تعرفه های طراحی داخلی، هزینه مشاوره تا اجرا

ادغام چشم انداز کویر و فضای مدرن ساختمان، باعث شد تا در فضای داخلی این آپارتمان متریال مانند طبیعی – چوب، بتن، سنگ طبیعی و فلز حضور یابد. که در این بین سبک هایی مانند کلاسیک و مدرن در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است. در این سبک از مبلمان بسیار ساده استفاده میشود. حتی اگر مساحت بسیار زیادی دارید ، می توانید تراس خود را با مبلمان خشن و نامناسب بسیار کوچک و شلوغ جلوه دهید. حتی قبل از شروع به کار باید بودجه مان را هم مشخص کنیم تا در حین کار به مشکل نخوریم. در دکوراسیون سوئیت کوچک میتوانید فضای خصوصی و اتاق خواب خود را در یک کابین مکعبی شکل جاسازی کنید که زیر آن چرخ دارد. آیا فکر می کنید معماری و طراحی داخلی آن توانسته برای شما چنین احساساتی را به وجود بیاورد؟

بافت کف خانه از سنگ های مرمر سفید رنگ و صافی تشکیل شده است که تضاد زیبایی را با فضای چوبی فراهم آورده است. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۸ مدرن از رنگ های خنثی و رنگ ها به صورت طبیعی استفاده می شود و تا حد امکان از رنگ های جیغ در این سبک دکوراسیون استفاده نمی شود همچنین در دیزاین داخلی منزل به سبک مدرن، هیچگاه به دنبال تقارن نباشید و سعی کنید با ایجاد تعادل در بین وسایل منزل و مبلمان و طرح ها و بافت هماهنگی های لازم را به وجود آورید. با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی، این کار محدود به خانههای مسکونی نیست و در دفاتر کاری، فروشگاه­ها، مغازه­ها، بیمارستان­ها، هتل­ها و غیره هم از قوانین مختلف طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میشود. اخبار و مقالات دکوراسیون داخلی، مشاوره رایگان توسط کارشناسان حوزه ساختمان، آرشیو جامعی از شرکت ها و متخصصین معماری و دکوراسیون، پویانو، بستری برای هر چه که به دنیای طراحی داخلی ، بازسازی ، ساختمان و معماری مربوط است می باشد. تمامی مصاحبه های مربوط به رشته های دانشگاهی ریاضی فیزیک با همکاری اساتید و دانش آموختگان برتر رشته های دانشگاهی انجام شده است.

اگر بنا به شرایطی مجبور هستید که در خانه بهصورت دورکاری کارکنید، استفاده قسمتی از خانه بهعنوان محل کار بسیار مهم است که این محل بهصورت دکوراسیون دفتر کار چیدمان شود، چگونه؟ شاید اقبال عامه مردم به این طرحها به علت درک سریع آنها از روی فرمهای شناخته شدهای باشد که در ذهن به آنها عادت دارند. بعد از تأییدتان، در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است. خانه­ های لوکس؛ مواد و مصالح در این خانه ­ها از چه جنسی است؟ تقریبا میتوان گفت اگر تمام مواد، مصالح و لوازم در بازار داخلی موجود باشد، عموما درصد تعرفههای طراحی داخلی نوسان 10-20 درصدی دارد اما اگر بخواهید متریال به خصوصی را از شرکت خارجی مشخصی وارد کنید قطعا هزینههای شما خیلی بیشتر خواهد شد و همچنین طراح داخلی شاید بیشتر از 50 درصد از شما کارمزد دریافت کند. در این سبک نیز از طیفهای مختلف رنگهای سفید و قهوهای استفاده میشود. برای استفاده هر چه سریعتر از این مکانها، اجازه میدادند تا دیوارها به همان شکل قبلی خود باقی بمانند و سیمهای برق و لولهها نیز به عنوان تزیینات منزل دستنخورده بمانند فضای خانه را با دیوار تقسیم نمیکردند و اجازه میدادند تا فضا گسترده و باز باشد تا وجود لولهها و سیمها موجب کوچک به نظر آمدن منزل نشود.

میزهای تلویزیون بزرگ و قفسه دار ایده های خوبی برای چند کاربردی کردن فضا و نهایت استفاده از آن هستند. داشتن ایده تا حد زیادی می تواند شما را در مدل بازسازی خانه قدیمی کمک نماید. تناژ به تناژ رنگ آبی در درکوراسیون منزل قابل استفاده است و هر تناژ مزایای خود را در طراحی دارد. یکی از بهترین روشها برای استفاده از فضا و چیدمان خانه کوچک به کار بردن درهای آکاردئونی است. خانه ها و حیاط های بزرگ خانه های قدیمی، همیشه طوری ساخته می شدند تا از بهترین جهت تابش نور خورشید استفاده کنند، از بادهای نامناسب و توفان های منطقه ای در امان باشند و رو به سمت بادهای مطبوع داشته باشند. اگر بخواهیم به صورت خیلی ساده طراحی برای دکوراسیون داخلی را تعریف کنیم، میتوانیم بگوییم: مواردی که مرتبط به تزئینات مبلمان و غیره باشد در مفهوم طراحی دکوراسیون داخلی میگنجد. نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترین استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زیبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد.

را دو چندان کند، شاید به نظر مهم نیاید، اما این کار بر رفاه و سلامتی روح و روان ما تأثیر مستقیم دارد. برای اینکه بتوانیم در خانه های کوچک امروزی راحتتر زندگی کنیم، لازم است با برخی اصول طراحی و تکنیکهای چیدمان منزل کوچک آشنایی داشته باشیم و آنها را متناسب با شرایط منزلمان به کار ببریم. در صورت تمایل به استفاده از رنگهای مختلف، میتوانید رنگها را در فرش، مبلمان و یا قطعهای هنری استفاده کنید. در تصویر بالا یک درب ورودی را مشاهده می کنید. اتفاقی که در این اتاق میافتد استراحت چشم به هنگام رسیدن به رنگ سفید است. در این سبک دکوراسیون داخلی سادگی زندگی کشورهای شمال اروپا را به خوبی میبینیم.

به احتمال زیاد تاکنون منازلی را مشاهده کرده اید که با وجود این که دارای فضای بزرگی هستند اما بسیار دلگیر و کوچک دیده می شوند. استفاده از چنین پردههایی فضای خانه کوچک شما را دلگیر و خفهکننده نشان میدهد. خانواده بتواند در فضای باز وقت بگذرانند ، غذا بخورند و حتی بخوابند . رنگ اصلی در این سبک، طیف سفید است و برای جلوه بیشتر از ترکیب عناصر طبیعی مانند چوب، پلاستیکهای روشن، آلومینیوم و آهن و کفپوشهایی با پنلهای بزرگ استفاده میشود. مهندسی عمران بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران کشور است؛ یعنی هر چیزی که به آبادی یک کشور باز میگردد، مانند سد، فرودگاه، جاده، برج، تونل، دکلهای مخابرات، ساختمانهای مقاوم در مقابل زلزله، سیل و آتش، نیروگاههای برق و مصالح سبک، ارزان و با کیفیت مناسب برای ساخت و ساز، در حیطه کار مهندس عمران قرار میگیرد. در این حالت دست شما برای تغییر دکوراسیون سوئیت کوچک باز است.

اگر برای کف و دیوارها رنگهای روشن و مایل به سفید به کار بردهاید، چند وسیله را با رنگهای تند و سرزنده انتخاب کنید. در فرش ها ، میزهای کناری و هنرهای دیواری صرفه جویی کنید. شما میتوانید در طراحی این سبک دکوراسیون از خطوط مینیمالیستی و منحنیهای عجیب و غریب استفاده کنید. این گونه برای شما کاملا بدیهی و مشخص است که چقدر باید هزینه کنید. خرید وسایل آشپزخانه باید متناسب با فضای آشپزخانه باشد، بهعنوانمثال اگر رنگ دکور آشپزخانه شما طوسی یا سفید است بهتر است رنگ وسایل خریداریشده هم طوسی یا سفید باشد یا هارمونی بین رنگها ایجاد شود.

سعی کنید تا جایی که میتوانید از آینههای بیشتری در دکوراسیون سوئیت کوچک و چیدمان خانه کوچک بهره ببرید. شاید در وهله اول تصمیم بگیرید در دکوراسیون سوئیت کوچک کل فضا را به چشم یک اتاق بزرگ ببینید و نخواهید فضاهای مختلف را در آن تفکیک کنید. موقعیت پروژه : این که موقعیت پروژه در کجا است نکته مهمی است. این نکات شاید در شروع کار بیاهمیت به نظر برسند اما در مدیریت و کنترل هزینهها و رسیدن نتیجه مطلوب نقش مهمی دارند. رنگها اصولاً تیره هستند و در صورتی که قرار باشد از رنگ روشنی استفاده شود، قطعه هنری انتزاعی با این طیف رنگ، در خانه نصب میشود.

تنها کافی است که با رعایت نکات معماری اجرایی و استاندارد های طراحی اقدام به کار کنید. وسایل خود را با دقت بالایی انتخاب کنید. چرا که انتخاب یک گل بزرگ در اتاق کوچک باعث می­شود که گل از اندازه­ی واقعی کوچک­تر به نظر برسد، مثلا در مورد اتاق جادار می­توان از یک درخت بزرگ منفرد استفاده نمود و یا یک باغ داخلی ایجاد کرد، باید دقت کنیم که همیشه گل­ها را فقط در گوشه­ی خانه قرار ندهیم و برای تنوع می­توان آن­ها را پشت مبل و کنار میز تلویزیون جای داد. گاهی ممکن است فقط پارچه ساده داشته باشیم. طراحی مبلمان در این سبک بسیار دقیق است و در نهایت یک اثر هنری از مبلمان ایجاد میشود گرچه طراحی مبلمان ساده است و از رنگهای کمی استفاده میشود اما ممکن است گاهی چوببریهای ظریفی در ساخت این لوازم استفاده شود و طرحهای مجسمهای بر پایه مبلمان حک شود. دکوراسیون داخلی سنتی از دیرباز با ما همراه بوده است.امروزه نیز ممکن است در جای جای زندگی ما هر چقدر کم مشهود باشد. طراحی خانه های کوچک ساخته شده در دو سطح یا دوبلکس می تواند چالش هایی به مراتب بیشتر و متفاوت از خانه هایی با طراحی یک طبقه داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون لابی باید به نکاتی همچون استفاده از جاکفشی یا جالباسی دقت کرد تا میهمانان مشکلی برای قرار دادن آنها نداشته باشند. در انتخاب رنگ برای طراحی داخلی آشپزخانه تک دیواره باید دقت لازم را داشته باشید و رنگ هایی را انتخاب نمایید که با رنگ سایر قسمت های منزل مطابقت داشته باشند و اگر فضای آشپزخانه خیلی کوچک است باید از رنگ هایی استفاده نمایید که آشپزخانه دلبازتر به نظر برسد. اصولاً از رنگهای سیاه و سفید در این سبک استفاده میشود. در لوازم این سبک از مبلمان شلوغ و با تزیینات زیاد استفاده میشود و اصولاً پارچههای گلدار و کفپوشهای سفید بخش اصلی طراحی این سبک هستند. شرکت های حرفه ای یک فاکتور رسمی فروش دارند و طبق آن عمل می کنند اما برخی شرکت ها برای جذب مشتری، در ابتدای کار هزینه پایینی را بیان می کنند و سپس در حین کار، هزینه های جانبی متعددی دریافت می کنند.

برای این منظور باید از همه قسمت­های مختلفی که چیدمان یک منزل را تشکیل میدهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیلهها رعایت طراحی داخلی خانه قدیمی کنید. پله مارپیچ فضای بسیار کمتری اشغال میکند و میتوانید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد. این قفسهها به شما فضای بسیاری میدهند. بسیاری از طراحان در طراحی اولیه تخت کشوهایی تعبیه کردهاند که وسایلی مانند ملحفههای تمیز یا لباس در آنجا قرار بگیرند. در این سبک دکوراسیون داخلی از سطوح وسیع و گسترده استفاده میشود و اصولاً در خانههای امروزی و مدرن این طراحی انجام میشود. از طرفی دیگر اگر بخواهید نشیمن مدرن خود را با سبک کلاسیک تلفیق کنید کار سختی نخواهید داشت. اگر قرار است به یک خانه کوچکتر نقل مکان کنید، باید با بعضی از وسایلی که کمتر استفاده می شوند خداحافظی کنید. برای دکوراسیون آشپزخانه هم وقت لازم و هم هزینه بالایی باید خرج کنید، زیرا دکوراسیون این محیط از خانه شامل، تغییر چیدمان وسایل آشپزخانه و دکوراسیون کابینتها است. این دو رنگ برای فضاسازی در سوئیتهای کوچک بسیار کاربردی هستند زیرا محیط را بازتر نشان میدهند.

ما در ادامه ایدههای جالبی را برای داشتن فضای بیشتر در خانههای کوچک ایرانی به شما معرفی میکنیم. دوبلکس کردن خانه فقط مخصوص نقشه های کوچک نمی باشد و بسیاری از خانه ها با نقشه های بزرگ این کار را انجام می دهند زیرا که خانه های دوبلکس در سبک مدرن لوکس و زیبا هستند و فضای دنجی را به وجود می اورند که در خانه های بزرگ این فضا معمولا به فضایی برای استراحت یا اتاق مطالعه تبدیل می شود. فضاسازی در خانه و استفاده از عناصر دکوراسیون داخلی فقط برای زیباسازی نیست. به گونهای که معماری ایرانی در جابجای خانه دیده میشد. نکته دیگر که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که کودکان عاشق رنگها هستند و انتخاب رنگ مناسب برای دکور اتاقخواب آنها میتوانید روی رفتار آنها نیز تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال، قرار دادن گلدان های بزرگ روی میزهای کوچک با پایه های بلند در شرایطی که کودکان در آن محیط حضور داشته باشند، انتخاب مناسبی نخواهد بود.