هزینه بسیار پایینی در بر دارد

تعمیر تلویزیون شهری – تعمیر تابلو روان – فروش تابلو روانشرکت پدیده سازان به شماره ثبت 1806 تولید کننده تلویزیون شهری ، تابلو روان و اسکوربورد های ورزشی با بیش از 15 سال سابقه آماده اعزام کارشناسان خود جهت تعمیر و سرویس تلویزیون شهری ، تابلو روان و نمایشگرهای ال ای دی و فروش تابلو روان با کیفیت و قیمت مناسب به شما میباشد . مجموعهی تولیدی پویش رایان داتیس با شماره ثبت 1007 در سال 1392 آغاز بکار کرده است. محصولات ویژه معرفی شده در سایت شامل تابلو 106 در 58 سانت فول کالر یکی از مناسبترین قیمتها را با توجه به فول کالر بودن دارا است.همچنین تابلو روان قرمز 74 در 48 سانت موجود در تخفیف ویژه ارزانترین نوع تابلو تولیدی این شرکت می باشد.

تابلو فول کالر P8 یکی از تابلو های تمام رنگی است که با توجه به قیمت بالاتر آن نسبت به نوع P10 کمتر استفاده میشود. قیمت تابلو روان دو طرفه تقریبا دوبرابر تابلو روان تک طرفه می باشد زیرا تمامی قطعات باید دوبار استفاده شوند بجز برد تابلو روان که یک عدد استفاده می شود. معمولا اندازه مناسب برای تابلو تمام رنگی یا به اصطلاح تابلو ال ای دی هفت رنگ یک متر ارتفاع یا عرض و 1.5 الی 2 متر طول می باشد. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محلهایی زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران مشاهده میشود. ویدئو وال ها معمولا در بزل های 3.5، 1.8 و 0.88 میلی متر تولید میشوند. اولین دلیل استفاده از ویدئو وال به جای یک نمایشگر این است که تولید یک نمایشگر واحد با همان رزولوشن ویدئو بسیار هزینه بر تر است و به ناچار باید نمایشگر را با رزولوشن پایین تر تولید کرد ولی با ویدئو وال می توان نمایشگری بزرگ تر با رزولوشن بیش تر و هزینه ی کم تر داشت. از این نوع ویدیو وال برای تبلیغات، پخش زنده و نمایش فیلم و سریال استفاده می شود.

این نوع کارت کنترل برای زمانی مناسب است که شما نیاز دارید رسانه نمایشی خود را بارها تغییر دهید یا تعداد زیادی رسانه بر روی آن نمایش دهید مثل تلویزیون یا بیلبورد های بزرگ، کارت های کنترل متفاوتی با شبکه، وای فای یا GPRS وجود دارد. کیفیت بالای این امکان، تأثیر به سزایی بر تشخیص پزشکی خواهد داشت. پیشنهاد میکنیم نصب و راهاندازی این نمایشگرهای غولآسا را به شرکتهای معتبر و باسابقه با افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا با انتخاب بهترین مکان، شما را در تبلیغات موثر کمک کرده و مشاوره دهند. فروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهریفروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری با بهترین قیمت و کیفیت شرکت پدیده سازان با بیش از 15 سال سابقه آماده تامین لوازم مصرفی جهت تولید تابلو روان و تلویزیون شهری می باشد.

اگر به دنبال تابلویی رنگی در بیرون مغازه یا شرکت خود هستید این تابلو برای شما مناسب است. برای قرار دادن متن روی تابلو بر روی Text کلیک کنید. با کنار هم قرار دادن این بلوک ها اندازه صفحه نمایش نزدیک به اندازه دل خواه به دست آورید. برای قرار دادن عکس یا فیلم روی SourceFile کلیک کنید. تلویزیون شهری LED قابلیت پخش متن ، عکس ، فیلم را با کلیه فرمت های رایج به صورت تمام رنگ (پخش 16 میلیون رنگ ) دارد. این تابلو قابلیت نمایش متن , عکس , فیلم , افکت و … آن هم نمایش تصاویر , تلویزیون شهری متون و افکت مورد نظر است. در این روش ما فقط در مورد ماژول های ضد آب بحث کردیم با توجه به اینکه این ماژول ها یکی از مهم ترین ولی ضد آب نمودن ماژول به تنهایی در ساخت تابلو روان کفایت نمیکند . توانایی ارائه تصاویر به یک روش جدید باعث ایجاد سالنها و محیط های بسیار جذابی با گزینههای خلاقانه شده که بسیاری از آنها میتوانند کار بهتری برای جلب توجه مردم انجام دهند. تمامی مردم از جمله همکاران و تابلو سازان از سراسر ایران میتوانند کالاهای مورد نیاز خود در حوزه ال ای دی و تابلو های ال ای دی، بهصورت آنلاین از ال ای دی بانک تهیه و از مزایای ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و گارانتی واقعی برخوردار شوند.ال ای دی بانک همواره تلاش میکند پس از بررسی و مطالعه گزینههای مناسب، بهترین محصولات را از بهترین برندها انتخاب تا آنچه را که شایسته مشتریان گرانقدر ایرانی و منطبق بر رسالت این فروشگاه است عرضه کند.

این منابع میتواند کامپیوتر، لپ تاپ، سی دی، دی وی دی و یا موارد دیگری باشد که می تواند در به نمایش در آوردن اطلاعات مورد نیاز کمک نمایند.. اماکن مذهبی از گذشته تا امروز مورد توجه و احترام افراد جامعخ هستند. در گذشته برای ساخت تابلو های دیجیتالی، طراحی ماژول ها و نصب لامپ های ال ای دی ( لحیم کاری لامپ ها های ) پروژه ای زمان بر می بود و کاری تخصصی که نیازمند دقت و مهارت بود. جوان ال ای دی برترین تولید کننده تلویزیون شهری و تابلو روان ایرانبزرگترین عامل فروش تابلو روان و تلویزیون شهری و قطعات با بهترین کیفیت وقیمت موجود بازار ایران صنایع جوان ال ای دی مرکزتخصصی طراحی و ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری ایران ، شرایط ویژه فروش محصولات خود آغاز نموده جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. با ما در تماس باشید. با قاب هایی به باریکی 0.2 میلی متری، مجموعه ای از مکعب های برآمده می توانند تقریباً بدون مرز ظاهر شوند و در عین حال مقیاس پذیری یک سیستم نمایش کاشی شده را فراهم می کنند.

تابلو ما در اینجا یک تابلو فول کالر با ماژول P10 و برد D10 و اندازه ۱۰۶ در ۵۸ سانت شرکت ایده ال ای دی است. اندازه مربع داخل قسمت پیش نمایش را به اندازه تمام تابلو تغییر دهید. قسمت سیاه رنگ کوچکی که کنار مانیتور ایجاد شده فقط پیش نمایش تابلو است. در قسمت Device Type نوع برد تابلو روان مثلا D10 را انتخاب نمایید. قیمت تابلو چلنیوم تابلو های خاص ترکیبی انواع حروف برجسته چنلیوم . اگرچه انتظار میرود قیمتها طی چند سال آینده کاهش یابد، اما قیمت نمایشگرهای LED با وضوح بالاتر در حال حاضر چندین برابر قیمت LCD است و این فناوری را از دسترس بیشتر مشتریان خارج میکند.

تابلو های تبلیغاتی بیشتر بر روی درب مغازه یا شرکت انجام میشود که همیشه در دسترس بوده و تعمیر و نگه داری تابلوهای روان بسیار بهتر انجام میگردد. تابلو فول کالر P6 یکی از تابلو های تمام رنگی است. لذا با انتخاب ماژول تابلو روان استاتیک برای رسیدن به درخشندگی بیشتر ، باید معایب استفاده از این ماژول ها را به جان خرید . ظرفیت حافظه چند برابری ویدئو وال و همچنین امکان استفاده از حافظه جانبی، تلویزیون شهری را به یک گزینه ایدهآل برای نمایش تصاویر تبدیل میکند. لازم به ذکر است ویدئو وال جی پلاس مدل GVL-55KH35 با بهرهمندی از فناوری پنلهای صنعتی LG با نور پسزمینه D-LED با توان کارکرد ۲۴ ساعته به طور مستمر حداقل ۵۰۰۰۰ ساعت یکی از جدیدترین و بهروزترین محصولات این حوزه محسوب میشود که میتوان از کیفیت فوقالعاده بالا و توان فنی این محصول اطمینان حاصل کرد. نمایشگری که بتوان آن را به صورت قطعات کوچک به محل برگزاری ایونت آورد و سپس آن را مونتاژ کرد. تابلو led ها با قیمت خیلی پایین دارای قطعات دست دوم و نامرغوب است.

برای از بین بردن این نوع شکاف های رنگ و حفظ یک نمایش کاملاً هماهنگ ، سازگار و جذاب ، دیوارهای ویدیویی سری UDE-C سامسونگ از تنظیمات پیشرفته کارخانه ، سخت افزارهای نوآورانه و ابزارهای استثنایی کالیبراسیون کاربر برخوردار هستند. تولید کننده تابلو روانامروزه نمایشگرهای الکترونیکی LED (تابلو روان و تلویزیون شهری) جزو مدرنترین ابزارهای تبلیغاتی می باشند و روز به روز با تنوع بسیار زیاد از نظر کیفیت و شدت نور و تکنولوژی ساخت، شاهد استفاده های گوناگون از نمایشگرهای الکترونیکی در صنعت تبلیغات می باشیم. اگر نیاز به پخش تلویزیون بصورت آنلاین بر روی تابلو خود را دارید باید از کارتهای آنلاین داخل تابلو و همچنین یک کامپیوتر مجهز به کارت آنلاین استفاده نمایید.تمامی تابلو های تابلو روان ایده بصوزت سه بعدی است.

این نوع پانل ممکن است گرانتر باشد اما امکان نصب بسیار تمیزی را فراهم میکنند. بهاینترتیب، مجموعهای غنی از ویژگیهای کنترل ازجمله دسترسی و گزارش دهی چند کاربر را فراهم میکنند. نمایشگرهای شهری با تبلیغ برندها و کسب و کارهای مختلف در قالب تصاویر و ویدئو، رشد آنها را تضمین میکنند. غیر از این دو سوکت یک ترمینال تغذیه در وسط ماژول LED قرار دارد که برای اتصال ولتاژ به ماژول استفاده می شود . از نمایشگر ویدئو وال میتوان در اماکن شهری به عنوان بیلبورد تبلیغاتی استفاده کرد. بسیار پایین است. به همین دلیل هزینه نهایی در سیستمهای ویدئو وال کاهش مییابد. ترانس ها در انواع مختلفی تولید و وارد بازار کار می شود که ما در این جا با ترانس های 12 ولت ولتاژ مستقیم کار داریم و مقدار آمپراژ در هر مدار الکترونیکی بر روی مشخصات آن مدار نوشته شده است. کلمه P3 نشان دهنده وجود فاصله ۳ میلیمتری بین هر دو led است. با توجه به میزان فاصله دید بیننده از نمایشگر دات پیچ مناسب انتخاب می شود.

چنانچه در یک ماژول تابلو روان ، شانزده سطر داشته باشیم و در هر لحظه فقط یکی از سطر ها درایو شود چون نسبت Driving یک به شانزده می باشد ، به آن اسکن یک شانزدهم می گویند . چون ورود رطوبت و آب عملکرد تلویزیون شهری یا تابلو روان را مختل می کند و نمیتوان عملکرد مناسبی را از تلویزیون شهری توقع داشت . تابلو ال ای دی سه بعدی نوعی از تابلو روان است که مین برد تابلو توانایی پخش طیف رنگ را داشته باشد. رنج وسیعی از محصولات ال ای دی و ملزومات تابلو های ال ای دی مانند ماژول، ال ای دی کلاهی، ال ای دی اوال، تابلو های مین برد ساده وطیف دار، هاپ وابزارآلات روان، ال ای دی پاور، تیوب ال ای دی، وال واشر وروشنایی، پروژکتور اس ام دی وآکواریوم، تابلو روان display، تابلو ال ای دی ثابت، فلاشر ریموت دار، اس ام دی بلوکی، نوار ال ای دی، قاب CNC تابلو روان و… البته در این نوع تابلو دو نوع ماژول ( ماژول به قطعه ای که ال ای دی ها روی آن قرار گرفته اند می گویند) وجود دارد.

مقدار جریان عبوری استاندارد از تابلوی روان برای عملکرد درست ماژول ها 5 وات می باشد هر میزان ماژول در تابلو وجود داشته باشد باید به همان تعداد هم منبع تغذیه در تابلو قرار داده شود. هر چه تعداد پیکسل های متصل به این تراشه ها کمتر باشد میزان روشنایی نمایشگر بیشتر و هرچه تعداد پیکسل های متصل به این تراشه ها بیشترباشد میزان روشنایی نمایشگر کمتر می باشد. و قصد خرید تابلوی نسبتا کوچکی یعنی کمتر از یک متر مربع را دارید. این ویدئو وال از مواد اولیه و درجه یک استفاده شده و می توان از طول عمر بالای آن اطمینان داشت. این ویدئو وال کاربردهای متنوعی در ارگان ها، سازمان ها، مجتمع های تجاری، مراکز خرید، موسسات و مراکز نظامی به صورت 24 ساعته دارد و با طراحی مدرن و استاندار مورد استفاده بسیاری از مدیران کسب و کار قرار گرفته است. تلویزیون های شهری دارای ابعاد متفاوت هستند که با توجه به مکان مورد نظر شما برای نصب، می توانید یک سایز خاص را انتخاب کنید. نقش کابل فلت ( کابل انتقال دیتا ) در طراحی و نصب تابلو های روان به این شکل می باشد که به انتقال اطلاعات از برد کنترل به اولین ماژول هر ردیف کمک می کند و سپس توسط این کابل ها اطلاعات از یک ماژول به ماژول بعدی تا ماژول آخر در همان ردیف کمک می کند.

اما نباید فراموش کرد که این تجهیزات به صورت 24 ساعته و در تمامی طول هفته فعال هستند و به طور مداوم تصاویر و محتواهای مورد نظر شما را نشان میدهند. رطوبت و آب از ریز ترین شکاف ها به تابلو روان نفوذ کرده و می تواند به راحتی عملکرد تلویزیون شهری را مختل کند و در این حالت برای جلوگیری از ورود آب به برد تلویزیون شهری باید از واشر های آب بندی استفاده کرد واشر های آب بندی به صورت کامل شیار های پشت ماژول را پر کرده و از نفوذ آب به برد ماژول جلوگیری می کند. در هنگام استفاده از پاور مناسب برای طراحی و ساخت تابلو های روان ، باید به خوبی پاور به پشت تابلو محکم شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید. این موضوع مهمی است که در هنگام طراحی اتاق مانیتورینگ باید در نظر گرفته شود.لازم به ذکر است که هر کدام از نمایشگر ها به طور مجزا در همان ابعاد استاندارد مانیتورهای دیگر تولید شده و می توانند در مدل های 2، 4، 8، 9 و یا حتی صد صفحه ای تشکیل یک ویدئو وال بزرگ را بدهند. طبق شکل این گونه لامپ ها بسیار ظریف هستند و هنگام کار کردن با آن ها نهایت دقت را باید داشت تا آسیب نبینند.