فرش 700 شانه ارزان قیمت فرش کاشان

ریزبافت و دستبافگونه با نقشه ای زیبا و ترنجدار مدل سنتی و پرفروش . ضخامت بیشتر این بافته استفاده از این فرش را برای محل های که تردد در آن بالاست، مناسب تر نموده است. ميتوانید به سراغ فرش هاي دستبافگونه و ريز بافت ١٠٠٠،١٢٠٠شانه برويد كه با تعداد رنگ بالا حقيقتاً زيبا و چشم نواز هستند . جدید ترین طرح 700 شانه ده رنگ – نقشه منحصر به فرد هلیا در سه رنگ سرمه ای و ترمه ای و کرم . هایپر فرش دارای مجوزهای مناسب از جمله نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت و معدن کشور ونماد ساماندهی می باشد. با کلیک بر روی نمادها می توانید هویت و آدرس محل فیزیکی فروشگاه را مشاهده کنید.

صادرات فرش و فرش ارزان اما با کیفیت بالا از ارکان مهم اقتصادی کشور محسوب می شود که خرسندیم شرکت ما در این مهم موفق بوده است. دیجی فرش مجموعه‌ای زیبا و کامل از محصولات شرکت‌های تولید فرش ماشینی را با درج اطلاعات کامل آنها، به منظور آشنایی بهتر و خرید آسان مشتریان در سایت خود ارائه نموده است. امکان خرید اینترنتی، ارسال رایگان و تحویل فوری درب منزل خریداران، از خدمات دیجی فرش به مشتریان عزیز می‌باشد. فرش ماشینی کاشان از قدیمی‌ترین تولید کنندگان فرش ماشینی است. در حقیقت اولین فرش ماشینی درکاشان بافته شده است و در حال حاضر جزو برندهای کشور است.

در اصل این سری از فرش های ماشینی، فرش های 500 شانه تراکم 1000 هستند که به دلیل استفاده از نقشه های بافت فرش 700 شانه در این تراکم به نام فرش طرح 700 فرش هفتصد شانه شانه معرفی می‌شوند. قیمت فرش طرح 700 به نسبت نوع واقعی کمتر و نسبت به نمونه فرش های 700 شانه تبدیلی قیمت بیشتری را دارد. تعداد رنگبندی به کار رفته در تولید این فرش نیز 7 یا 8 رنگ است که یکی دیگر از خصوصیات این محصول به شمار می‌رود.

  • برای مثال فرش ارزان می توان فرش های 700 شانه و طرح 700 شانه را در نظر گرفت.
  • طرح هایی مدرن خشتی برای اتاق خواب، اتاق کودکان و نوجوانان و آشپزخانه نیز مناسب هستند.
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600 ماشینی از طرح های جدید کارخانه فرش کاشان .
  • از این رو گل برجسته های 700 شانه برای مکان های غیر رسمی از قبیل راهروها، راه پله ها، آشپزخانه و یا اتاق نشیمن مناسب نیست.

از این رو خرید فرش های 700 شانه دستباف گونه که در تراکم طولی 2250، 2550، 2700 یا 3000 را به خرید دیگر بافته های لوکس ترجیح می‌دهند. چه دلایلی سبب شده است تا افراد به سمت خرید فرش 700 شانه روی آورند و حتی در پذیرایی ها و مکان های لوکس از به جای خرید 1200 شانه، 1500 شانه و یا 1000 شانه از فرش 700 شانه دستباف گونه که در تراکم طولی بالاتر بافته شده اند، بهره گیرند. فرش 700 شانه درجه یک با ضخامت بالا – نقشه جدید افشان پریماه در دو رنگ پرفروش . 700 شانه واقعی تراکم 2550 ، 10 رنگ درجه یک با ده سال ضمانت کیفیت .

فرش 700 شانه ماشینی چیست؟

ارسال رایگان فرش به سراسر کشور ، ضمانت ده ساله همراه محصول خریداری شده تقدیم مشتریان عزیز قرار میگیرد. تمامی ابعاد استاندارد فرش ماشینی به صورت قالیچه فرش و کناره فرش در سایت کارخانه فرش ماشینی عرضه می شود. نمونه رنگ بندی های پرفروش دکوراسیون فرش مثل فرش سرمه ای ، فرش کرم ، فرش گردویی ، فرش روناسی و فرش آبی فیروزه ای فرش بادامی است که در مجموعه بازار فرش با ابعاد فرش 12 متری ، فرش 9 متری ، فرش 6 متری و قالیچه و کناره تولید می شود. کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت کارخانه فرش کاشان ایران است. برای کلیه امور صادرات فرش و خرید عمده فرش می توانید با قسمت پشتیبانی تماس حاصل کنید.

فرش 700 شانه ارزان قیمت فرش کاشان

در مورد ویژگی فرش700 باید بگوییم همان طور که از نام آن مشخص است از نظر تعداد شانه ۷۰۰ گره دارد. به تبع تعداد گره در فرش 350 شانه 350 گره دارد و به طور مثال در فرش 1000 شانه 1000 گره دارد. از نظر تراکم نیز در حدود ۲۱۰۰ الی ۳۰۰۰ گره که متداول ترین آن ها تراکم ۲۵۵۰ است. این نوع فرش به دلیل ویژگی هایی که دارد در اکثیر خانه می توان دید. در ادامه مقاله خصوصیات فرش 700 شانه را در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

در مورد جنس نخ های استفاده شده در این دو فرش باید نکاتی را مد نظر قرار داد. مهم ترین نکته این است که نخ استفاده شده در هر فرش تاثیر فوق العاده زیادی در کیفیت و قیمت فرش دارد. هم چنین در هر کارخانه از نخ های متفاوتی در بافت فرش استفاده می شود. نخ های استفاده شده در فرش به دو دسته پلی استر و اکریلیک دسته بندی می شوند. نخ های پلی استر مثل بی سی اف و ورجین به نخ های پلاستیکی مشهور هستند.

فرش فانتزی طرح سنگ زمینه طوسی کاشان – گل برجسته