دستگاه ایکس ری و نکاتی که باید درباره ی آنها بدانیم موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سماء امین | zoomfing

سازمان غذا و داروی آمریکا، تأکید می کند هیچ اثر مضر شناخته شده ای از خوردن مواد غذایی، نوشیدنی ها، داروها و استفاده از لوازم آرایشی که توسط دستگاه اشعه ایکس غربالگری شده اند، دیده نشده است. دوز تشعشع دریافتی این اجسام معمولا بسیار پایین بوده و آسیبی به بافت این مواد وارد نمی کند. درک میزان خطر اشعه ایکس برای بدن، لازم به دانستن این مسئله است که ما در طی روز تا چه حد با این اشعه به طور طبیعی در تماس هستیم. اشعه ایکس شکلی از تابش الکترومغناطیسی است که به طور طبیعی نیز در طبیعت یافت می شود.

دستگاه کنترل بازرسی ایکس ری و 10 نکته مهمی که باید درباره آن بدانید

دستگاه ایکس ری و نکاتی که باید درباره ی آنها بدانیم موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سماء امین | zoomfing

سازمان ها ، شرکت ها و اماکن مهم با توجه به نوع کارکر ، اهداف سازمانی و مأموریت های خود و با توجه به ابعاد تونل ورودی ، قدرت ژنراتور و … مواد خنثی مثل شیشه به رنگ زرد مشخص شده و فلزات سبک مثل آلومینیوم، سیلیکون، باروت و چاشنی های انفجاری به رنگ سبز در می آیند. فلزات سنگین مثل آهن، اسلحه، چاقو، گلوله با رنگ آبی و طلا و نقره و اشیاء عتیقه با رنگ بنفش نمایش داده می شوند. در برخی دیگر از نمونه های دستگاه های ایکس ری، مهمات و اسلحه های فلزی به رنگ سیاه نمایش داده می شوند.

سوالات متداول پیرامون دستگاه ایکس ری

این سامانه بازرسی شامل رابط کاربری با طراحی ارگونومیک، توابع عملیاتی قدرتمند، سهولت عمل، بهره ­وری عملیاتی بالا، تکنولوژی تشخیص مواد آلی و غیر آلی، تشخیص خودکار انواع مواد منفجره و مخدر، همچنین ارائه کیفیت تصویر مناسب و تحلیل صحیح تصویر می باشد. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در ترانزیت فرودگاه­ ها، کارخانه ­ها، هتل­ ها، ساختمان­ های اداری و دولتی، سفارتخانه­ ها و…، برای بازرسی کیف ­های دوشی و وسایل همراه دارد. ابعاد تونل cm 60×40 است و می­توان بسته ­ها را بصورت ایستاده درون دستگاه قرار داد. مجموعه فیدار آروند، با افتخار به عرضه چهار دستگاه ایکس ری بازرسی بار با کیفیت می‌نماید. این دستگاه‌ها، حاصل فکر و توانایی مهندسین عزیز ایرانی است که توانسته‌اند محصولاتی تولید نمایند که با محصولات مشابه خارجی در عرصه بین‌الملل رقابت کرده و قیمت تمام شده آن نسبت به محصولات مشابه کمتر و با صرفه اقتصادی بیشتر است.

مقالاتی برای انتخاب بهترین بازرسی ایکس ری

دقت در شناسایی اشیا و وسایل غیرمجاز و کیفیت تصاویر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات می‌باشند. با توجه به موارد فوق الذکر کسب و کارهای بسیاری با هدف سرعت‌بخشی به امور ورود و خروج اشخاص و خودروها خواستار تهیه این محصولات می‌باشند. دستگاه ایکس ری X-Ray که اصطلاح آن تونل تصویربرداری هم در بازار گفته می شود.به صورت تونل شکل است که جسم مورد نظر ازداخل آن توسط غلطک هایی عبور داده شده و با امکان سیستم اشعه ایکس ری از اجسام تصویر برداری می کند.

  • اشعه ایکس توسط یک کولیماتور روی صفحه عکاسی متمرکز می شود، جایی که تصویر گرفته می شود.
  • از قابلیت‌های این محصول می‌توان به طبقه‌بندی پیشرفته مواد و تشخیص خودکار با چگالی بالا اشاره نمود.
  • این محصول با استفاده از تکنولوژی پرتوهای ایکس به بازرسی آسان و سریع از چمدان و بار در حداقل زمان ممکن می‌پردازد.
  • شناسایی تصاویر در این دستگاه بر اساس چگالی مختلف مواد در داخل کانتینر و خودروها صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید اشیاء و لوازم مورد نظر خود را در محل کارخانه با دستگاه های x ray تولید شده، تست کرده و در صورت دریافت نتیجه مطلوب خریداری نمایید. برای دریافت قیمت و خرید دستگاه ایکس ری میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. با توجه به نیاز کاربران میتوان سیستم ها را کاملا مکانیزه نمود تا کار ثبت پلاک خودرو ، تصویر برداری زیر خودرو با فایل ها اسکن خودرو توسط ایکس ری منطبق شد تا دستگاه های ذیربط در صورت لزوم بهره برداری لازم را انجام دهند . دستگاه‌های بازرسی اشعه ایکس یک محصول و یا بسته را از زیر ژنراتورهای اشعه ایکس عبور می دهند.