دود کش پشت بام تهویه نو

ساختار این کلاهک به شکلی است که تمام قسمت های آن به شکل گرد می باشد. دقت کنید که برای تخلیه هوا حتما باید قطر لوله های این دودکش با هم یکسان باشد . زیرا در صورت کاهش قطر در هر قسمتی که باشد اصطلاحاً خفگی ایجاد شده و دود نمی تواند به طور کامل از محیط خارج شود. و در صورت نیاز می توانید از تبدیل نیز جهت یکسان کردن قطر بخش های مختلف کلاهک استفاده کنید.

با این حال، اگر می خواهید دودکش خود را برای همیشه ببندید، بهترین روش بریدن یک شمع عایق فوم و قرار دادن آن در پایین دودکش و درزبندی در اطراف آن است. ساده و ساده، دودکش یا شومینه را نبندید زیرا با یک دودکش پر از مشکلات تراکم مواجه خواهید شد! حتی زمانی که شومینه شما بسته شده باشد، همچنان با مشکلات آب “پنهان” مواجه خواهید شد. از طرفی دودکش استیل تک جداره و دوجداره برای سیستم‌های پکیج حیاتی بوده و در انتقال گازها و تنظیم اکسیژن جهت احتراق بسیار موثر است. بهترین نوع این دودکش از نوع تمام استیل با درزبندی جوش خورده است.

کلاهک اچ گرد را در قطرهای دلخواه از قطر 6 سانت به بالا ، هم بصورت درز طولی و هم درزجوشی تولید نمود. کلاهک گرد را نیز دقیقا می توان از ورقهایی با ضخامت ورق کلاهک چهارگوش بصورت سفارشی تولید نمود. این کلاهک از قدیمی ترین انواع کلاهک های بام به شمار می آید.ساختار این کلاهک تشکیل یافته از یک پایه و دو عدد باله که بوسیله یک رابط که برروی پایه قرار می گیرد به هم متصل می شوند. به همین دلیل است که همواره تهیه یک کلاهک مخصوص برای دودکش های پشت بام یکی از مهمترین دغدغه های مهندسین و متخصصین تاسیسات ساختمانی بوده است. از جمله مواردی که در حفظ ایمنی منازل ،ادارات و شرکت ها باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد .تعبیه ی سیستم دودکش مناسب در هنگام ساخت بنا است.

این مدل کلاهک نیز از لحاظ کاربری، تمام خصوصیات کلاهک دودکش طرح چینی گرد را دارد و عمده تفاوت آنها به لحاظ شکل ظاهری است. همچنین اگر قرار باشد کلاهک ژاپنی روی یک مقطع چهارگوش کاور شود ابعاد پایه را به میزان نیم سانت از هر طرف بزرگتر در نظر گرفته میشود که به راحتی بر روی مقطع مورد نظر کاور شود. برای اینکه پایه ی کلاهک بیش از اندازه بر روی مقطع مکعبی فرو نرود از فاصله ۵ سانتی از لبه ی پایین، در محیط داخلی پایه یک نبشی چرخانده میشود تا پایه کلاهک کلبه ای بیش از حد بر روی مقطع مکعبی فرو نرود. ابعاد این کلاهک پشت بامی بر اساس سفارش کارفرما و بنا به موقعیت مکانی می تواند دارای سایزهای متنوعی باشد. در واقع هیچ محدودیتی در ساخت و تولید کلاهک کلبه ای به لحاظ ابعاد و تعداد وجود ندارد. هر کدام از تجهیزات گرمایشی نام برده برای تداوم کارکرد خود نیازمند اکسیژن تازه و خروج دی اکسید کربن تولید شده از فضای داخلی دستگاه هستند.

به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی می باشد. به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی است. شما می توانید برای آگاهی از قیمت کلاهک دودکش با کارشناسان شهرآهن تماس حاصل فرمایید. برای خرید این محصول نیز، از طریق سایت به صورت اینترنتی خرید خود کلاهک دودکش را انجام دهید. جنس و مَتریالی که برای کلاهک دودکش اچ چهارگوش بکار می‌رود از انواع ورق گالوانیزه، روغنی و رنگی می‌باشد.

کانال کشی کولر

در مورد ضخامت ورق آن نیز می توان از یک فرمول کلی استفاده نمود که هرچه ابعاد و میزان دود خروجی از کانال دودکش بیشتر باشد، ضخامت ورق مصرفی برای ساخت نیز بالا می رود. در صورت استفاده از ورق روغنی یا سیاه در ساخت حتما باید از پوشش رنگ کوره ای بر سطح آن استفاده کرد تا کلاهک در اثر حرارت و سرمای زیاد و نیز عوامل طبیعی پوسیده و مستهلک نشود. قیمت هر کدام از انواع کلاهک دودکش در سایز، ابعاد، شکل و جنس با یکدیگر متفاوت بوده و با توجه به عدم‌ثبات قیمت بازار در ساعات رسمی اداری امکان برقراری تماس با شرکت صنعتی نظری جهت وصول و استعلام قیمت را خواهید داشت. از مهم‌ترین مزایای مجموعه نظری، جوری انواع تجهیزات سیستم خروجی هوای گرم بوده و با توجه به حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده خرید برای مشتریان کاهش خواهد یافت. بر اساس نوع سوخت مصرفی، نوع کاربری بنا، گازهای سمی، انواع باد و بوران منطقه‌ای باید از نوع خاصی از کلاهک دودکش استفاده نمود.

دودکش pvc به عنوان یکی دیگر از انواع لوله رابط دودکش، تنها برای پکیج‌های کندانس استفاده می‌شود، زیرا دمای دود حاصل از احتراق در این نوع از پکیج‌ها بسیار پایین است و گرما آسیبی به آن نمی رساند. کارکرد این نوع از دودکش به این صورت است که دود حاصل از احتراق را به وسیله لوله سایز 6 به بیرون هدایت می‌شود و اکسیژن مورد نیاز برای احتراق را به وسیله لوله سایز 10 به داخل محفظه احتراق هدایت می‌کند. عمدتا از این لوله رابط دودکش برای پکیج یا ابگرمکن های فن دار استفاده می‌شود. دودکش آهنی که از ورق گالوانیزه درست می‌شود، یکی از قدیمی ترین نوع دودکشی هایی است که از گذشته تا به حال وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرد، شاید بتوان گفت که این نوع از دودکش، نسبت به سایر دودکش ها بیشترین مورد استفاده را دارد. این فاصله کم نباشد که خروج دود و آلاینده با مشکل و اختلال مواجه شود. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

ضخامت کلاهک اچ چهارگوش فارغ از نوع جنس در ضخامت‌های ( 0.4، 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.25، 1.5، 2، 3، 4 و 5 ) میل در ابعاد سفارشی تولید می‌گردد. لازم است این را هم گفت که کلاهک‌های H چهارگوش در ضخامت‌های 1.5 میل به بالا بصورت جوشی ساخته می‌شود. تاج کلاهک را میتوان بصورت هشتی (دو شیبه مسطح) و نیز تک شیب مسطح ، همچنین دوشیبه قوسدار (بصورت کلاهک های ژاپنی) طراحی و تولید کرد. با توجه نمای ظاهری زیبا، شیک و دکوراتیو این کلاهک دودکش، استفاده از آن در بام های شیبدار و مسطح و نیز روی لبه ی دیوارها، جلوه ای زیبا به ساختار کلی بام و نما می دهد. این محصول به دو صورت همپوشانی و فلنچی بر روی نقطه ی انتهایی کانال اصلی دودکش نصب می شود.

کلاهک دودکش دود کش پشت بام تهویه نو

کلاهک گِرد را نیز دقیقاً می‌توان از ورق‌هایی با ضخامت ورق کلاهک چهارگوش بصورت سفارشی تولید نمود. درپوش دودکش از داخل دودکش و داخل خانه شما در برابر آسیب های جوی و آفات در فضای باز محافظت می کند. اکثر مردم ترجیح می‌دهند هنگام دربندی دودکش، یک متخصص استخدام کنند، اما شما می‌توانید از نظر فنی کلاهک را خودتان نصب کنید. اگرچه یک دودکش بدون درپوش دودکش کار می کند، بهتر است که یک دودکش داشته باشید. بدون درپوش دودکش، باران، برف یا سایر ریزه ها می توانند بدون مانع وارد دودکش شوند و به خانه شما آسیب وارد کنند.

  • ساده و ساده، دودکش یا شومینه را نبندید زیرا با یک دودکش پر از مشکلات تراکم مواجه خواهید شد!
  • این کلاهک چهارگوش نیز هم می تواند از ورق گالوانیزه و هم ورق سیاه و روغنی و حتی ورق رنگی یا استیل تولید گردد.
  • همچنین برخی از محیط‌های داخلی دارای فضایی به شدت گرم و با بویی نامطبوع بوده و باید از تهویه مناسب هوا استفاده نمایند.
  • علت استفاده از جنس ورق استیل برای کلاهک دودکش پره ای چهارطرفه نیز نوع آلاینده یا دودی که ناشی از فعل و انفعالات شیمیایی اسیدی و خورنده از لاین دودکش خارج می شود می باشد.
  • مجموعه ی آقای کوهی سالهاست در زمینه ی تولید انواع لوله سیمانی و بتنی فعالیت دارند .
اما در این مقاله سعی داریم تا مقداری بیشتر در خصوص انواع دودکش و نیز کاربردها و ویژگیهای های مثبت و منفی هر یک کطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. ارتفاع استاندارد برای ساخت کلاهک در هر ابعاد ، به میزان ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشد، که بنا به سفارش مشتریان قابل افزایش یا کاهش سایز می باشند . لازم به ذکر است ضخامت ورق مصرفی در ساخت کلاهک ، از نیم میلیمتر تا ۲ میلیمتر متغیر می باشد . بام کلاهک بصورت یک شیب ، دوشیب مسطح و دوشیب قوس دار قابل طراحی و ساخت می باشد. کلاهک گرد را نیز می توان از ورق گالوانیزه ،،سیاه، روغنی ،ورق رنگی و همچنین از ورق استیل توللید نمود. این کلاهک چهارگوش نیز هم می تواند از ورق گالوانیزه و هم ورق سیاه و روغنی و حتی ورق رنگی یا استیل تولید گردد.

انواع کلاهک دودکش