ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | iranianarchitectures

هم می مجله خبری معماری ایرانی تنها یک نوع پارتیشن را در محیط نصب نمود و هم می توان از نصب انواع متریال های پارتیشن در محیط اداری بهره برد. افراد می توانند جهت پارتیشن بندی ساختمان اداری خود، پارتیشن ها را در هر طرح مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در محل کار نیز نصب کنند فرضا بر روی پارتیشن لوگوی اختصاصی ساختمان اداری خود را درج کنند و.. اینکه ساختمان اداری شما چگونه به نظر می رسد مهم است زیرا پیامی را در مورد کار شما منتقل می کند.

  • در خصوص موقعیت آسانسورها و سرسراها (لابی چون سرعت و تعداد آسانسورها برای افراد استفاده کننده بسیار مهم است. توصیه می شود آسانسورها ۱۵ درصد جمعیت ساختمان را در مدت ۵ دقیقه جابه جا کنند.
  • صفحات عمودی جداکننده ، امکان ایجاد میزهای باریک را به وجود می آورد.
  • استفاده از رنگ های مناسب در محل کار یک موضوع بسیار مهم است که باید حتما با توصیه های روانشناسی رنگ ها و البته سلیقه کارکنان همراه باشد.
  • نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است.
  • امروزه مبحث معماری پایدار بسیار متداول می باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت سریع آن تکنولوژی های جدیدی قرار گرفته است.

آن ها ادعا می کنند که قوانین ممکن است مردم را تغییر ندهند ولی محیطی که در آن حضور دارند باعث ایجاد تغییراتی در آن ها می شود. نکته ی جالب توجه در طراحی این تراس ها، جانمایی فضای سبز منحصر به فردی می باشد! فضایی دلچسب و مطبوع که برای استراحت و گفت و گوهای افراد ایجاد شده است. با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود. به عنوان تنوع سازی فضای داخلی ،این صفحات قابل حمل هستند و می توان آنها را جابجا کرد تا هم در طول روز نور آفتاب کاهش یابد و هم با توجه به سایه بودن آن در ایجاد فضای دلپذیر و متنوع برای کاربران استفاده شود. حداکثر استفاده از منبع نور طبیعی، انرژی خورشیدی برای گرمایش یا سرمایش و مصالح الی در ساختمان سازی تماماً در یک ساختمان سالم تر، از آنچه در یک ساختمان اداری یا دانشگاهی که با تهویه مصنوعی کار می کند، جمع می شوند.

نمونه های مدرن تختخواب کم ارتفاع برای تازه کردن اتاق خواب خود

زمانی که فضای کاری نیز حال و هوای به روزتری داشته باشد می تواند بر روحیه کارکنان نیز تاثیرات بسیار مطلوبی داشته باشد. در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد. طراحی لندسکیپ و ساختمان‌های موجود در لندسکیپ (۴ ساختمان) این کارخانه نیز توسط شرکت دیبا انجام شده است. در این پروژه اکسپوز (نمایان) و نیمه اکسپوز بودن سقف در فضاها مهم بود که در نتیجه تاسیسات و سازه دیده می‌شد. از مهمترین چالش‌ها در این پروژه تاسیسات و سازه بود که در معماری دیده می‌شد و باید با معماری هماهنگ می‌شد.

اگه میخوای کابینت خونه رو عوض کنی، قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

اما تغییرات ایجاد شده در طراحی دکوراسیون اداری بسیار چشمگیر است. در ادامه خلاصه ای از موارد مرتبط با طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن را برای شما فراهم کرده ایم. با توجه به اینکه نیازهای سلایق مختلف در طراحی دکوراسیون فضای اداری متفاوت است، بهتر است پلان فضای اداری طوری طراحی شود که بتوان در آینده در آن تغییراتی اعمال کرد. همچنین توجه به نیاز کارکنان یک دفتر کاری، از سکوت گرفته تا توجه به دما و تهویه، همه از جمله اصول طراحی پلان ساختمان اداری هستند. کمک گرفتن از طراحان داخلی و معماران برجسته می تواند به پارتیشن بندی صحیح فضای داخلی یک ساختمان اداری و طراحی بهتر آن منجر شود.

بازسازی اداری با مشاوره و بازدید رایگان شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا: 09125754921

یکی از نکاتی که در مورد طراحی نمای ساختمان اداری می توان به آن اشاره کرد، تهویه مناسب ساختمان اداری می باشد. این نوع ساختمان به دلیل تردد زیاد کارفرما باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. تهویه چنین ساختمان هایی باید با نصب پنجره های متعدد صورت گیرد. در نتیجه یکی از نکاتی که در مورد طراحی نما ساختمان باید به آن توجه شود، نصب پنجره در نمای ساختمان های اداری می باشد. معماری ناهمگون با اقلیم و فرهنگ در درازمدت منجر به ایجاد ظاهری نامناسب در شهر شده و فضای شهری را مغشوش و آشفته می‌سازد. هماهنگی میان فضای شهری و محیط پیرامون، با ساختمان وظیفه‌ای است که نما بر عهده دارد و طراح باید توجه لازم را به آن داشته باشد.

http://carsicm.ir