مراقبت های بعداز لیفت ابرو

برخی از مردم اصرار دارند که کاشت طبیعی ابرو با جدیدترین و بهترین متدها انجام شود بدون اینکه به این مسئله توجه داشته باشند که برای انجام این عمل در درجه اول باید به سراغ انتخاب بهترین دکتر و کیلینیک پیوند ابرو در کرمان برود چرا که طرز عملکرد متخصص تعیین میکند که کاشت ابرو با چه کیفیتی انجام گرفته و بعد از آن، مدل رشد چگونه باشد. ممکن است که این پرسش برای شما پیش بیاید که آیا داشتن ابروهای پرپشت، زیبا و خوش ترکیب لازم است و در صورتی که فردی چنین باشد آیا دیگران اصلا به این مسئله اهمیتی می دهند؟ ابروهایی که صاف هستند یا به سمت پایین و بیرون شیب برداشته اند و قوس زیبا ندارند. همانطور که گفته شد یکی از کاربردهای ژلهای پرکننده صورت، تزریق ژل به خط خنده است که با بالا رفتن سن عمیقتر میشود و چهره را پیرتر نشان میدهد و شادابی را از چهره میگیرد. استان کرمان اگر بتوانند بهترین کلینیک پیوند طبیعی ابرو در کرمان را پیدا کند هیچگونه نگرانی از بابت کیفیت و عملکرد کاری متخصص نخواهند داشت. ما تا به حال با افراد زیادی برخورد داشتهایم که بعد از اتمام پیوند ابرو و سپری شدن مرحله استراحت فولیکول، از رشد موهای جدید راضی نیستند چرا که به دلیل عدم تنظیم زاویه کاشت فولیکولها، موی ابروها حالت شلخته و پراکنده پیدا کرده است.

در مورد قیمت کاشت ابرو هم که بسیاری علاقه مندند بدانند بر چه اساسی و اصولا چگونه تعیین می شود، می توان گفت که این امر وابسته به معیارهای مختلفی است از جمله چگونگی عمل و تکنیک های بکار رفته توسط پزشک کاشت ابرو، تجربه شخصی وی در این گونه عمل ها، هزینه های کلینیک از قبیل قیمت دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده، تعداد فولیکول های بکار رفته و غیره. موها هم دقیقا شبیه شیوه رشد موی ابرو، کاشت می شوند تا ابرو ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند. در این عمل جراحی کاشت ابرو، هر فولیکول مو با سوزن های مخصوص پیوند کاشت می شوند تا میکروگرافت های بدست آمده از ناحیه اهدا شده به درستی در ناحیه ابروی شما ثابت بمانند. پزشکان این کلینیک ها به دلیل خوشنام بودن در میان مراجعین و همچنین سابقه طولانی که در کاشت ابروی طبیعی دارند، طبیعتا هزینه بیشتری دریافت می کنند. یکی از سختترین مراحل کاشت مو و ابرو این است که بعد از استخراج فولیکول، آن را سریعاً به محل پیوند منتقل کنند تا دچار آلودگی نشده و پیوند با شکست مواجه نگردد. در ادامه سابقه پزشکی و بیماریهای فرد بررسی میشود، در صورت ابتلا به بیماریهای خاص حتما در جلسه مشاوره بیماری خود را به اطلاع پزشک برسانید چرا که در برخی بیماریها مانند ریزش موی سکهای (آلوپسی آره آتا) امکان انجام کاشت ابرو نیست و در برخی دیگر مانند دیابت یا بیماریهای قلبی تنها با نامه بلامانع متخصص خود امکان انجام عمل کاشت ابرو را دارید، برخی از بیماریها مانند آلرژی فصلی نیز ممانعتی برای انجام عمل ندارند و تنها پزشک متخصص کاشت مو است که میداند کدام بیماری جز کدام دسته است.

تزریق ژل موجب “پر شدن” خطوط ريز شده و حجم بافت را در پوست مهسا امانی بازيابي میکند. پاسخ ما مثبت است چرا که در حقیقت داشتن ابروهای کم پشت یا نداشتن موی ابرو متاسفانه موجب جلب توجه افراد به چهره آن شخص می شود و آن فرد نیز با آگاهی از این مسئله ممکن است به مرور زمان از این مسئله دچار ناراحتی یا حتی افسردگی شود (به ویژه در میان خانمها). امروزه محبوبیت کاشت ابرو در سطح جهان، بخصوص نزد خانم ها در حال افزایش است و با وجود معضل ریزش ابرو که بدلایل متعددی مانند تغذیه نامناسب، بیماری های پوستی، استرس ، شیمی درمانی و غیره بوجود می آید، بسیاری از مردم می خواهند که موهای این ناحیه از صورت خود را ترمیم کنند چرا که داشتن ابروهای زیبا علاوه بر زیباتر نشان دادن چهره فرد می تواند موجب تقویت اعتماد به نفس وی بخصوص در خانمها شود.

3. مواد را کاملا از روی ابروهای خود پاک کرده و از مواد فیکس کننده استفاده کنید. 3. حداقل به مدت 24 ساعت از مواد آرایشی روی لب ها استفاده نشود. تزریق ژل لب از جمله عمل های زیبایی می باشد که امروزه همه گیر شده، چراکه خیلی از افراد لب های بزرگ و برجسته را نسبت به لب های کوچک ترجیح می دهند. در واقع مطمئن خواهند بود که این عمل زیبایی به بهترین شکل پیش میرود و بعد از سپری نمودن دوره نقاهت و مرحله استراحت فولیکول، موهای جدید در زاویه مناسب رشد کرده و در سه ماهه دوم بعد از ایمپلنت ابرو میتوانند نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورند. جهت حفظ طول و فرم مناسب و دلخواه ابرو، باید مانند ابروی طبیعی آن را اصلاح کنید. البته با این روش نمیتوان ابروهای بسیار باریک را تنها در یک جلسه به ابروی پرپشت و پهن تبدیل کرد چون محدودیت استخراج فولیکول وجود دارد. به همین دلیل روش sut نسبت به روش اف آی تی اولویت دارد زیرا کاشت مو به کمک هولدرهای مخصوص انجام میگیرد. در کاشت ابرو به روش نواری یا FUT میکروگرافت به دلیل رؤیت ریشههای مو در داخل بافت پوست میتوان بهترین، تیرهترین و ضخیمترین موها را برای کاشت ابرو انتخاب کرد، مزیتی که در روش تار به تار یا FIT ماکروگرافت وجود ندارد.

اگرچه که هزینه نهایی و مشخص شده از جانب پزشک تزریق پرکننده مهم و تاثیرگذار خواهد بود اما هنگام انتخاب یک پزشک به یاد داشته باشید که آسایش و نتیجه ی نهایی شما نیز دقیقا به اندازه هزینه نهایی اهمیت خواهد داشت. این نکته را هم طبیعتا می دانید که هر چه پزشک معالج و تیم همکار او با سابقه تر و حرفه ای تر باشند، معمولا هزینه بیشتری را طلب می کنند ولی در کنار همه اینها مهم ترین عامل نتیجه نهایی است که اهمیت زیادی دارد و در درجه اول باید در نظر گرفته شود چون سلامتی و زیبایی برای هر فردی باید در اولویت باشد. ۳- اگر قسمتهایی از تاتو بعد از طراحی و کاشت ابرو بیرون از ناحیه کاشت ماند آنوقت میتوان آن ناحیه کوچک را لیزر کرد یا با مواد پاک نمود، ناحیههای کوچک تاتو هم با هزینه کمتر هم با جلسات کمتر لیزر پاک شده و بهتر از پاک کردن کل تاتو ابرو به این جلسات پاسخ میدهند. پزشکانی که در امر کاشت ابرو طبیعی مهارت کافی دارند و می توانند به خوبی زاویه کاشت موهای ابرو را مشخص کنند، نتیجه کار آنها طبیعی تر است و در پایان هم رضایت بیمار حاصل می شود.

ژلهایی که امروزه برای تزریق مورد استفاده قرار میگیرند مانند ژلهای کلاژن که در گذشته استفاده میشد بر پایه منابع جانوری قرار ندارند و همین دلیل نیازی به انجام تست آلرژی قبل از تزریق ژل نیست. به همین خاطر، توصیه می شود استعمال سیگار از چند هفته قبل و بعد از جراحی، کنار گذاشته شود. ۵- رعایت دستورات لازم قبل و بعد از عمل توسط مراجعین از جمله استعمال دخانیات، فعالیت بدنی و غیره. فراموش نکنید به همان اندازه که عملکرد متخصص در کاشت ابرو اهمیت دارد رعایت توصیههای پزشک برای آمادگی قبل از کار و همچنین مراقبت از خود در دوران نقاهت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

همچنین این دسته از پزشکان تجربه بیشتری داشته و می توانند مطابق با میل بیمار ابروها را طراحی و بکارند. انواع مختلفی از اکستنشن برای مژه در بازار موجود است اما بهترین نتیجه را مژه های تک به تک که بین مژه های طبیعی قرار گیرند ، می دهند. بنابراین شما با پیدا کردن یک مرکز معتبر نه تنها مطمئن خواهید بود که این عمل با بهترین کیفیت انجام میشود بلکه از نظر هزینهها نیز هیچگونه نگرانی نخواهید داشت. علاوه بر این نتیجهای که شما با اکستنشن مشاهده میکنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی میباشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر مژههای شما بدون تغییر باقی میماند. در روش DHI فولیکول استخراج شده داخل دستگاه باقی میماند بنابراین هیچگونه خطری برای عفونی شدن و میکروبی شدن فولیکول وجود نخواهد داشت. پوست ناحیه کاشت ابرو از نظر سلامت و خونرسانی از نظر وجود تاتو، هاشور زخم شکستگی یا سوختگی ارزیابی میشود. هدف از کاشت ابرو افزایش تراکم ابروها و پوشش نواحی دچار ریزش است یا تغییر مدل ابروها؟ ۱- افرادی (خانمها و آقایانی) که دچار ریزش کامل ابرو یا ناحیهای از ابرو هستند.

باید در نظر داشت که امکان انجام کاشت ابروی طبیعی در ناحیه شکستگی، بخیه، تاتو، هاشور یا بلیدینگ ابرو وجود دارد اما بهواسطه تخریبی که در اثر این موارد در پوست ناحیه ابرو ایجاد میشود، امکان نیاز به جلسه ترمیم یک سال بعد از کاشت ابرو در این افراد نسبت بقیه بیشتر است. در شهر تهران به دلیل هزینه بالای اجاره ساختمان کلینیک و همچنین عوارض شهرداری و مالیات هزینه های بیشتری برای کاشت ابروی طبیعی در کاشت ابرو در شیراز و مشهد یافت می شود. این نکته صحیح است که بعد از کاشت ابرو به دلیل استفاده از موهای سر برای کاشت ابرو، سرعت رشد موها نسبت به سرعت رشد ابروها بیشتر خواهد بود اما این تفاوت چندان دردسری ایجاد نخواهد کرد چرا که اصولا رشد آنها در فاصله بُرهههای زمانی که بانوان برای رسیدگی به ابروهای خود صرف میکنند چندان زیاد نخواهد بود.

آیا شستن صورت بعد از تزریق ژل لب خطرناک است؟ لیفت ابرو که به اسم لیفت پیشانی نیز شناخته میشود نوعی جراحی زیبایی است که هدف از آن تغییر ارتفاع ابرو یا همان لیفت ابرو میباشد. بعد از این روش میزان کبودی و ترم در پوست زیاد است اما بازدهی آن بشتر و ماندگاری این روش نیز بیشتر است. کاشت ابرو به روش اف یو تی نسبت به سایر روش های کاشت ابرو بازدهی بیشتری دارد. ۲- درست است که تاتو کردن به پوست ناحیه ابرو آسیب میزند و خونرسانی ناحیه را کم میکند، با توجه به این که پاک کردن آن آسیب به وجود آمده را مرتفع نخواهد کرد، پس حالا که تاتو وجود دارد میتوان از آن به عنوان یک پشت زمینه تیره برای پُرتر نشان دادن نتیجه کاشت ابرو بهره برد. در مورد تأثیر فر بودن موها بر نتیجه کاشت ابرو باید گفت افرادی که در یک سانتیمتر ابتدای رشد موها از ریشه فر یا موج شدید ندارند مانعی برای انجام کاشت ابرو ندارند، اما افرادی که اصطلاحا موهای مجعد یا (وز افریقایی) دارند نتیجه کاشت ابروی دلپذیری نخواهند داشت. در بیشتر شهرهای بزرگ کشور نیز ابروی طبیعی کاشته می شود.

با ابداع این متد اغلب مردم توانایی انجام پیوند طبیعی ابرو را دارند به دلیل اینکه محدودیتها برداشته شده و حتی افرادی که در اثر بیماری مثل سرطان و بیماریهای پوستی ابروهای خود را از دست دادند باز هم میتوانند به کمک میکروگرافت از داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی لذت ببرند. نکته دیگر هم این است که در هنگام برداشت مو از ناحیه اهدا کننده، موها باید به واحدهای فولیکوی جدا از هم تقسیم و از طرفه دیگر هر گونه چربی یا پوست اضافی توسط پزشک جراح جدا می شوند. همواره متخصصان سعی بر این داشتند که این عمل زیبایی را با آخرین تکنولوژیهای مدرن انجام دهند تا میزان دقت و در نتیجه ضریب اطمینان کار بالا رفته و حتی زمانی که بانک مو محدود است مطمئن باشند بهترین نتیجه به دست خواهد آمد. البته لازم است بدانید که تمامی این روشها ابتدا برای پیوند مو استفاده میشدند و اکنون با پیشرفت علم، متخصصان این قابلیت را پیدا کردند که بتوانند همان روشها را برای کاشت ابرو نیز مورد استفاده قرار دهند. اگر چه روش fut به دلیل این که مبتنی بر جراحی است در سالهای اخیر زیاد مورد استقبال مراجعهکنندگان قرار نمیگیرد ولی متخصصان همچنان در کلینیکهای زیبایی این روش را اجرا میکنند چرا که یک متخصص حرفهای به خوبی میداند برای هر کدام از متقاضیان باید کدام یک از متدها را به کار ببرد تا نتیجه ایدهآل به دست بیاید.