دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

این دریچه ها از چوب مرغوب ساخته شده اند و با توجه به نوع دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. از چوب ام دی اف اغلب برای ساخت این دریچه ها استفاده می شود و زیبایی زیادی را برای محیط به ارمغان می آورند. دریچه کولر ام دی اف یکی از جذاب ترین طرح های تولیدی بوده و برای استفاده در طراحی داخلی بسیار مناسب است.

بهترین زمان تعویض دریچه کولر

سیستم کانال هوا برای تولید هوا در سراسر خانه و محل کار شما ضروری است. آن ها با سیستم تهویه مطبوع کار می کنند و می توانند از اشکال، مواد، اندازه های مختلف و موارد دیگر ساخته شوند که بر تولید جریان هوا تأثیر زیادی خواهند گذاشت. دریچه خطی از جنس های آلومینیومی، پلاسیتیکی و چوبی که در سه نوع … ساختار ظاهری دریچه کولر گرد بدین شکل است که یک قاب گرد آلومینیومی دارد و داخل دریچه پره های آلومینیومی به صورت دایره ای روی یکدیگر قرار می گیرند. دریچه کانال کولر آهنی با توجه به توانایی کاهش ضخامت آن در حالت سفارش‌سازی شده، از کمترین قیمت برای مصرف‌کننده برخوردار است.

ورق های آهنی مورد استفاده در تهیه آن حتما باید ضخیم باشد که از ایجاد هرگونه صدای اضافی و آلودگی صوتی جلوگیری کند. یکی از عمومی ترین و انواع دریچه های کولر، دریچه کولر آبی می باشد. این دریچه از جنس آلومینوم و دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد.

دریچه‌های کولر با کنترل از راه دور که قابلیت تغییر جهت و شدت پرتاب باد خنک دارد را دریچه کولر مدرن گویند. همچنین این مدل از دریچه از هدر رفت گرما در ایام سرد سال و ورود آلودگی به داخل محیط ساختمان نیز جلوگیری خواهد نمود. دریچه‌های کولر فایبرگلاس یا پلاستیکی از پرمصرف‌ترین دریچه‌های سیستم خنک‌سازی بوده و فروشگاه تهویه سان بهترین محل جهت خرید آن خواهد بود. دریچه کولر آهنی ساختاری مشابه نوع آلومینیومی آن دارند، اما چند تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال، در تمام بخش ها اعم از فریم، تیغه ها و پره های خود از ورق روغنی ساخته می شوند. این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود.

در صورتی ایجاد پرسش جدید یا ثبت سفارش امکان درج پیام در بخش نظرات را خواهید داشت. بعد از مرحله مونتاژ به جهت چربی زدایی و از بین بردن براده های ریز چسبیده به محصول تولیدی، دریچه ها آبکاری شده و داخل کوره قرار داده میشود تا چربی های احتمالی خشک شوند. پس از آبکاری دریچه ها وارد قسمت رنگکاری می شوند و با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید رنگ میشوند و مجدد داخل کوره با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار میگیرند دریچه کولر تا پخته شوند. در ساخت دریچه کولر ابتدا پروفیل های دریچه طبق اندازه درخواستی مشتری برش زده میشود.

  • در این مرکز انواع مختلفی از محصولات تهویه تولید و اجرا می شود.
  • هدف از ساخت دریچه کانال، در دسترس قرار دادن هدایت هوای کانال های کولر برای افراد بوده است.
  • دریچه کولر 29این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود.
  • فریم دریچه کولر مشبک در عرض های ۳ تا ۵ سانتی قابل تولید می باشد .
  • امروزه نصب دریچه های تهویه مطبوع در داخل ساختمان های مختلف برای افزایش رفاه و راحتی مردم به یکی از برنامه های مدیریتی مهندسین ساختمان تبدیل شده است.

شرکت تهران دما آرکا در سال های اخیر اقدام به ارسال دریچه کولر به کشورهای همسایه نموده است. دریچه کولرهای پلاستیکی درپوش دار در شهرهای سلمانیه و اربیل عراق محبوبیت خیلی زیادی دارند. به همین خاطر هر ساله تعداد زیادی محصول به این شهرها ارسال می گردد. در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر بررسی و تهیه محصولات متنوع از مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان مجموعه برای خرید انواع دریچه کولر نیز بهره‌مند شوید. طراحان داخلی به دلیل شکل زیبای چوب تمایل بیشتری به این نوع دریچه‌ها از خود نشان می‌دهند. این دریچه‌ها از صفحات ام دی اف با روکش‌ پلی یورتان تولید می‌شوند.

در شرکت تهران دما نیروهای متخصص و حرفه ای تولید دریچه کولر ها را انجام می دهند. به همین دلیل کیفیت دریچه کولر تهران دما بسیار بالا می باشد. نکته ای دیگر که بر کیفیت دریچه کانال تأثیر گذار می باشد، مواد مصرفی استفاده شده در تولید دریچه های هوا می باشد.

خرید انواع دریچه کولر