ماژول P10 قرمز کایلیانگ | asilight

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ماژول P3 ایندور کایلیانگ

ایجاد جذابیت در فضای کاری وساخت مکانی مدرن و به روز متناسب با شغل و حرفه افراد از مزایای ویژه چاپ بک لایت ایندور است. در استفاده از این نوع چاپ احساس رضایت بیشتری از مصرف کنندگان محصولات ایجاد … امروز با شکل­ گیری کارخانه­ های خودکار و نیمه­ خودکار و تولید یک محصول با مارک­ متنوع، فروش و توزیع محصول اهمیت بسیاری پیدا کرده و روش عرضه محصول و بازاریابی آن حتی در بعضی کالاها، از ساخت و تولید آن اولویت بیشتری یافته … نام کاربری یا ایمیلی که در پروفایل خود استفاده کردید را وارد کنید. همه ی کارارو داخل سایت ravyarelectronic انجام دادم و مشاوره گرفتم .

ماژول P10 قرمز کایلیانگ | asilight

اين ابزار قدرتمند علاوه بر معرفي محصول و برند در كنار ديگر مبلمان شهري هويت وزيبايي شهرها را خصوصا در شب و زمان كاهش نور خورشيد فراهم ميكند. امروزه ما در حال زندگی در میان میلیاردها صفحه نمایشگر کوچک و بزرگ هستیم که رنگ و نور بیشتری را به دنیای ما پاشیدهاند. نمایشگرهای VHR-R از ویژگیهای حالت تقویت کننده تصویر بهره میبرد که با تنظیم منحنی گاما، وضعیت اشباع رنگ و کنتراست را بهبود میبخشد. هر کدام از کابینتها یا صفحه نمایشهای ویدئو وال VHR-R که به یکدیگر متصل میشود تنها ۰.۴۴ میلیمتر ضخامت دارد که تضمین کننده یک تجربه بصری جذاب، زیبا و بدون حاشیه برای هر بینندهای است.

ماژول outdoor P4

همچنین هرچقدر تعداد پیکسل ها در ماژول بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر است. یکی دیگر از تفاوت های ماژول های Outdoorبا ماژول های indoorبخاطر جنس و الیافی که در بافت آن کار شده است و به همین خاطر در برابر حرارت ها مقاوم تر است. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P5 indoor وزنی 0/35 کیلوگرمی دارد. 32 پیکسل در طول و 16 پیکسل در ارتفاع و ساختار هر پیکسل شامل LED قرمز رنگ می باشد. ماژول P10 از LED های قرمز رنگ ساخته شده و در قاب پلاستیکی مقام در برابر حرارت و بارندگی قرار گرفته.

تولید کننده پودر سازنده تولید کننده در بانگالور

نمایشگرهای حرفهای که در فضاهای داخلی و عمومی قرار میگیرند همواره در معرض خطراتی همچون نفوذ آب کایلیانگ و گردوغبار هستند. تابلو فول کالر P4 یکی از تابلو های تمام رنگی است که فقط در فضای داخلی indoor استفاده می شود و دارای ویژگی هایی مخصوص به خود است. از جمله نمایشگرهای بزرگی که توان نمایش تصاویر را دارند، میتوان از ویدئو وال و تابلو روان نام برد. بر روی دستگاه کنترلر ویدئو وال پورتهای مختلف ورودی و خروجی صدا و تصویر قرار گرفته است. ویدئووال ها به دلیل قرار گرفتن در محیطهای عمومی هر لحظه امکان تابش نور خورشید یا چراغهای سالن بر روی تصاویر آن وجود دارد.

  • یکی دیگر از تفاوت های ماژول های Outdoorبا ماژول های indoorبخاطر جنس و الیافی که در بافت آن کار شده است و به همین خاطر در برابر حرارت ها مقاوم تر است.
  • تحمل قطعات دوار، عملکرد مناسب سیستم های خنک کننده موتور دیزل و کارکرد روان و حفظ شرایط پایدار جهت روشن ماندن طولانی مدت این موتورها که از دلایل استفاده از آنها در موارد مذکور است نیازمند دقت و توجه به استفاده از قطعات با کیفیت است.
  • مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد.
  • بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 5 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول P5 indoor استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد.
  • دات پیچ P5 indoor یکی از انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال و تابلو روان است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد.