بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی

عملکرد و عمر باتری دو ویژگی مهم نمونه‌ای از بهترین لپ تاپ برای دانشجویان است و کاملا می‌توانید آن را دوست داشته باشید. لپ تاپ ایسوس به حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع M.2 هم مجهز شده است و سرعت اجرای برنامه‌ها، بازی‌ها و ویندوز را تا حد زیادی می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد. XPS 13 را می‌توانیم یک ابزار کار جدی و بهترین لپ تاپ برای دانشجویان بنامیم. این نوت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 همراه با گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای کار یا بازی ساخته شده است.

نکته اینه که باتری فول شارژش در هنگام کار با افیس تا هشت ساعت جواب داد. مجهز به 512 گیگابایت حافظه SSD است که برای بسیاری از کاربران کافی نیست و به همین دلیل باید در آینده یک SSD دیگر هم کنار SSD اصلی، نصب کنید. این لپ تاپ امکان نصب هارد دیسک ندارد و برای ارتقای حافظه ذخیره سازی فقط می‌توان یک حافظه SSD دیگر (در کنار SSD اصلی)، به آن اضافه کرد. همینطور پیشنهاد میکنیم هارد اکسترنال مجهز به آداپتور بخرید که هم پایدارتر است و هم حمل آن سخت‌تر. به همین دلیل آن را با خود به دانشگاه نخواهید برد و امنیت بک آپ شما بالاتر خواهد بود. متاسفانه برای مشکل عدم موجودی لپ تاپ، فعلا راه حل بهتری وجود ندارد.

  • در بخش گارانتی ایسوس با اختلاف زیاد بهترین گارانتی را دارد و توسط شرکت اصلی ایسوس پشتیبانی می‌شود.
  • این در نهایت شما هستید که با توجه به سطح نیاز و بودجه می‌توانید سراغ این محصولات رفته و با مقایسه نهایی، اقدام به خرید کنید.
  • این ابعاد برای حمل در دست و هر کیفی مناسب است و مشکل خاصی نخواهید داشت.
  • درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید.

لپ تاپ های سری X515 از برند ایسوس دارای چندین کانفیگ و مدل مختلف موجود در دیجی 63 هستند. نسخه X515eb این لپ تاپ دارای ظاهری بسیار زیبا به همراه مشخصات سخت افزاری همانند پردازنده نسل 11 مدل Core i5 1135G7 و کارت گرافیک GeForce MX330 و 1 ترابایت حافظه HDD است. امیدوارم از مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی راضی بوده باشید و اون رو با دوستاتون به اشتراک بزارید. در زمان خرید باید به عواملی نظیر گرافیک، رم و صفحه نمایش دقت کنید تا بتوانید بهترین لپ تاپ دانشجویی اصیل بخرید را انتخاب کنید.

قابلیت‌های جالب بهترین لپ تاپ دانشجویی

برای دانشجویان پزشکی می توان لپ تاپ های بهتری پیدا کرد زیرا هر بازه قیمتی مناسب آنها می باشد و معمولا نیاز آنها آنقدر زیاد نیست که بخواهید خیلی هزینه کنید. اگر بودجه خیلی زیادی ندارید و نمی توانید هر طوری هست پول بیشتر جور کنید لپ تاپ های 10 الی 15 میلیون تومان جوابگوی نیاز شما هستند اما اگر می توانید پیشنهاد ما این است که کمی بیشتر خرج کنید. برای دانشجویان این رشته هارد، صفحه نمایش و cpu جز مهم ترین بخش هایی هستند که باید به آنها توجه کنید. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel Iris Xe که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی قویتر MX450 که دارای دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.

بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

تنظیمات فنی بهتر می‌توانست گران‌تر باشد و به همین دلیل، شاید همین امکانات برای یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان کافی باشد. با این حال، پیدا کردن یک لپ تاپ تجاری بهتر برای دانشجویان هنوز هم سخت است. کمبود پورت تاندربولت ۳ و دوربین IR از جمله آن‌ها هستند، اما وجود نداشتن‌شان به‌دلیل سیر عظیم امکاناتی که لپ تاپ در اختیار شما می‌گذارد، چندان دارای اهمیت نیست.

بهترین لپ تاپ دانشجویی اپل تا ۳۰ میلیون تمام لپ‌تاپ‌هایی که تاکنون در این مطلب معرفی کردیم از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کردند. با این حال اگر مایل به خرید لپ‌تاپ‌های اپل هستید برای ارزان‌ترین مک بوک دانشجویی باید حداقل ۳۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید. این مدل از بهترین لپ تاپ دانشجویی به پردازنده گرافیکی جی فورس MX330 مجهز شده که برای اجرای بازی‌ها و البته کارهای گرافیکی مانند ویرایش فیلم و عکس کاربرد دارد.