گوشی سامسونگ گلکسی سری S را پیش از خرید کامل بشناسید

این گوشی ها از سریعترین پردازنده ها و جدیدترین سخت افزارها بهره می برند و غالباً ادعای قرار گرفتن در میان بهترین مدل های گوشی های هوشمند جهان را مطرح کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده هندزفری بلوتوث و سیمی می توانید به سایت عمده فروشی آفرپخش مراجعه کنید، و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در ادامه میخواهیم لوازم جانبی موبایل را به شما معرفی کنیم تا به بهترین نحو از امکانات گوشی موبایل خود استفاده نموده، همچنین مراقبت لازم را از گوشیتان انجام دهید.

موبایل مرکزی قضاوت را با شما مشتریان گذاشته است تا خودتان پس از استعلام قیمت از سایر فروشندگان تصمیم به همکاری بگیرید. اما در کل حدود ۲ تا نهایت ۸ ساعت قابلیت استفاده بعد از هر بار شارژ را دارند. یکی از معضلات بزرگ هر واردکننده ی لوازم جانبی ، نحوه فروش و پخش آنست چرا که تعداد محصولات زیاد و تنوع محصولی بسیار است، اما موبایل مرکزی برای این موضوع هم راه حلی اندیشیده است. امروزه به دلیل استفاده زیاد از گوشی موبایل و اتصال به اینترنت شارژ گوشی زودتر از حالت معمول تمام میشود اگر در منزل و یا محل کارتان باشید این امر مشکل ساز نیست ، اما در مسافرت و یا زمانی که دسترسی به برق شهری ندارید تبدیل به یک مشکل بزرگ میشود. سمت چپ بودن ماژول ها همچنین برای طرح های کیس های محافظ هم بهتر است، چرا که بخش مهمی از طرح کیس به شیار دوربین ها اختصاص نمی یابد.

بررسی لوازم جانبی گوشی

درکل کار با این دستگاه بسیار روان و خوشایند است و نصب برنامهها در آن به سرعت انجام میشود و هرگونه کندی در دراز مدت در آن دیده نمیشود. در این گوشی تراشه Helio G90T به کار رفته است. هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل ابزاری است که برای ثابت کردن تلفن همراه در یک مکان مشخص به کار میرود پایه نگهدارنده موبایل یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل است و به شما این امکان را میدهد تلفن خود را در نزدیکی خود نصب کنید تا بتوانید مکالمههای هندزفری داشته باشید، موسیقی را از طریق یک سیستم استریو بلوتوث پخش کنید، از تلفن خود بهعنوان دستگاه GPS استفاده کنید یا اپلیکیشنهای رایج مسیریابی را به کار بگیرید. حتی در مقاله ای با نام ” خرید عمده لوازم جانبی از چین ” مفصل توضیح داده ایم که چگونه میتوانید خودتان ، برند خودتان را از چین خرید کنید و در ایران تحویل بگیرید ، بدون اینکه حتی نیاز باشد از جای خودتان تکان بخورید !

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

از این رو، شیائومی 12 پرو به عنوان یک گوشی موبایل مناسب گیمینگ شناخته شده است. شارژر فندکی (Car Charger) شارژری است که به پورت فندکی اتومبیل وصل میشود و با استفاده از توان الکتریکی خودرو وسیله الکترونیک شما را شارژ میکند. اما این نوع باتری ها یک ضعف هم دارند که مربوط به افت یا کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژ دهی آن هاست . این نکته را نیز فراموش نکنید که همیشه با حضور سریهای جدید، سری قبلی افت قیمت شدیدی پیدا میکند؛ برای مثال SAMSUNG S20 Ultra با یک دوربین فوقالعاده که حتی بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین هم شناخته میشود، در حال حاضر طلاییترین قیمت خود را دارد، حتی قیمت سری نوت ۱۰ هم در بازار بسیار معقول شده و اگر دوست ندارید برای جدیدترین پرچمداران، هزینههای سرسام آوری پرداخت کنید، حتماً بررسی مدلهای قدیمیتر را نیز مدنظر قرار دهید و بهترین گوشی سامسونگ را خریداری کنید.

بازار لوازم و اکسسوریهای گوشی از بازار خود گوشیها نیز متنوعتر است که با توجه به پیشرفت روزمرهی تکنولوژی، تعداد لوازم جانبی گوشی موبایل با گذشت زمان افزایش مییابد که بعضی از این لوازم عبارتند از : کارت حافظه، کابل شارژ، کابل تبدیل، انواع هندزفری و هدست، پاوربانک، مونوپاد، شارژر وایرلس، قاب محافظ، برچسب محافظ صفحه نمایش. در موبایل مرکزی با تشکیل یک تیم قدرتمند فروش و فرستادن کارشناسان فروش برای ویزیت در سراسر ایران این مشکل را به صورت کامل حل کرده است تا دیگر نیازی نباشد که همکاران کل این مسافت را طی کنند و به صورت حضوری خرید کنند ، بلکه ویزیتور ما برای فروش و پخش لوازم جانبی موبایل به سراغ همکاران خواهد رفت و یا در برنامه های اجتماعی مانند تلگرام ، واتس اپ و اینستاگرام و یا به صورت تلفنی با مشتریان در ارتباط خواهد بود تا به راحت ترین حالت ممکن بتوانید از موبایل مرکزی به صورت عمده خرید نمایید.

فروشگاه آفرپخش وارد کننده لوازم جانبی گوشی موبایل از چین و دبی بوده. نمایشگر سامسونگ گلکسی s20 پلاس در مقایسه با نوع S10، کمی بزرگتر است که به احتمال قوی به این دلیل است که از بالا و پایین لبه ی کمتری داشته باشد. شیائومی گوشیهایی با سختافزار عالی را با قیمتی پایین به فروش میرساند. شیائومی چگونه میتواند گوشیهایش را با این قیمتهای پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ به طور کلی این گوشی هوشمند عملکردی روان را ارائه میدهد و در انجام چند کار همزمان بسیار خوب عمل میکند.

برای استفاده از آن کافی است دکمه را بر روی برچسب هوشمند خود فشار داده و نگه دارید تا تلفن شما زنگ زده شود ، حتی اگر تلفن شما در حالت خاموش ، لرزش یا حالت خاموش باشد. همچنین باید بلوتوث و سرویس موقعیت مکانی خود را در حال روشن نگه دارید. این برچسبهای دارای بلوتوث باعث میشوند تلفن خود را در صورت گم شدن پیدا کنید. یکی از مهمترین مشخصههای این گوشی، باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی آن است که تقریبا دو روز کامل میتوانید روی آن حساب کنید. محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعهای از شیائومی است، به نام Huami ساخته میشود. شما همکاران برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل بهتر است به صورت مستقیم از عمده فروشان لوازم جانبی خرید کنید چراکه هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیتی بسیار قابل اعتماد تر از خرید با واسطه است و به راحتی می توانید سفارشات و محصولات را پیگیری کنید.

موبایل شیائومی

ظرفیت و نگهداری باتری در هندزفری ها متنوع است. از این رو به جرات می توان گفت که در اینجا افزایش عمر باتری و همچنین کارایی دستگاه برای سامسونگ از اولویت بیشتری برخوردار بوده است. اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم به اندازهای به این وسیله وابسته شدهایم که دیگر نمیتوانیم بدون آن زندگی کنیم.با کمی فکر کردن متوجه میشوید که چه زمان زیادی از روزتان را مشغول به کار با گوشی هوشمندتان هستید.دلیل این همه وابستگی و کاربرد زیاد مسلماً فقط جنبهی سرگرمی آن ین وسیله نیست. در ضمن گوریلا گلس کاملا ضدخش نیست و در گذر زمان کم کم خط و خشهایی روی صفحه ظاهر میشوند.

خرید گوشی شیائومی

تراشه و عملکرد پردازندهها: باید در نظر داشت که وظیفهی اجرای بازیها به عهدهی تراشه است و درواقع کاربر میتواند با استفاده از ویژگی اسکرین میرورینگ، بازی روی صفحهنمایش بزرگتر با کیفیت فروشگاه آنلاین فونر بالاتری تجربه کند. همانطور که در جدول زیر میتوانید مشاهده کنید، عملکرد باتری دستگاه در زمان مکالمه و آماده به کار بسیار ضعیف بوده و در هنگام مرور وب نیز به همان اندازه ناامید کننده است. از نظر پایهای، این همان گوشی Mi 11 است، به جز اینکه دوربین 108 مگاپیکسلی آن گوشی با یک دوربین 50 مگاپیکسلی جایگزین شده است. همچنین این نکته را باید کاربران در نظر بگیرند که باید کاوری را انتخاب کنند که خوب از گوشی محافظت به عمل آورد.

بررسی گوشی سامسونگ