بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام در 1400 در 35 قدم

تا به حال تو اینستاگرام به جلوههای بصری اهمیت زیادی داده Photo downloader Instagram میشد. وقتی یک پست تعداد زیادی لایک و کامنت میگیرد، اینستاگرام این پست را دارای محتوایی با کیفیت می داند که احتمالا تعداد افراد بیشتری به آن علاقه خواهند داشت. بعنوان مثال استوریهایی میگذارد که اصلا جایش در اینستاگرام نیست و جذاب نیست که کاربرها بخواهند با آن تعامل داشته باشند. فرمتها و قالبهای محتوایی متنوعی در اینستاگرام وجود دارند. تحقیقات نشون داده، اینفلوئنسرها یازده برابر بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به دیگر شبکه های بازاریابی دیجیتال برای برندها به وجود میارن! و due mobile دو اپلیکیشنی هستند که میتوانید برای فعال کردن احراز هویت استفاده کنید. قبل از استفاده از هشتگ ها آن ها را امتحان کنید و مطمئن شوید که کار می کنند.

و میانگین آن امتیاز به شما نشان داده میشود. مثلا شما با ربات اینستاگرام توانستید به ۱۰۰۰۰ هزار فالوور برسید و بعد خیلی خوشحال هستید و همه چیز خیلی مرتب هست، بیایید با این سوالات راجع به برند خودتان از افراد بپرسید. اگر مثلا بیایید سلسله استوریهایی را هفتگی بگذارید که بتواند کاربر را درگیر کند باعث میشود که همیشه استوریهای شما دیده بشود. شما نمی توانید به صورت دائم و همیشگی در اینستاگرام فعالیت کنید در نتیجه به کسی نیاز دارید که بتواند به فعالیت شما در اینستاگرام کمک کند. هر فعالیتی که در راستای افزایش دنبال کنندگان یک پیج منجر به نتیجه مطلوب می شود به هیچ عنوان حکم ترفند را نداشته بلکه به افزایش سطح تخصص ادمین پیج کمک می کند. لازم به ذکر است که تیم متخصص بای ویو نمونه کارهای قوی نیز دارد که خیال شما را از بابت نتیجه گرفتن راحت خواهد کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که حتما خرید فالوورتان اصل باشد. نکته خوب در مورد آن این است که پست های ما عمر طولانی تر دارند. اما باید این نکته را بررسی کنیم که آیا این کار، راه مناسبی است یا نه؟

اینستاگرام برنامهای است که میلیونها کاربر را جذب خود کرده و از همه نقاط جهان مخاطب دارد امروز اغلب افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود یا جستوجوی مطلبی و از جمله برای کسب درآمد به اینستاگرام رو آوردهاند و بسیاری نیزبا تلاش و پشتکاربه موفقیت مورد نظر خود دست یافتهاند. مدیران instagram مرتبا در حال تلاش برای ارتقا سطح تجربه کاربری و اولویتبندی محتوا براساس علاقه کاربران هستند و به همین علت اینستاگرام بالاترین میزان مشارکت کاربران (Engagement) را در بین دیگر شبکههای اجتماعی دارد. اگر بهتازگی راهاندازی صفحهی اینستاگرام خود را آغاز کردهاید، پیش از این که بخواهید این صفحه را در شبکههای اجتماعی دیگر معرفی کنید، تلاش نمایید محتوای کافی در صفحهی خود قرار دهید.

سایت های مختلفی در حال فعالیت می باشند که می توان خرید فالوور اینستاگرام را از آنها انجام داد. این دانش به این برند امکان داد تا به تغییر زمان پستهای خود بپردازد و بدین ترتیب مخاطبان بیشتری در این مناطق بدست آورد. ما با قیمتی ارزان، کیفیتی مناسب را به شما عرضه خواهیم کرد و هیچ فالوور غیر واقعی و فیکی به شما نخواهیم داد. یک عکس مثلا راجعبه محصول یا سرویسشان که هیچ جذابیت خاصی نداشته و کاربر را درگیر نکرده است، تعاملی نداشته و همهی اینها باعث شده که استوری کمتر دیده بشود. یک قابلیت دیگر هم داریم که جدیدا فکر میکنم به همهی اکانتهای بیزینس پروفایل اضافه شده، آن هم زمانی است که شما میخواهید کاربر را به سمت دیدن یک IGTV هدایت کنید. ۳ ابزار هم که از قبل مانده و هنوز هم هست هشتگ، منشن و لوکیشن است که تا حدی خوب است یعنی واقعا استفاده کردن از آن میتواند کمک کند وقتی شما یک یا چند نفر را منشن میکنید ممکن است او هم بیاید استوری شما را استوری کند و به میزان فالوورهای شما اضافه بشود. یکی از ترند های بسیار پر طرفدار که هنوزم بعضی از پیج ها از آن استفاده میکنند اضافه کردن موسیقی به ویدیو ها است.

همانطور که می دانید، این روزها دیگر اینستاگرام پستها را به ترتیب انتشارشان نشان نمی دهد و این یعنی که فالورهای شما وقتی پست خود را منتشر می کنید امکان دارد متوجه آن نشوند. همانطور که قول داده بودیم، هم اکنون وقت آن رسیده که روشهایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها، تیرهای آخر را هم به نشان بزنید. با تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام و تاثیرگذاری آن روی نحوه تعامل کاربران, شکی باقی نمیماند که کابران زمان بیشتری را برای مرور استوریها نسبت به پستها صرف خواهند کرد. در الگوریتم جدید اینستاگرام، تعامل کاربران بر روی استوریها مثل تعداد ریپلایها و ارسال به دیگران را به حساب اعتباری برند واریز خواهد کرد.

کلمات کلیدی فرعی برای جذب کاربرانی که به طور مستقیم در جستجوی کلمه کلیدی اصلی شما نیستند ولی به محصولات شما علاقمند هستند، عالی است. شما لوکیشنی که میگذارید حالا بسته به جایی که هستید یا عکسی که گذاشتید خیلی خوب است چون باز ممکن است افراد از لوکیشن بیایند استوری شما را ببینند ولی باز این را خیلی جلوی چشم نگذارید، حتی میتوانید یک جایی پنهانش کنید. برای مثال اگر برند فروشگاهی دارید، ممکن است بخواهید پستها را در زمان رفتوآمد یا در زمانهای تعطیل و وقتی که مردم سر کار نیستند بارگذاری کنید. اگر به شبکههای اجتماعی دل بستهاید باید برای تولید محتوای با کیفیت و در نهایت بازاریابی محتوایی موثر هزینه کرده و نسبت به مزایای بلند مدت ارتباط از طریق محتوا توجیه باشید.

این روش هزینه بر خواهد بود ، ولی با انتخاب پیج های مناسب با بازدید واقعی و.. 1. شما باید هزینه آن را بپردازید. بنابراین، مخاطبان بیشماری آن را مشاهده خواهند نمود! این یعنی اگر امروز پستی را منتشر کردید که در همان دقایق اول تعداد زیادی لایک و کامنت گرفت، الگوریتم اینستاگرام آن را به دیگر مخاطبان هم نشان میدهد. اینستاگرام همچنین از مفید بودن پست هایی که منتشر می کنید، برای مخاطبان شما اطمینان می دهد. خیلی ساده، اینستاگرام پست هایی که بیشترین میزان مشارکت کاربران را به دست بیاورند را بیشتر دوست دارد و آن ها را بیشتر در معرض دید باقی کاربران قرار می دهد. به نظر میرسد که بعضی از هشتگ ها با اینستاگرام ممنوع یا مسدود شده اند، آن ها می توانند به صورت موقت یا نامحدود مسدود شوند.

اگر خیلی وقت است که فالوور خریداری کرده اید یا احساس می کنید آمار پست و استوری ها کم شده است، لایو برگزار کنید! آیا این فالوورها می توانند برای شما درآمدزایی داشته باشند؟ متمرکز ماندن بر چنین اهداف کسبوکار-محوری منجر به یکپارچگی عملکرد در حساب اینستاگرامی شما خواهد شد. مسلما نه. قطعا خیلی از کاربرانی که پیجی را در اینستاگرام دنبال می کنند مشخصات و بیوگرافی را می بینند و با تکمیل این بخش ارزش و اعتبار صفحه خود را در شبکه های اجتماعی بالا می برید. جزئیات مربوط به هر قسمت از بخش های گفته شده را میتوانید در مقالهی تنظیمات اینستاگرام مطالعه نمایید. در صورتی که یک صفحه با تعداد فالوور بالا و بازدید روزانه چند هزار نفری دارید، میتوانید از گرفتن تبلیغات کسب درآمد کنید. در بخش اقدامات متقابل (interactions) ، آمارها به ما میگویند که این پست باعث گردیده تا 104 نفر از پروفایل پیج بازدید نمایند و 1 نفر بر روی دکمه آدرس در پیج اینستاگرام کلیک کند. بازدید پروفایل بسیار بخش مهمی می باشد که هر 24 ساعت آپدیت می شود و تعداد بازدید کنندگان را به شما نمایش میدهد.

هر چقدر تعامل کاربران با استوریهای شما بیشتر باشید احتمال نمایش پستها در تایم لاین (صفحه Home کاربران) بیشتر خواهد بود. سپس کاربران میتوانند روی آن لوکیشن کلیک کرده و تمام تصاویر و استوریهای مربوط به فروشگاه، رستوران یا دفتر کار شما را ببینند. تنها نشانه آن این است: هشتگ هایتان کار نمی کنند. نشانه اصلی Shadowban شدن، کار نکردن هشتگ ها است. یک: استوری اینستاگرام در صورت هایلایت نکردن ۲۴ ساعت فعال میماند. 5. در بالای صفحه کافیست گزینه “Hide Like and View Counts” را به حالت فعال دربیاورید. ۵. حالا گزینه Clear Search History (روی آیفون) یا Search History (روی اندروید) را انتخاب کنید. پس از انتخاب عکس گزینه بعدی Next را در بالا گوشه راست که رنگ آبی دارد، کلیک کنید تا به صفحه بعدی منتقل شوید. وقتی شما استوری میکنید، حداقل نیایید در همهی استوری ها این کار را انجام بدهید، متوجه میشوید که یکسریها واقعا از استوری شما خارج میشوند و ممکن است دوباره برنگردند. همهی این نوع ابزارها وقتی که کاربرها نگاه میکنند، درواقع لمس میکنند و یک تعاملی با پست و استوری شما دارند و همه اینها برای الگوریتم اینستاگرام قابل فهم است.

یا مثلا ۳ نفر را منشن کردید، بعد این منشن خودش خیلی بزرگ است، همهی افراد روی آن Tap میکنند یا آن را لمس میکنند و بعد میروند پروفایل آن شخص یا آن بیزینس را میبینند. تعاملات واقعی برای اینستاگرام ارزش دارد و در ازای آن به ما پاداش می دهد. توجه: حتماً لینک کامل پیج اینستاگرام خود را در قسمت توضیحات بنویسید. شما مثلا یک استوری را نگاه میکنید بعد یک منشن گذاشته شده، روی منشن کلیک میکنید و بعد میروید در پروفایل طرف عکسهایش را میبینید بعد روی یکی از عکسهایش کلیک میکنید، دوباره میبینید دو نفر دیگر منشن شدند، در پیج آنها میروید. همیشه پست های خود را به عنوان یک کارت ویزیت در نظر بگیرید و به مردم یک تصور فراموش نشدنی بدهید و از استوری برای برقراری ارتباط با دنبال کنندگان خود استفاده کنید. از هشتگ های قابل جستجو استفاده کنید.