مشاوره خرید لپ تاپ دانشجویی

شما میتوانید باتوجه به بودجه خود اقدام به خرید هرکدام از این دستگاهها کرده و از انجام حرفهای گیم نهایت لذت را ببرید. پردازنده این محصول را اینتل طراحی کرده است و از سری Core i5 در این لپ تاپ لنوو تعبیه شده است. سری M570 ایسوس نهتنها یکی از بهترین لپتاپهای گیمینگ در بازه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان محسوب میشود، بلکه حتی برای بازههای گرانتر هم همچنان انتخاب خوبی است. این پردازنده 4 هسته به خوبی میتواند جوابگوی بازی های روز باشد. ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ نیز از بهترین برند های معتبر و موجود در بازار می باشند، با ما همراه باشید. این لپتاپ از پردازنده Ryzen 7 3750H استفاده می کند.

این لپ تاپها در مشخصات خود دارای تنوع هستند و حتی مدلهای ارزان قیمت هم دارای SSD، صفحه نمایش ۱۴۴Hz و GPUهای با کیفیت هستند. بدنهی آلومینیومی، لپ تاپ را مقاوم کرده است و ضخامت این لپ تاپ چیزی حدود ۰.۵ میلیمتر از سایر لپ تاپها نازکتر است. هرکدام از لپ تاپها برای کاربری خاصی طراحی شده و در انواع مختلف روانه بازار میشوند. شرکت اچ پی توانست طی این 24 سال فعالیت، تجارب زیادی در ساخت لپتاپها کسب کرده و بهترین مدلها را روانه بازار بکند. این لپتاپ جزو لپتاپهای گیمینگ خوش قیمت بازار به حساب میآید و به همین دلیل نظر خیلیها را به خود جلب کرده است. نمایشگر بیشتر لپتاپهای صنعتی، روکش مات دارد و این ویژگی کمک میکند در محیط باز، انعکاس نور آفتاب، ایجاد مزاحمت نکند. یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوحتصویر 768×1366 HD با روکش مات Anti-glare که خیالتان را از بابت انعکاسنور و خستگی چشم راحت خواهد کرد. همچنین بهتر است رم دو کاناله باشد، برای مثال دو رم ۸ گیگابایت بهتر از یک ۱۶ گیگابایت فرامین را اجرا میکند. رمهای کمتر از 16 گیگابایت ممکن است بر کیفیت بازی شما تاثیر بگذارد.

ایدهآل برای indies و دیگر بازی های کمتر دشوار، طول عمر باتری بالا. را در رزولوشن و تنظیمات بالا یا اولترا و با فریم ریت بالای 60 فریم بر ثانیه اجرا کند. پردازنده AMD Ryzen 9 5900HS با 8 هسته حقیقی و 8 هسته مجازی خبر از سرعت پردازش بالای این دستگاه میدهد. اما باید توجه داشته باشید که این امتیاز را فدای سرعت پردازش و گرافیک نکنید. قیمت لپ تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد. این دستگاه براساس نسخهی استاندارد ROG Strix SCAR ساخته شده که در بررسی وبسایتهای فناوری امتیاز درخورتوجهی کسب کرده است.بهگزارش ویندوز سنترال، درمقایسهبا برادر خود، ROG Strix SCAR 17 Special Edition، قطعات داخلی قدرتمندتری ازجمله پردازندهی مرکزی Core i9-12950HX اینتل و پردازندهی گرافیکی لپتاپ NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti دارد. اکثر لپ تاپهای گیمینگ تا 60 میلیون تومان دارای صفحه نمایش استاندارد 15.6 اینچی هستند. اکثر لپ تاپهای معمولی دارای کارتهای گرافیکی اینتل بوده و برای انجام بازی مناسب نیستند. رم 16 گیگابایتی این لپ تاپ گیمینگ تا 60 میلیون برای انجام بازی مناسب است اما متاسفانه قابلیت ارتقا ندارد.

لپ تاپ هایی با صفحه نمایش لمسی اندکی گران تر از لپ تاپ های مشابه که این قابلیت را ندارد، هستند. در ادامه به معرفی لپ تاپ هایی خواهیم پرداخت که جزء لپ تاب های گیمینگ بالا رده محسوب نمی شوند اما با توجه به قیمت و ویژگی های آنها خرید این لپ تاپ ها منظقی است. اگر حافظه داخلی محل ذخیره سازی اطلاعات و داده های روی لپ تاپ است که برای کاربرانی که می خواهند استفاده ساده، عادی و روزمره از لپ تاپ داشته باشند لپ تاپ هایی با ظرفیت حافظه پایین نیز کاربرد دارد. توجه داشته باشید که مصرف باتری شما ، ارتباط مستقیمی با نوع پردازنده و کاری که انجام می دهید دارد. در بررسی مشخصات Nitro 5 ایسر باید به حافظه ذخیرهسازی نسبتا زیادی که در اختیار شما قرار دارد از جمله 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1512 گیگابایت حافظه ذخیرهسازی داخلی (1 ترابایت HDD و 512 گیگابایت SSD) توجه کرد. نسخه های مختلف پردازشگر Core i7-8750H شرکت اینتل با توجه به مدلی که شما خریداری می کنید،قلب پردازشی این لپ تاپ است. همچنین سایز صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6اینچ است که از یک پنل full hd استفاده می کند. پردازنده، قلب تپنده دستگاه شما محسوب میشود، پس لپ تاپ گیمینگ شما باید یک پردازنده رده بالا با هستهها و سرعت پردازش کافی داشته باشد.

دقت کنید که برای 4-5 میلیون پول لپ تاپی با سخت افزار بسیار ضعیف تر نسبت به رقیب دیگر انتخاب نکنید. تماسهای تصویری دیگر هم در مک بوک ایر بسیار عالی هستند و کیفیت ویدیو شما را شگفت زده خواهد کرد. شرکت ایسوس به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر لپ تاپ و سازنده بهترین مادربرد ها در سراسر دنیا طیف گسترده ای از محصولات مانند رایانه خانگی ، صفحه نمایش، کارت گرافیک ، نوت بوک ، تجهیزات شبکه ، سرور، تلفن های هوشمند و تبلت ها را طراحی و تولید می نماید که کاملا با نیازهای دیجیتال در دنیای پیشرفته امروز هماهنگ هستند.

سیستم خنک کننده: گرمای تولید شده در اثر پردازش در لپ تاپ، قاتل سخت افزار است که این گرما در لپ تاپهای گیمینگ به دلیل پردازش بالای گرافیکی بیشتر است بنابراین این لپ تاپها مجهز به سیستمهای خنک کننده با چندین فن ویژه پر سرعت و کارآمد هستند. رزولوشن بالا: رزولوشن بالای تصویر در لپ تاپهای گیمینگ که کیفیت بالایی از تصویر بازی را برای ما فراهم میسازند یک حق امتیاز دیگر برای دارندگان این لپ تاپهاست. سری HP Omen طراحی شیکتری دارد اما زیبایی یک لپتاپ گیمینگ را هم حفظ میکند. امروز با مدل tuf fx505dt کار داریم، یکی از ارزان ترین لپتاپ گیمینگ این سری که در بازار ایران نیز موجود است. این لپ تاپ آنقدر سبک و ظریف است که به راحتی داخل کوله پشتی شما جای میگیرد و میتوانید آن را با خود به محل کار یا جلسات حمل کنید.

همچنین برای مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ها، رسانه بیلبیلک همراه شماست. در بین مدل های مختلف لپ تاپ های ایسوس، سری ROG و TUF منحصرا برای گیمینگ طراحی شده اند. ساختار محکم، بدنهی ظریف، طراحی خیرهکننده، باتری با طول عمر بالا، قابهای نازک، صفحه نمایش ۱۴۴Hz و دیگر ویژگیها،این لپ تاپ را برای نصب آخرین سری بازها مناسب میکند. یعنی برای اجرای سنگینترین بازیها برای این لپ تاپ بستر مناسب را خواهید داشت. لپتاپهای گیمینگ برای زمانی که در حال جابه جایی (حرکت) یا در منزل بازی کنید عالی هستند و برای یافتن لپتاپهای متناسب با نیازتان نیازی به پول نقد ندارید.

تمام برنامه ها برای اجرا شدن به میزان مشخصی رم نیاز دارند. این مکبوک برای افرادی طراحی شده که فوقالعاده به جابجایی و وزن پایین اهمیت داده و حاضرند عملکرد را فدای راحتی و زیبایی کنند. اگر به صفحه نمایشی به این بزرگی نیاز ندارید، میتوانید نتایج عالی بازی را از هر لپ تاپ 15 اینچی مقرونبهصرفهتر دریافت کنید، اما اگر ترکیب عملکرد و ظاهر را درکنار هم میخواهید، لپ تاپ RAZER BLADE PRO 17 بهترین گزینه در بین لپ تاپ گیمینگ تا 60 میلیون برای شما است. انتخاب یک لپ تاپ معمولا بدین معنی است که بین قیمت، عملکرد و قابلیت حمل، دو گزینه انتخاب میشوند. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ مناسب هستید اما به دلیل تنوع بالا دچار مشکل شدهاید، تا آخر این مقاله از رسانه مستقل بیلبیلک با ما همراه شوید. رسانه بیلبیلک شما را در خرید لپ تاپ گیمینگ تا 60 بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 میلیون راهنمایی میکند!

به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ تا 60 میلیون تومان، وزن و ابعاد آن نسبت به سایر لپ تاپهای رده بالا، بیشتر است. این لپ تاپ از فرمانهای چند لمسی هم پشتیبانی میکند و با کمک یک برنامه نرمافزاری، میتوانید تعاریف خاصی را برای تاچ پد ارائه دهید. شاید به جرات بتوان گفت بهترین لپ تاپ فعلی حال حاضر بازار ایران تا 40 میلیون تومان برای گیمینگ و رندرینگ و استفاده های سنگین همین سیستم و بهترین لپ تاپ ایسوس است که به لطف دارا بودن هارد دیسک یک ترابایت SSD و پردازنده AMD Ryzen 7 به راحتی می توانید هر نوع برنامه ای را با آن اجرا کنید.

پر زرق و برق بودن یک لپ تاپ گیمینگ به معنای بهترین بودن آن نیست، بلکه لپ تاپهای باریکتر و خارقالعادهای نیز وجود دارند که به راحتی میتوانند در یک کوله پشتی جای گرفته و درعین حال نیازهای اساسی یک گیمر را پاسخ دهند! ضخامت این لپ تاپ تنها 0.8 اینچ است و شما میتوانید بدون دردسر آن را در یک کولهپشتی همراه خود حمل کنید. در این مقاله سعی شده تا به این موارد اشاره شود تا شما انتخاب بهتری داشته باشید و در ازای مبلغ پرداختی بتوانید بهترین مورد را در دست داشته باشید. این لپ تاپ را میتوان به صفحه نمایش ۴K متصل کرد.