دریچه داکت اسپلیت ایخرید

بنابرین در هر نوع ساختمانی که به کنترل جداگانه و مستقل دما در اتاق ها و سالن های آن نیاز است ، به جای داکت اسپلیت ، سیستم مینی چیلر و فن کویل و یا استفاده از دستگاه های دیگر توصیه می شود. قیمت دریچه‌های هوای رفت یا برگشت و دریچه‌های بازدید با توجه به جنس و مدل آن متفاوت است. قیمت‌ها معمولا براساس مقدار مساحت سطح مقطع دریچه (هر اینچ مربع از مساحت) تعیین می‌گردد. بطور مثال، قیمت دریچه رفت ایرفویلی دو طرفه با ابعاد 20 در 8 اینچ حدودا برابر با 140،000 تومان می‌باشد.

در ضمن با توجه به اینکه سیستم اینورتر است به جای خاموش کردن کمپرسور در واقع دور کاری آن را دریچه بازدید داکت اسپلیت کاهش می دهد. در برخی از پروژه ها نیز مشاهده می شود که ظرفیت برودتی دستگاه کمتر از ظرفیت مورد نیاز ساختمان است که در این مواقع سیستم برای اینکه بتواند پاسخگوی نیازها باشد همواره با حداکثر توان کار می کند. بله در صورتی که از فن کویل های دو لوله ای در ساختمان استفاده بشه چنین ایرادی در سیستم های مرکزی میتونه وجود داشته باشه. ولی اگه از فن کویل های چهار لوله ای استفاده کنیم، دو تا از لوله ها برای آب سرد چیلر هستش و دو تا از لوله ها هم برای بویلر موتورخونه.

  • ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طبق اندازه داخلی فریم با احتساب ۲ تا ۳ میلیمتر بادخور در نظر گرفته می‌شود.
  • کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد.
  • این تعداد نه باید آنقدر زیاد باشد که ساختار و ظاهرِ فریم بدشکل دیده گردد و نه باید آنقدر کم باشد که در نگهداریِ دریچه بازدید داکت اسپلیت در محل خود ناتوان باشند.با اتمام ساخت فریمِ این دریچه، نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.
  • این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع این نوع دریچه های بازدید می باشد.
  • ظول و عرضِ این دریچه خطی به تناسب ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت مشخص می‌شود.

در واقع دریچه خطی کله قندی وظیفه ی هوارسانیِ دریچه بازدید را به عهده می گیرد. همچنین انواع دریچه کانال داکت اسپلیت از نظر وزن هم مناسب هستند و از آنجا که این دربچه‌ها بزرگ هستند، بهتر است به جای فلزات از دریچه‌های پلاستیکی که سبک‌تر هستند استفاده شود. برخی افراد وقتی سیستم‌های تهویه روی دیوار و یا سقف نصب می‌کنند، از اینکه ظاهر خانه‌شان بهم ریخته ناراحت می‌شوند. اما دریچه‌های داکت اسپلیت نه تنها ظاهر را برهم نمی‌زنند بلکه زیبایی را چند برابر هم می‌کنند. این محبوبیت بر میزان تولید و فروش این قطعه هم افزوده و هر روزه تعداد زیادی از آن وارد بازار می‌شود. برای تصمیم‌گیری نسبت به خرید دریچه کانال داکت اسپلیت نیاز به اطلاعات کامل و دقیقی است که در این مقاله به شما عزیزان ارائه می‌شود.

دریچه برقی کنترل از راه دور رایمند 40 سانت

دریچه داکت اسپیلت آلومینیومی با درب مشبک لولاییبرای بازدید دستگاههای داکت اسپلیت که نیاز به هوای بیشتری برای محفظه ی خود دارند از مدل مشبک آلومینیومی لولایی استفاده می شود. با توجه به اینکه امکان انتقال هوای بیشتر هوا از سوراخهای مشبک این مدل امکان پذیر است، این مدل از مناسبترین گزینه ها محسوب میشود. لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه بازدید داکت اسپلیت که ذکر شد را هم میتوان بصورت وزنه ای و هم بصورت لولایی با قفل تولید و عرضه نمود. دریچه بازدید داکت اسپلیت در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و مورد کاربرد قرار می گیرد.با توجه به اینکه دستگاه داکت اسپلیت بوسیله ی سقف کاذب پوشانده می شود،لذا برای دسترسی به دستگاه، وجود دریچه بازدید داکت اسپلیت لازم و ضروری می باشد.

دریچه داکت اسپلیت ایخرید

تعداد جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد و بزرگی و کوچکیِ طول و عرض فریم بر می‌شود. با تکمیل مراحل ساخت فریم،نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار می‌رسد.ابعاد این درب بر پایه ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین می‌شود.در واقع با کسر دو میل از هر بُعد، طول و عرضِ درب تعیین می‌شود.البته با توجه به اینکه در هر قسمت از طول و عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه ۲ سانتی باید تعبیه شود لذا افزودن این مقدار به سایز اصلیِ درب الزامی است که پس از خم کاریِ این مقادیر، ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزان اصلی خود می‌رسد. از آنجا که این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع شیاردارِ موازی می‌باشد، لذا ایجاد شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانت بر روی درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله صورت گیرد. لازم به ذکر است جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع پروفیل و جنس درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ورق آلونینیوم می‌باشد.

دریچه‌ها از نظر محل نصب، نوع کاربری، طراحی ظاهری و ملاحضات مکانیکی متفاوت‌اند. در ادامه چند نوع دریچه پرکاربرد که در پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری بکاربرده می‌شوند، معرفی شده است. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

دریچه داکت اسپلیت چیست؟