قفل دیجیتال کاداس بهترین قیمت قفل الکترونیکی قفل هوشمند-خانه هوشمند آکو

می‌توان همزمان با نصب این قفل‌ها، اقدام به نصب دوربین مدار بسته نیز نمایید. به عنوان مثال اگر بخواهیم ارزیابی درستی از قیمت دستگیره دیجیتال درب ضد سرقت داشته باشیم در ابتدا باید قیمت قفل درب اثر انگشتی را مثلا با قفل رمزی، قفل دیجیتال یا قفل کارتی مقایسه کنیم. شاید در ابتدا قیمت قفل اثر انگشتی کمی گران تر باشد اما مشخصا در اینجا ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن است که این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند. قفل‌های دیجیتال یا به اصطلاح هوشمند، با تکنولوژی‌های متفاوتی تولید می‌شوند. برخی از آنها با علائم بیومتریک مانند اثر انگشت فعال می‌شوند و برخی نیز مجهز به وای‌فای هستند و قابلیت کنترل از راه دور را دارند. ضمنا هتل‌داران گرامی نیز می‌توانند از مجموعه تجهیزات هتلی ما که شامل طیف وسیعی از محصولات از جمله قفل کارتی هتلی، سیف باکس هتلی و یخچال هتلی است نیز بازدید کنید.

با عضویت در آفتاب یار از آخرین تغییرات فروشگاه مانند اضافه شدن محصولات جدید ، کدهای تخفیف و به روز شدن موجودی ها با خبر شوید. در اثر حرکت کردن پین‌های سیلندر، پین‌هایی که در بدنه قفل واقع شده‌اند به سمت بیرون یا داخل قفل حرکت کرده و به سیلندر اجازه می‌دهند که حرکت کرده و قفل باز یا بسته شود. اگر نگران خروج کودکتان از منزل هستید می توانید این قفل را به آسانی فعال یا غیر فعال کنید و از دغدغه امنیت فرزندتان آسوده شوید.

  • همانطور که می‌دانید؛ چه در زمان ساخت و چه در زمان بازسازی، رعایت اصولی استانداردها در جهت حفظ امنیت واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد.
  • اما نحوه کارکرد قفل الکترونیکی چیست؟ این قفل قطعاتی دارد که محرک نامیده می‌شوند.
  • استفاده از روش‌های دسترسی مختلف و مدرن مثل اثر انگشت، کارت، رمز و… جایگزین کلید‌های فیزیکی شده‌اند و کاربرد‌های بسیار زیادی نسبت به نمونه‌­های قبلی دارند.
  • دستگیره دیجیتال می‌تواند به عنوان قفل هوشمند اتاق نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

حال تصور کنید دسته کلیدتان را جا گذاشته اید؛ چه حالی به شما دست می دهد؟ همه در این مواقع آرزو می کنند ای کاش سیستمی داشتند که می شد راحت تر درب را باز کرد و کمتر جلوی درب معطل شد. در ایران در حال حاضر بهترین برندهای قفل دیجیتال را روک، یال و سامسونگ تشکیل داده اند. در صورت بروز آتش‌سوزی و افزایش حرارت داخل ساختمان، آلارم قفل الکترونیکی به صدا در می آید و درب ورودی ساختمان به صورت خودکار باز می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات انواع دستگاه اکسس کنترل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این دستگاه مدرن ترین و بروزترین تکنولوژی برای بالا بردن امنیت سازمان و شرکت ها مانند اتاق سرور و یا کلیه اماکن شلوغ و پر رفت و آمد می باشد. یکی از جدید ترین و بروز ترین ابزارهای امنیتی در ساختمان ها چشمی دیجیتال درب می باشد.

چشمی دیجیتال ادلر 3030 هوشمند

چشمی دیجیتال از این محصول پرکاربرد برای درب منازل مسکونی استفاده می شود که شامل دوربین در سمت بیرون و یک نمایشگر رنگی در سمت داخل است که فرد داخل خانه با نگاه کردن به نمایشگر، چهره فرد پشت درب را تشخیص می دهد. به وسیله روش‌های دسترسی امن و بدون کلید مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه به راحتی می‌توانید درب ورودی را باز کنید. راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد که یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای ایجاد امنیت و ارامش برای ساکنین ساختمان ها استفاده از انواع قفل هوشمند و دیجیتال بر روب درب های ورودی ساختمان می باشد. از تولید کننده های برند این حوزه تا تولید کننده های ناشناخته و مدل های مختلف تولید شده توسط این کارخانه ها .اما انتخاب یک قفل دیجیتال خوب که ارتباط مستقیمی با امنیت خانه شما در ابتدا کمی دشوار و سر در گم کننده بنظر می رسد. نوع دیگر قفل‌های الکترونیکیف قفل‌های RFID هستند که با شناسایی فرکانس رادیویی کار می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین انواع قفل الکترونیکی محسوب می‌شود.

به همین دلیل بهترین راه افزایش امنیت نصب قفل الکترونیکی درب بر روی تمامی مسیرهای ورودی به ساختمان می‌باشد. لازم به ذکر است قفل‌های الکترونیکی جهت نصب بر روی پنجره‌ها نیز وجود دارد باعث افزایش امنیت و حفاظت از آن‌ها می‌گردد. مهم‌ترین روش‌های دسترسی به قفل‌های الکترونیکی رمز، کارت، اثر انگشت، کلید مکانیکی، ریموت و گوشی هوشمند می‌باشد که با توجه به اهمیت آن‌ها تنها به اثر انگشت و ریموت کنترل و گوشی هوشمند اشاره می‌گردد. قفل الکترونیکی هوشمند از طریق wifi، بلوتوث و یا لوازم جانبی خاص به سیستم‌های هوشمندسازی و سایر دستگاه‌ها متصل می‌شوند.

دستگیره دیجیتال رمزی ALOCK مدل 89P GOLD

پیشنهاد می‌گردد برای نصب قفل به صورت کاملا استاندارد و جلوگیری از بروز مشکلات بسیار پس از نصب نادرست، این کار توسط متخصصان صنعت قفل انجام گیرد. با پیچ کردن بدنه داخلی بر روی درب، مراحل نصب این نوع قفل‌ها تقریبا به پایان و نوبت به راه اندازی آن‌ها خواهد رسید. اگرچه استفاده از انواع دستگیره درب می‌تواند به زیبایی و چیدمان خانه کمک کند؛ اما این ت … ظرفیت تعریف کاربر در هر قفل متفاوت است اما تقریبا همه دستگیره ها قابلیت تعریف بیش از 50 کاربر را دارند. اگر کد ورودی با کد ذخیره شده تطابق یابد و این تطابق توسط رایانه تشخیص داده شود، سیگنال باز شدن به قفل ارسال و قفل هوشمند در باز می‌شود.

قفل htn prime ما ضد سرقت بوده و از زبانه های استنلس استیل تشکیل شده اند. همچنین قفل های دیجیتال بعد از دستکاری شدن هشدار داده و مانند دزدگیر عمل می کنند. این دستگیره نسل جدیدی از محصولات در صنعت قفل الکترونیکی و یراق الات هستند که به لحاظ عملکرد و طراحی، با نسل قبلی تفاوت های بسیاری دارند .

اگر می‌خواهید دقیق تر بدانید این نوع قفل هوشمند چیست، این قفل‌ها یک رایانه‌ی کوچک دارند. این کد مانند هر رمز یا پین کد دیگر که با آن آشنا هستیم، می‌تواند متشکل از اعداد و حروف باشد. می‌دانید یکی از موارد امنیتی در این قفل دیجیتال چیست؟ اگر ورود اطلاعات نادرست بارها و بارها امتحان شود، دستگاه هشدار صوتی خطر می‌دهد. علاوه بر این، قفل‌های هوشمند کمدی نیز که زیر مجموعه‌ای بسیار مفید از همین محصولات هستند؛ برای ایمن‌سازی کمدهای شخصی در امکان عمومی مانند استخرها و سالن‌های ورزشی بسیار پرکاربردند. با فعال کردن سیستم حریم خصوصی از داخل خانه، دسترسی به قفل الکترونیکی حتی با داشتن پارامترهای دسترسی امکان پذیر نیست.

قفل دیجیتال کاداس بهترین قیمت قفل الکترونیکی قفل هوشمند-خانه هوشمند آکو