دیزل ژنراتور: قیمت روز نو و دست دوم مشاوره خرید 24 ساعته

رضایت و همکاری با شما بهترین رزومه کاری برای شرکت رابین ژنراتور می باشد. فیلتر هوا را همیشه تمیز نگه داشته و هر 300 ساعت کار دیزل ژنراتور کاراسهند تعویض کنید. می توان نیرو چرخی فن را از طریق میل لنگ و تسمه متصل به فولی موتور تامین کرد و همچنین فن می تواند توسط یک موتور الکتریکی هدایت شود. در مرحله بعد، با تصمیم مهم استفاده از ژنراتور یا موتور دست دوم یا نو مواجه می‌شوید.

شرکت پایور دیزل آسیا

با انتقال سیم از طریق یک میدان مغناطیسی، بارهای الکتریکی در سیم القا می شوند. در یک کاربرد ژنراتور الکتریکی، دو آهن ربا قطبی به طور معمول یک میدان مغناطیسی تولید می کنند. سپس یک سیم به طور مکرر در اطراف میل شفت ژنراتور پیچیده می شود که بین آهنربا و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد.

  • برق پشتیبان معمولاً در شرایط اضطراری مانند هنگام قطع برق استفاده می شود.
  • اجزای درون موتور برق های دیزلی مشابه هم می باشد، اما کیفیت آنها با هم تفاوت زیادی دارد.
  • نصب و راه اندازی یک دیزل ژنراتور باید همیشه توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی به جلوگیری شود.
  • بیشتر تست‌ها همراه با یک گواهی سلامت سنجی هستند که جزئیات عملکرد را در خود دارد.
  • اکثراً موتور های تراکتور و ماشین های کشاورزی و صنعتی دارای یک پیش صافی در ابتدای ورودی هوای موتور هستند.
دیزل ژنراتور: قیمت روز نو و دست دوم مشاوره خرید 24 ساعته

دیزل ژنراتورها طول عمر مفید بالاتری نسبت به موتورهای بنزینی و حتی ژنراتورهای گاز طبیعی دارند. یعنی در زمان مشخص و یکسان ژنراتورهای دیزلی مصرف سوخت پایین‌تری دارند. این نکته دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد که بعد از خرید دیزل ژنراتور بتوانید از خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی با دریافت خدمات مناسب آن را رفع کنید. بسیاری از وسایل نقلیه عمومی بزرگ مانند کشتی‌ها، قطارها از دیزل ژنراتورها برای تامین روشنایی و همچنین تامین نیروی محرکه خود استفاده می‌کنند. اما این دستگاه چگونه کار می‌کند؟ در عنوان‌های بعدی این مورد را نیز برایتان شرح می‌دهیم.

سیستم مشابه‌ای که در فرانسه عمل می‌کندEJP، تعرفه‌های بخصوص ماکزیمم شبکه، در حداقل ۵ گیگاوات مجموعه دیزل ژنراتور تجهیز می‌شود تا در دسترس باشد. ژنراتورهای چند مگاواتی برای نیروگاه های کوچک تولید برق استفاده می شوند و برای این منظور می توان از چندین دستگاه ژنراتور استفاده کرد. ژنراتورها در سایزهای بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه میشود. ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی است. این شرکت در سال 1919 در ایالات متحده تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرد. دیزل ژنراتور کامینز با توان های بسیار بالا تولید می شود و به دلیل قدرت بالایی که دارد می توان از انواع آن در مکان هایی با وسعت بالا به راحتی استفاده کرد.

یک دیزل ژنراتور بار بیشتری می‌گیرد هنگامی که سوخت تأمینی برای احتراق در سامانه افزایش می‌یابد و بار رها خواهد شد اگر سوخت تأمینی کاهش یابد. یک یا چند دیزل ژنراتوری که بدون اتصال به شبکه برق عمل می‌کند در اصطلاح در وضعیت جزیره عمل می‌کنند که ویژگی‌های چند ژنراتور موازی که مزایای استفاده از افزونگی و بهره‌وری بهتر در بارهای جزئی را دارند، فراهم می‌کند. این پلنت، ژنراتور را به صورت آنلاین قرار می‌دهد و غیرفعال کردن بستگی به سامانه و زمان معین دارد.

کربن سخت از احتراق ضعیف شکل می‌گیرد و بسیار خراشنده و ساینده است، سپس سبب افزایش مصرف سوخت می‌شود (دود آبی)، انتظار می‌رود که انسداد پیستون و فشار حفظ شود. به این روش شبکه‌های ملی بریتانیا با توان ۲ گیگاوات از نیروگاهی که بالاتر است و به همان سرعت دو دقیقه در برخی موارد به صورت موازی عمل می‌کند، تماس می‌گیرد. این مورد بسیار سریع تر نسبت به بار پایه توان است که می‌تواند ۱۲ ساعت از سرما بگیرد و سریعتر از توربین گازی است که می‌تواند زمان زیادی را مصرف کند. به دلیل تنوع بسیار زیاد کالاها، امکان ارسال کلیه قیمت ها وجود ندارد، لطفا کالای مدنظر خود را شرح دهید تا اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال گردد. با سلام، ممنون از اطلاعات جامع و کامل شما در مورد دیزل ژنراتور. سلام، ببخشید می خواستم بدونم شما ژنراتور برق دیزل دارید؟ قیمتهاشون رو می شه لطف کنید؟ یک ژنراتوری می خوام که برق چند خونه رو جواب بده.

خراب شدن ژنراتورهای دیزلی

ژنراتوری که برای کار بسیار کوچک است، تا آنجا که می تواند در فشار است. برعکس، یک ژنراتور بزرگ که هرگز با تمام ظرفیت کار نمی کند، معمولاً با تجمع رسوبات کربن مسدود می شود. یک رادیاتور به ژنراتوری نصب شده است که از موتور دیزل خنک شده با آب استفاده می کند. از رادیاتور برای خنک کردن موتور دیزل هنگام کار استفاده می شود اگر هوا خنک باشد یا از روش جایگزین خنک سازی مانند مبدل حرارتی استفاده شود، رادیاتور فعالیتی ندارد. هنگامی که منبع تغذیه از کار افتاد، اتصال یک ژنراتور بدون جدا کردن آن از شبکه منجر به تغذیه مجدد شبکه می شود و هنگام بازگشت برق به ژنراتور شما آسیب می رساند. وقتی به عنوان منبع اصلی تغذیه استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره” یاد می شود.

در این شرایط دیزل ژنراتور اضطراری به عنوان پشتیبان وارد مدار شده و به طور موقت و با حداکثر توان، برق مورد نیاز سیستم را تامین خواهد کرد مانند تامین برق اضطراری مناطق مسکونی و بیمارستان ها. کیفیت و قیمت موتورهای دیزل “پرکینز و کامینز” انگلیسی به طور نسبی از موتورهای دیزل “ولوو” بالاتر است. البته قیمت دیزل های کامینز ساخت کارخانه های هند و چین پایین تر از دیزل های ولوو میباشد. لذا درهنگام تهیه دیزل ژنراتور با موتور کامینز دقت بیشتری نمایید، زیرا بسیاری از دیزل های موجود در بازار این برند از محصولات ساخت کارخانه چین و هند آن هستند. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب، توان الکتریکی مورد نیاز شما است. به طور معمول پس از یک مشاوره و بازدید فنی، میزان برق اضطراری که مورد نیاز شما می‌باشد، تعیین شده که بدین ترتیب می‌توانید نوع دستگاه مناسب خود را با هزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه به دست آورید.

قیمتهاشون رو می شه لطف کنید؟