لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

به جهت افزایش ایمنی امکان باز کردن شیر برقی از راه دور وجود ندارد و برای این کار باید در منزل حضور پیدا کرده و بصورت دستی این کار را انجام دهید. قیمت نودهای مشابه در سیستم های مبتنی بر کنترل کننده مرکزی ارزانتر از نودهای مستقل است. در عوض هزینه خرید کنترل کننده مرکزی نیز به هزینه خانه هوشمند افزوده می شود. گروهی دیگر اقدام به استفاده از عملگر برقی شیر اهرمی و رله هوشمند می نمایند.

تجهیزات بیسیم

این عملگرها به عنوان کلید در خانه هوشمند عمل می کنند و باعث روشن ، خاموش شدن چراغ ها ، فن کویل ، موتورها و … با بکارگیری و تجهیز استخر به سیستم هوشمند ما، تنها کافسیت قبل از حرکت با زدن یک گزینه بر روی تلفن همراه خود دستور آماده سازی استخر را صادر کنید. با سيستم كنترل هوشمند ساختمان ميتوان تا حدود % 50 در مصرف انرژي صرفه جويي كرد. يك سيستم هوشمند انرژي هايي كه در ساعت اوج مصرف بيش از حد مصرف مي شوند را مهار كرده و انرژي هايي را كه در ساعات خالي از سكنه تلف مي شوند را حذف مي كند و همچنين از منابع طبيعي در كنار منابع مصنوعي در زمان مناسب به طور هوشمند استفاده مي نمايد.

سیستم روشنایی هوشمند

لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب از نکات مثبت این فناوری می توان به مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه ها اشاره کرد. در خانه هوشمند یک سری عملیات به صورت پیوسته در کنار یکدیگر قرار می گیرند که به واسطه آن ها لذت و آرامش برای ساکنین خانه فراهم می شود. محل زندگی بیل گیتس در واشنگتن، درست طبق انتظار، مجهز به پیشرفته‌ترین نوع تکنولوژی است. ساخت این خانه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری که با نام زانادو 2.0 (Xanadu 2.0) شناخته می‌شود، ۷ سال طول کشید.

بستر ارتباطی خط تغذیه (KNX (PL در خانه هوشمند

تمام حقوق اين وب‌سايت برای شرکت آداک نیرو صنعت آیسا (خانه هوشمند آیسا) می باشد. ما در عصر طلایی توسعه فناوری زندگی می کنیم و در آن هیچ شکی وجود ندارد. در چند دهه گذشته، ما از تکیه بر تلفن های سیمی برای بخش عمده ای از ارتباطات خود به تلفن های هوشمند کوچکی که در جیب ما هستند و قادر به انجام ده ها عملکرد ارتباطی همزمان بوده، تبدیل شده ایم. ساخت خانه با دستگاه های مجهز به تشخیص لوله های نشتی می تواند تعداد ادعاهای مورد استفاده برای کاهش آسیب های آب به طور قابل توجهی را کاهش دهد . می‌توانید برای هر رویداد یک سناریو طراحی کنید تا فقط با لمس یک کلید یا آیکن تمام خانه به یکباره آماده شود. امکان ورود به خانه را به افراد می دهد و بدین صورت مانع ورود افراد متفرقه به منزل می شود.

یکی از بزرگ ترین مشکلات پارک به ویژه در پارکینگ های شهرهای شلوغ، عدم اطلاع رانندگان از خالی بودن فضا برای پارک خودرو است و این مساله سبب می شود که زمان زیادی برای گشتن به دنبال جای پارک به هدر خانه هوشمند رود. اما به لطف سیستم هوشمند سازی پارکینگ دیگر چنین مساله ای اتفاق نخواهد افتاد. زیرا سنسورهایی که در این سیستم تعبیه می شوند، رانندگان را از فضایی دور، از وجود یا عدم وجود فضای پارک مطلع می سازند.

  • البته می‌توان بدون محدودیت از هزاران اپلتی که توسط کاربران دیگر ایجاد شده و در این اپلیکیشن موجود است، استفاده کرد.
  • سیستم اعلان حریق به صورت خودکار تأثیری بر عملکرد سیستم تهویه ندارد و ….
  • منظور از سناریو، عملیات کنترلی است که به صورت همزمان بر روی چند نود انجام می شود.
  • استفاده از تکنولوژی ‌های جدید در محیط خانه علاوه بر زیبایی، فاکتور راحتی و سرعت را نیز در انجام امور فراهم می‌کند.
  • در جامعه‌ی پرشتاب امروزی، هرچه نگرانی کمتری داشته باشید، زندگی راحت‌تری خواهید داشت.
  • اگر قرار باشد از سیستم هوشمند سیم کشی در خانه استفاده کنید بدون شک با بالا رفتن متراژ این هزینه نیز بالا خواهد رفت چرا که مصرف کابل به تناسب افزایش متراژ خانه زیادی می شود.