پارتیشن بندی ساختمان اداری ساختمون 24 | iranianarchitectures

البته لازم به ذکراست تمام اصول فوق در تمام ساختمان هایی که توسط آرجنت تولید شده پیدا نمی شود. و سیاست این شرکت در استفاده از دستورالعمل های حاصل از بهترین تجربیات است. شرکت آرجنت، ادارات با کارایی بالایی را برای کارفرمایان رسمی طراحی کرده است که از اصول زیر تبعیت می کند.

عدم استخدام پیمانکار یا مدیر پروژه‌ی متخصص.

ساختمان اداری کارخانه مادیران (لوازم خانگی) در سه طبقه، واقع در فرودگاه پیام (استان البرز) به مساحت تقریبی ۴۵۰۰ مترمربع می‌باشد؛ طراحی داخلی، فاز ۲ و نمای این ساختمان اداری توسط گروه دیبا انجام شده است. استودیو 505 توسط شرکت ساخت و توسعه Groton به طراح ساختمان اداری و توسعه بدون کربن 6 ستاره گرین استار واگذار شد. این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد.

http://carsicm.ir

بسیاری از شرکت های بزرگ به طور فزاینده ای در حال حرکت به سوی فضای کاری باز، خلاق و مشترک هستند. دفتر مرکزی بی آی تی که توسط “دفتر معماری تداوم پویا” در ضلع جنوب بلوار صبا در محل تقاطع خیابان جردن قرار گرفته، مجموعه ای آپارتمانی است که طبقه همکف این بنا تجاری، و پنج طبقه بالای همکف، اداری و چهار طبقه زیر همکف، پارکینگ است. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. تولید آسان، قیمت مناسب، رنگ های طبیعی و غیرقابل تغییر در برابر نور خورشید، مقاومت دربرابر آتش سوزی و ضربه، و از همه مهم تر همخوانی داشتن با معماری سنتی ایران را می توان جز مزیت های این نما دانست.

برهم زدن شکل مکعبی ساختمان

این مجله خبری معماری ایرانی اداری و تجاری از نظر عملکرد مکانی در چارچوب یکی از خیابانهای اصلی تهران شکل گرفته است. یکی از دغدغه های طراحی پروژه ایجاد تعادل بین نمای قسمت تجاری و اداری و همچنین توجه به بافت شهری و ماهیت متفاوت و سبز این منطقه از شهر تهران بود. در ساختمان های اداری به محض تاریک شدن هوا بایستی نورمخفی های نما روشن شوند.

  • در این بخش به معرفی آثار منتخب معماران ایرانی طراحی و ساخته شده در داخل و خارج از ایران می پردازیم.
  • همانطور که می دانیم در عصر امروز زیبایی و نوع چیدمان دکوراسیون ساختمان های اداری می تواند تاثیر بسیاری بر نوع کارکرد کارکنان در محل کار داشته و انگیزه و عملکرد ایشان را چندین برابر سازد.
  • هر زمان نیاز به راهنمایی داشته باشید ما تا رفع کامل مشکل با شما همراه خواهیم بود .ما سعی میکنیم بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه دهیم.
  • نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود.

پوسته خارجی بنا باید فضاهای داخلی را از عوامل جوی و تغییرات دمایی و صداهای مزاحم محافظت کند. استفاده از سایه بان، پنجره های کرکره ای امکان کنترل شرایط نامناسب را به صورت غیر خودکار (مکانیکی) یا خودکار (اتوماتیک) فراهم می کنند. صفحات خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف و نمای این ساختمان ها می تواند در فراهم کردن کل یا بخشی از انرژی مورد استفاده ساختمان مؤثر باشند. از جمله موارد مهم در طراحی ساختمان اداری می توان به نکاتی چون، محل ورودی ساختمان اداری، راحتی شرایط کار، ایجاد منظر خوب و فضای سبز، تهویه مناسب اشاره کرد.

طراحی واحد اداری مطهری