لیست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون ؛ آشنایی با لپتاپ های زیر 15 میلیون تومان پلازا | behtarin-laptop

لیست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون ؛ آشنایی با لپتاپ های زیر 15 میلیون تومان پلازا | behtarin-laptop

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون شود. چندین برنامه وجود دارد که می توانید با کمک Microsoft Office به آنها دسترسی داشته باشید. برخی از رایج ترین برنامه ها عبارتند از Microsoft Word، Microsoft Excel، Skype و Microsoft Outlook.

  • اسپیکر همواره یکی از نقاط قوت لپ تاپ‌های اچ پی است و این بار هم حجم و کیفیت صدای خوبی را می‌توانید دریافت کنید.
  • این لپ تاپ مشابه سایر محصولات لنوو، بدنه محکمی دارد و به همین دلیل در مقابل ضربه و شرایط فیزیکی، مقاومت خوبی دارد.
  • لازم به ذکر است بدانید که باتوجه به محدودیت هزینه نباید انتظار زیادی از سخت افزار داشته باشید زیرا امروزه کمترین تغییرات در سخت افزار سبب افزایش هزینه بسیار خواهد شد.

در همین راستا، کاملا به‌عنوان یک برند قابل اعتماد باید به آن نگاه کنید. با توجه به سیستمی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، شما می‌توانید بسیاری از کارهای ساده‌تان را به راحتی با این لپ‌تاپ انجام دهید. از طرفی دیگر شما یک سیستم کاملا دست اول و نو خریداری می‌کنید که باتری اورجینال داشته و تا چند سال نیازهایتان را رفع خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که خنک نگه داشتم لپ‌تاپ و درست استفاده کردن از باتری آن، نقش مهمی در طولانی‌تر شدن عمر باتری لپ‌تاپ خواهد داشت.

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان برای فعالیت های حرفه ای مناسبه؟

توجه کنید که در بازار لپ تاپ های گیمینگ بسیاری وجود دارند و ما در دیجی 63 سعی کرده ایم که تنوع محصولات خود را تا آنجایی که می‌شود افزایش دهیم. عمده افراد برای خرید لپ تاپ گیمینگ به برند ایسوس توجه بیشتری می‌کنند و سعی می‌کنند لپ تاپ های ایسوس را هم برای گیمینگ بخرند. این مدل از صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی TFT Full-HD استفاده می‌کند و با چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD می‌تواند پاسخ‌گوی نیازها روزمره شما باشد. از سوی دیگر برخی برای فعالیت حرفه‌ای خود مانند ویرایش تصویر و تدوین ویدیو قصد خرید لپ تاپ دارند. با توجه به اینکه برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ و پریمیر نیاز به توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد، در وهله اول به این دسته از دوستان خرید یک سیستم PC را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به بودجه و نیاز شما، مشخصات لپ تاپ خوب مخصوص شما می‌تواند متغیر باشد.

بهترین لپ تاپ مایکروسافت سرفیس

همون طور که در کامنت قبلی هم گفتم، هر چه تعداد گزینه ها بیشتر باشه انتخاب براتون سخت میشه. پیشنهاد میکنم برای راهنمایی بهتر حدود بودجه و نیازها و اولویت هاتون رو به شکل دقیق بگید تا یکی دوتا لپ تاپ خوب بهتون معرفی کنیم. پردازنده لپ تاپ ایسر نسل سوم AMD است، عملکرد نسبتا ضعیفی دارد ولی جز پردازنده های کم مصرف است. پردازنده لپ تاپ لنوو نیز نسل دهم INTEL است (در حال حاضر جدیدتری پردازنده اینتل نسل یازدهم است) و عملکرد نسبتا بهتری دارد.