تماس با ما شیشه ایمنی شرق

این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. کادر مجرب مهندسی طراحی و معماری شرکت از لحاظ نوع کاربری و زیبا شناسی پروژه را مورد تحلیل قرار داده و با توجه به دانش دیتیلینگ متریالهای مورد نظر را رصد کرده بهترین مشاوره را در جهت ماندگاری زیبایی پروژه تقدیم خواهد نمود. تمامی شیشه ها از نوع درجه یک بوده و فرآیند تولید با ماشین آلات صنعتی و بندینگ ( اسپیسر خم) صورت می پذیرد. سلام گاهی محصولات تولید شده هم در شرکت هست اما در ااکثر موااقع سفارش اختصاصی شما را تولید خواهیم کرد . پیشنهاد ما به شما خرید محصولات اختصاصی هست زیرا محصول دقیقا مطابق نیاز ، خواسته ، سلیقه ویژه شما تولید خواهد شد .

  • یکی از ویژگی‌های شیشه لمینت که‌اون رو به‌شیشه‌ای بی‌خطر و با امنیت بالا تبدیل کرده ، استفاده از ورق‌های PVB در میان لایه‌های شیشه‌لمینت.
  • وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .
  • شیشه 6 میل ساختمانی یکی از محصولات شیشه است که با تولید انبوه روانه بازار می شود و در انواع فلوت و کریستال تولید و عرضه می شود.
  • دستگاه هاتملت با میز پرس ترکیه دستگاه کاملا سالم و در حد نو میباشد برای کارهای زیاد و تایم های شلوغ فوق العاده هست بدون زمان خشک شدن سریع آماده دستگاه در تب…
  • برای شناخت تنوع رنگی این محصول و تمام مزایای اون مقاله‌ رو مطالعه کن.

فروش شیشه ساختمانی با انتخاب نوع مورد نیاز و کاربری های مختلفی انجام می شود که شامل ویژگی هایی مانند عایق صوتی، عایق حرارتی، نما و زیبایی بصری، استحکام، امنیت و … است. استفاده از مات کننده شیشه در انواع شیشه مات کن ساده و شیشه مات کن رنگی می تواند ایده ای کاربردی و دکوراتیو باشد که در فروش شیشه ساختمانی در نظر گرفته می شود. فروش شیشه ساختمانی شامل انواع شیشه برای نیازهای مختلف و کاربری های متفاوت به شکل شیشه های دو جداره، عایق در برابر صدا، خاک، انتقال سرما و گرما می باشد. فروش و نصب شیشه ساختمانی در مکانی که احتمال شکستن و فرو ریختن شیشه باشد، باید با توجه به ویژگی خاص و امنیت آن باشد و از شیشه مسطح استفاده می شود. هم اکنون گروه صنایع شیشه گیلان بزرگترین تولید کننده شیشه اتومبیل کشور و یکی از برترین تولید کنندگان شیشه های ساختمانی و صنعتی می باشد.

شیشه های شات و روباکس

این دو محصول ، هم برای تفکیک و مجزا کردن دو یا چند قسمت در یک فضای مشترک قابل اجرا هستن.و هم برای ایجاد یک سطح تزئینی و دکوری با طراحی‌های زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرن. جالبه بدونی که‌شیشه‌ سکوریت بعد از خروج از کوره ، در حالی‌که‌ به‌شدت داغ تحت تاثیر هوای بسیار سرد قرار می‌گیره. و سرعت عمل در این روند سرما‌دهی ، بقدری بالاست که‌در حالی که‌درون شیشه هنوز بسیار داغ ، سطح رویین شیشه کاملا سرد شده و از خرد شدن و ریزش شیشه ، که‌در نتیجه سرد شدن ناگهانی اتفاق می‌افته ، جلوگیری می‌کنه. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. بانک های اطلاعاتی این سایت تحت قانون حقوق مولفین میباشد و هرگونه سوء استفاده، بازنشر و یا فروش آنها پیگرد شرکت شیشه ساختمانی زیما قانونی خواهد داشت.

فروش شیشه لمینت ، تولید شیشه های لمینت

تماس با ما شیشه ایمنی شرق

شیشه 4 میل ساختمانی انواع مختلفی دارد که هر کدام معیارهای خاصی دارند و برای کاربری های متفاوت استفاده می شوند. شیشه 4 میل ساختمانی کاربردهای فراوانی دارد به طور مثال از شیشه 4 میل در تولید پنجره های دوجداره و شیشه سکوریت استفاده می شود. از ضخامت شیشه 4 میل ساختمانی با هر مدلی می توان در هر مکانی استفاده کرد، همین امر باعث شده تا دست معمارها برای استفاده شیشه در نقاط مختلف ساختمان باز باشد.

کارخانه شیشه خم

زیرا پرسنل بیش‌ترین استفاده رو در طول روز از میزهای اداری دارن و استهلاک این میزها بسیار بیش‌تر از سایر میزهای اداری هستش. به‌همین منظور استفاده از میز‌هایی با شیشه‌های ضخیم و مقاوم ، علاوه بر زیبا‌تر کردن محیط کار می‌تونه عمر مفید طولانی‌تری هم داشته باشه. شیشه‌های مات رنگی نیز از جمله موارد مورد توجه و پرکاربرد در انواع دکوراسیون داخلی و انواع نماسازی هستن. شیشه‌های رنگی همونطور که به‌صورت شفاف ساخته می‌شن در انواع مات نیز تولید می‌شن.