک بر روی Close position و سپس Confirm، مشاهده می کنیم که پوزیشن در پایین صفحه نمایش داده می شود. در این حالت وقتی قیمت مارکت به ۵۵ سنت برسد با سود بسته خواهد شد. قسمت های Maker و Taker دو حالت از فعالیت های تریدر را شامل می شوند. در حالت Maker تریدر خودش در داخل صرافی نقدینگی ایجاد می کند و ثبت سفارش اولیه را خود تریدر ایجاد می نماید. حالت Taker مربوط به زمانی هست که تریدر سفارشی را که قبلا در کتاب سفارش یا Order book وجود داشته است را انتخاب می کند و به آن متصل می شود.

اخبار ارز دیجیتال usd coin

به‌محض اتمام کار، سرمایه‌تان را به کیف پول شخصی منتقل کنید تا از آسیب‌های احتمالی مانند هک شدن سایت یا بلوکه شدن در امان بماند. البته این موضوع برای وقتی که قصد استفاده از خدمات صرافی مانند پیوستن به استخر یا حتی ساخت دی‌اپ (اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز) دارید، بحث جداگانه‌ای دارد. کسانی که می‌دانند dapp چیست و در زمینه توسعه نرم‌افزار علم بالایی دارند، از فرصت‌های خوبی برای کسب درآمد برخوردار هستند. برای شارژ حساب کوینکس خود لازم است در یک صرافی ایرانی ثبت‌نام و افتتاح حساب کرده و با خرید ارزهایی مثل تتر Tether یا دای DAI آن را به حساب کوینکس خود که درادامه به آموزش آن پرداختیم منتقل کنید. برای این کار تنها کافی است با مراجعه به سایت کوینکس، از قسمت سمت راست بالای صفحه در این پلتفرم زبان موردنظر خود را انتخاب کرده و آن را تغییر دهید. اگر علاقه‌مند به ثبت‌نام و فعالیت در صرافی کوینکس هستید باید بدانید ثبت‌نام در این صرافی کار آسانی است و با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به آسانی برای خود حساب کاربری بسازید.

محیطی بسیار کاربردی و راحت دارد که کاربران تازه به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. شما می توانید در اینجا قیمت ارزی که مد نظر دارید را برای خرید و فروش وارد نمایید. حتی می توانید از درصد های از پیش فرضی که وجود دارد هم استفاده کنید. برای مبادله راحت و بی‌دردسر ارزهای دیجیتال، صرافی کوینکس یک گزینه بسیار خوب است. این صرافی از نظر خدمات نیز یکی از صرافی های معتبر محسوب می شود.

پس از کلیک بر روی دانلود شاید با تصویر زیر روبرو شوید که سیستم عامل گوشی تان این پیغام را به شما نمایش دهد. که بر روی ” به هر حال بارگیری شود ” کلیک کنید تا دانلود شروع شود. اگر در تنظیمات CET Deducation را فعال کنید، ۴۰درصد تخیفیف در کارمزدهایتانت لحاظ می شود.

درواقع به علل گوناگونی از تحریم ها گرفته تا مواردی دیگر، ارسال و دریافت پیامک از سوی سرویس های خارجی با مشکلا عمده ای مواجه است. دامنه coinex.com فیلتره اما دامنه coinex.zone و دامنه coinex.network فیلتر نیست. و خود صرافی کوینکس دامنه قبلی را روی دامنه جدید می اندازه تا بدون فیلترشکن هم بشه ازش استفاده کرد. بعد از بازیابی جیمیل هم می تونید به پشتیبانی کوینکس پیام بدید و مدارک احراز هویت تون را ارسال بفرمایید تا اگه احراز هویت دوعاملی تون را فعال کرده بودید واستون بازیابی کنند. اما ارزهایی که می خرید را در هیچ صرافی چه داخلی و چه خارجی نگه داری نکنید و به کیف پول خودتون ارسال بفرمایید. کوینکس به خاطر اینکه زبان فارسی را داخل سایت خودش قرار داده، پس از ایرانیان پشتیبانی می کند.

آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

علاوه بر کارمزدهای ترید، سرمایه گذاران باید از نرخ متغیر بودجه که از طرف صرافی ارز دیجیتال دریافت می‌شود نیز، آگاه باشند. حتی در هنگام استفاده از قراردادهای آتی باید کارمزد مِیکِر و تِیکِر را هم در نظر بگیرید. بدین ترتیب وقتی قیمت بایننس کوین به عدد۵۲۵ دلار برسه، خود صرافی برای شما این ارز را می خرد، بدون اینکه نیازی باشد که شما منتظر باشید به این قیمت برسد و یا پای سیستم باشید. جالبه بدونید که ممکنه مثلا چند روز طول بکشه یا حتی چند دقیقه بعد این معامله انجام بشه. پس تا زمانی که به این قیمت دلخواه شما نرسه، صرافی سفارش شما را انجام نمیده و شما هیچ ارز بایننس کوینی ندارید.

و اگر تتر روی شبکه اتریوم یا erc20 هست باید مقداری اتریوم در کیف پول خود داشته باشید. کارمزد فیوچرز بسیار کمتر از اکانت اسپات و مارجین است. مثال را در مورد ارز بایننس کوین یکبار برای سفارش خرید و یکبار برای سفارش فروش خدمتتون میگم. ولی وقتی کد پنج رقمی اتنتیکتور را وارد می کنم می گه کد صحیح نیست و قبول نمی کنه. اما coinex.ir برای کوینکس نیست و دامنه ir مال ایران هست که کوینکس ایرانی نیست.

این بدین معنا است که ایرانی های زیادی از این صرافی به طور روزانه استفاده میکنند. علاوه بر این حدود 60 درصد بازدیدکنندگان سایت از داخل ایران هستند. نکته بسیار خوب در رابطه با سیستم کوینکس این است که روی کوچکترین حرکت غیرعادی در صفحه مخصوص به کاربر دقیق است. حتی اگر ببیند که تغییر IP کاربر خیلی زود به زود در حال انجام است، مشکوک شده و این امر را بوسیله ارسال ایمیل یا پیامک، سریع به کاربر اطلاع می دهد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام کوینکس ورود ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. علاوه بر این کوینکس همیشه زمان ورود کاربران به پنل خود و همچنین آدرس IP آنها را بوسیله ایمیل و پیامک گزارش می دهد. ایرانیانی که می خواهند در هردو صرافی معاملات ارزهای دیجیتال انجام دهند، باید آدرس را بوسیله عوض کنند.