تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

نوع بعدی آسانسور که به شما دوستان توضیح داده خواهد شد آسانسور مغناطیسی می باشد که عملکردی متفاوت نسبت به دو نوع قبلی دارد. در چاهک و فضای پایین این آسانسورها، به‌جای قرار دادن ریل آسانسور در دیواره‌ها آهنربای مغناطیسی کار می‌گذارند در کف آسانسور نیز یک آهنربای مغناطیسی با قطب مخالف آهنربای واقع در دیواره ها وجود دارد، با اتصال برق نیروی رانش باعث بالا رفتن آسانسورمی‌شود. در این نوع آسانسور ها بنا به دلیل استفاده از نیروی مغناطیسی از کابل و موتور استفاده ای نمی شود. با اختراع این نوع آسانسور می توان به جد گفت که محدودیت های وجود آسانسور در ساختمان های بلند وبرج ها کاملا برداشته شده و هیچ نوع محدویت استفاده ای در این نوع آسانسور وجود ندارد. آسانسور مغناطیسی از نظر امنیت و ایمنی بسیار بالا هستند اما به دلیل قیمت بالای آن فقط در سیستم های خاصی از این نوع آسانسور استفاده می شود. برندهای مختلفی سیستم های آسانسور را طراحی و تولید می کنند که ضروری است فقط محصولات برندهای معتبر که سابقه درخور توجهی در این حوزه دارند انتخاب و خریداری شود.

اجزای اصلی آسانسور :

یکی دیگر از عوامل مهمی که تاثیر زیادی روی قیمت آسانسور می گزارد، شرکت سازنده آن است. برای مثال در صورتی که شرکت سازنده از اعتبار چندانی برخوردار نباشد، سیستم هایی را طراحی و تولید می کند که قطعات آن از کیفیت پایینی برخوردار بوده و قیمت آسانسور هم نسبت به دیگر سیستم ها که ساخته شرکت های معتبر است، پایین تر است. شرکت هیرو آسانسور، یکی از شرکت های مطرحی به شمار می رود که سیستم های آسانسور طراحی و تولید شده در این شرکت، همگی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. قیمت آسانسور کارگاهی به چندین فاکتور اساسی ارتباط دارد که می تواند در قیمت نهایی آسانسور کارگاهی تاثیر مستقیم داشته باشد.

انواع آسانسور پس از یک زنجیره از پیشرفت ها بود که توانستند به صورت مستقیم به طبقه مورد نظر بررسی بروند. می توانید با خیال راحت از متخصصین آگاه و باتجربه ست لیفت مشاوره بگیرید؛ همچنین طراحی، نصب و تعمیر آسانسور ساختمان خود را به متخصصین حرفه ای ست لیفت بسپارید. متخصصین در شرکت ست لیفت با قطعات اصل و برند به نصب یا تعمیر انواع آسانسورهای ساختمان های مختلف می پردازند. کابین آسانسورکابین آسانسور که یکی از اجزای ظاهری آسانسور بوده دارای ابعاد مختلفی است.

تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

اگر در مجموعه آسانسور موتور آسانسور را قلب آسانسور بدانند، از تابلو فرمان به عنوان مغز متفکر سیستم آسانسور یاد می شود. تمامی درخواست های استفاده کنندگان آسانسور در مرحله اول به تابلو فرمان می رسد، و پس از پردازش، آسانسور شروع به اجرای آن فرمان می نماید. اگر موتور قلب آسانسور باشد، تابلو فرمان مغز و محل پردازش فرمان‌ ها و دستورات کاربران است. به طور کلی تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی به کار برده شده در سیستم آسانسور به دستور تابلو فرمان آسانسور کار می‌کنند. پس از انجام دو فاز قبلی، باید نقشه های اجرایی پروژه به منظور آماده سازی چاهک و نیز نحوه نصب و قرارگیری تجهیزات و نقشه های مدارهای کنترل تهیه شود.

این نوع آسانسور معمولاْ در مراحل پایانی ساخت ساختمان نصب می‌شود و نصب آن یک ماه زمان نیاز دارد. نوع دیگری از آسانسورهای کششی نیز وجود دارد به نام “Room Less ” که در آن دیگر نیازی به موتورخانه نیست. شرکت متالیفت تولید کننده قطعات آسانسور با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید شستی ، پنل کابین ، نمایشگر ، کلید ، پنل سردر و تجهیزات جانبی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد. شرکت آسانسور هیوندای گفته است که نوع جدیدی از آسانسورها را ایجاد می کند که می تواند با حرکت پا احضار شود. این شرکت که در سال 2013 بیش از 45 درصد از بازارهای داخلی را در اختیار داشت ، گفت که مدل ..

  • اولین کاری که بعد از گیرافتادن در کابین باید انجام دهید، حفظ خونسردی و آرامش خود است.
  • شرکت ایران امباربا که با سرمایه‌گذاری بانک صنعت و معدن و سرمایه‌گذار خصوصی ایجاد شده با خروج سرمایه‌گذار خصوصی از ایران توسط بانک صنعت و معدن اداره می‌شود.
  • اما در اکثر موراد و به طور معمول شاخص L به معنای همان لابی است.

آسانسور کششی نیز خود شامل دو دسته آسانسور های گیرلس و آسانسور های گیربکس می باشد. قیمت وزنه گالوانیزه به دلیل نوسان قیمت فلزات بکار رفته در آن ثابت نیست و البته که قیمت این قطعات به‌صورت کیلویی محاسبه می‌شود. همان‌طور که مشخص است، این وزنه‌ها در تعداد بالا استفاده می‌شوند، بنابراین تعداد آن‌ها نیز در قیمت مؤثر است و همچنین قیمت این وزنه‌ها در مقایسه با وزنه‌های چدنی و غیره مناسب‌تر است. گاورنر و گارد گاورنر آسانسور دو قطعه مکمل یکدیگر هستند و گاورنر با فعال‌کردن ترمز اضطراری، از سرعت گرفتن آن پیشگیری می‌کند. گارد گاورنر در اصل بخش حفاظت از گاورنر در برابر ضربات و عوامل محیطی مخرب است که از انواع مدل‌های گاورنر مراقبت می‌کند.

شما می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح نمایید تا متخصصین آچاره در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهند. حرف C در آسانسورها از کلمه Concourse که به معنای محل اجتماع است گرفته شده است. این دکمه معمولاً چندان رایج نمی‌باشد و در برخی از سالن‌های قطار یا عرشه‌های دو طبقه کاربرد دارد. اما در مورد معنی دکمه های آسانسور که با حروف و یا ترکیبی از اعداد و حروف نمایش داده می‌شوند، استانداردهایی وجود دارد که در ادامه به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم. در سیستم تعلیق دو به یک فشار روی موتور بسیار کمتر است به طوری که در پروژه هایی با توقف های مساوی و ظرفیت مساوی میتوان با تغییر سیستم تعلیق یک به یک به دو به یک از موتور با توان بسیار پایین تری استفاده کرد. علت وجود فلکه هرزگرد بالا بردن سطح اصطحکاک سیم بکسل و فلکه میباشد که اصطلاحا به آن زاویه پیچش یا آلفا میگویند.

اپراتور به وسیله مدار کنترل فرمان الکتریکی وظیفه هدایت صحیح آسانسور کارگاهی بین طبقات را بر عهده دارد. آسانسور کارگاهی در واقع نوعی آسانسور صنعتی است که صرفا جهت انتقال نفرات و مصالح در مرحله نازک کاری و همچنین بعد از سفت کاری در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود وزنه لامپ های تونلی، کلید قطع کن اضطراری، وزنه تعادل، ریل های راهنما، فلکه هرز گرد، گاورنر و سیم بکسل ها درون چاهک آسانسور الزامی می باشد. جهت افزایش ایمنی، فنر هایی در زیر کابین آسانسور کارگاهی نصب شده و هند ریل های بالای کابین بسته می شود. پیشینه اختراع و قدمت آسانسور به سالیان بسیار طولانی بر می گردد، اولین دستاوردهای بشر در این زمینه، طراحی بالابر دستی بوده است.

حداقل ابعاد آسانسور چقدر است ؟

از پر سرعت ترین انواع بالابرها نیز می توان به بالابرهای گیرلس اشاره کرده که از سرعت بسیار خوبی برخوردار بوده و شما می توانید استفاده از این محصولات و تجهیزات را در اولویت های خود قرار دهید. آسانسورهای هیبریدی نوعی از بالابرها هستند که برای بالا و پایین رفتن کابین از دو سیستم کششی و هیدرولیکی استفاده می کند. به گونه ای که در این سیستم ها موتور باعث بالا و پایین رفتن پیستون می شود. برای جابجایی کابین هم از سیم بکسل ها و پیستون‌ها استفاده می شود که به صورت ترکیبی عمل می کنند. در بالای جک مکانیکی، چرخی قرار دارد که وقتی پیستون بالا و پایین می رود، این چرخ هم گردش می کند.

آسانسور یک تجهیز الکترو مکانیکی است که افراد و اشیا را بین طبقات مختلف ساختمان به صورت عمودی جابجا می کند. طبق قوانین ساخت و ساز و استاندارد هایی که در دنیا امروز وجود دارد، امکان ساختن ساختمان بالای 4 طبقه بدون آسانسور وجود ندارد. آسانسور یک وسیله ای است که برای رفاه و آسایش انسان ها طراحی و تولید شده است. آسانسورها دارای انواع متنوعی هستند و بسته به شرایط مکانی که قرار است در آنجا آسانسور نصب و راه اندازی گردد، توسط کارشناس متخصص این حوزه نوع آسانسور تعیین می گردد. آسانسور ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که، از به هم پیوستن این قطعات سیستم آسانسور شکل می گیرد.