بسته بندی چای

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، لوگوهای تصویری غالبا برای برندهای بزرگ و جهانی مناسب هستند. ته کاست ( ساندیسی یا همان ایستاده ) : برای اینکه پاکت به صورت ایستاده قرار بگیرد می توان آن به صورت ته کاست که با عنوان ساندیسی شناخته می شود تولید کرد. همچنین در مسابقات رالی پاریس داکار یکی از تیمهای مطرح شناخته میشود. با داشتن سابقه ۴ ساله این شرکت توانستند جزو برترین شرکت های لوگو کار در ایران شناخته شوند.

نمونه طراحی لوگو حرفه‌ای

از میان ۱۰ شرکت برتر طراحی لوگو در ایران، بیزگو می باشد که با ۱۰۰۰ طراحی که کرده می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با تسلط بر این موارد، راه انتخاب سبک برای لوگو آسان­تر خواهد شد. هر طراح یا گرافیست کار بلد میتواند، لوگو مناسب برای هدف را طراحی کند، اما برای تسلط کامل بر تمام جنبههای این کار، زمان لازم است. این اعتماد بر پایه همان لوگو ایجاد شده است و وفاداری به برند را در پی داشته است. به همان اندازه که شناخت مشتری اهمیت دارد، شناخت برند و محصولی که قرار است برایش بسته بندی کنید نیز اهمیت ویژه ای دارد. لوگوها در اندازه های مختلف و در طیف وسیعی استفاده میشوند، از یک نماد وب سایت در یک نوار مرورگر گرفته تا علامت گذاری روی یک ساختمان.

نمونه طراحی آرم و لوگو

پاکت ایستاده سوپاپ دار : سوپاپ برای محصولاتی همانند قهوه یا میوه های خشک کاربرد دارد، زیرا این محصولات از خود گازی تولید می کنند که اماکان پف کردن بسته بندی وجود دارد، سوپاپ باعث می شود تنها هوای اضافی از آن خارج شود و هیچ هوا یا رطوبت بیروی به آن نفوذ نخواهد کرد. پیدا کردن چنین شرکتی کاری دشوار می باشد و شما با دیدار حضوری و دیدن نمونه کار می توانید تشخیص بدهید، آیا طراحی گرافیکی متناسب دارند و یا خیر. نمونه های کاری این شرکت به راحتی در سایت قابل دیدن است، با دیدن کارها می توانید سفارش خود را انجام دهید.همچنین با کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای که این شرکت دارد، می توانید یک طراحی حرفه ای برای برند خود داشته باشید. مشاوران طراحی زبده داشته باشند. این شرکت کارهای خود را با بیشترین و بالاترین کیفیت طراحی می کند.

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک

با دقت به صحبت مشتریان گوش داده و هدف آنها را از لوگو بدانند. یکی از راههایی که مشتریان را مجاب به خرید کرده و بر روی تصمیم نهایی آنها اثرگذار است استفاده از بستهبندیهایی جذاب و منحصربهفرد است. چهار عنصر مهم در بسته ­بندی بر تصمیم­ گیری هنگام خرید تأثیر می­ گذارند که می­ توان آن­ ها را به دو گروه تقسیم کرد: عناصر بصری و عناصر اطلاعاتی. بنابراین در هر نمونه، صرف نظر از نوع شرکت، عنصر کوچک اما اساسی در برند سازی طراحی لوگو است. لوگوهایی که در سایز کوچک توسط این شرکت طراحی می شود به صورت رایگان می باشد. این در حالی است که استفاده کنندگان از لوگو تایپ ها شرکت های کوچک و متوسط هستند. دانلود لوگو به صورت رایگان تنها با کیفیت­های متوسط امکان­پذیر است و برای دانلود لوگو باکیفیت بسیار بالا باید مبلغی خدود 59 دلار پرداخت کنید.

نمونه طراحی بسته بندی پارچه

در هر صورت، ممکن است به این سوال فکر کنید، که چه چیزی باعث خلق و جذابیت سمیرا خادم لوگوی شما میشود؟ برای اینکه سریعتر به ایده مورد نظر دسترسی پیدا کنید، از همان ابتدا باید از مشتری خود این سوالات را بپرسید. پاسخ به این سوالات میتواند درک مناسبی از نوع بستهبندی و اولین قدم برای سفارش دیزاین آن باشد. در این شغل بستهبندی لوازم التحریر نیاز به دریافت مجوز نمیباشد، اگر مایل هستید آگهیهای استخدامی را دریافت کنید و از خدمات سایت بهرهمند شوید رزومه خود را بصورت رایگان در سایت جاب یابی ثبت کنید. این کار در عین هوشمندانه بودن طرحی متفاوت را رقم زده و به همین دلیل در ذهن مخاطبان ثبت می شود.

نمونه طراحی بسته بندی نبات

یکی دیگر از بهترین مجموعه های طراحی لوگو میزفا می باشد که با نمونه های مختلفی که در این زمینه کار کرده توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. از دیگر روش های رایج طراحی لوگو خلاقانه می توان به ایجاد لوگو با فضای خالی اشاره کرد. این در حالی است که این موضوع برای گروهی دیگر از کسب و کارها چندان حائز اهمیت نیست. جالب است بدانید نتایج تحقیقات حاکی از آن است که مردم به شرکت ها و کسب و کارهایی که از لوگوی خوب و استانداردی برخوردار هستند، سریع تر و راحت تر اعتماد می کنند. این شرکت با طراحی یک سایت و ارتباط با کاربران آغاز به کار کرد و جزو بهترین شرکت ها در این عرصه می باشد. این شرکت با به کارگیری طراحان گرافیک توانست پیشرفت چشم گیری در این حوزه داشته باشد، این شرکا کار خود را با طراحی وب سایت آغاز کرد. یکی از شرکت های مطرح در سطح بین المللی که در حوزه طراحی لوگو است، با طراحی نرم افزاری در سایت خود کار کردن را برای کاربران راحت کرد.

نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات خانگی

این دسته از لوگوها تاکید بسیاری بر نام شرکت داشته و بدین ترتیب زمینه ای را فراهم می سازند که کسب و کار مورد نظر سریعا معروف شود. همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، لوگوها نماینده برند کسب و کار شما هستند و زمینه ای را فراهم می سازند که کسب و کار شما ضمن ایجاد ارتباطی موثر با مخاطبان، سریعا تثبیت شده و برای همیشه در ذهن ها ماندگار شود. دارای ۷۰۰ نیرو در زمینه های مختلف در این شرکت فعالیت می کنند. جالب است بدانید که استفاده از این لوگو به ویژه به شرکت هایی که دارای اسامی طولانی هستند، توصیه می شود.

گفتنی است که وجود حرف یا حروف در ساختار لوگو تاثیرگذاری بی نظیری در شناخته شدن آن دارد. بسته بندی درست و باکیفیت محصولات غذایی، بهعنوان چالش بزرگ توزیع کنندگان موادغذایی شناخته میشود. علاوه بر این موارد اطلاعات مربوط به تولید کننده محصول اعم از آدرس شرکت یا کارخانه، شماره تماس های و غیره می توانند اطلاعات مفیدی باشند که روی بسته بندی درج شده اند. به طور مثال وقتی یک شیشه آب میوه هلو را می بیند در صورتی که تصویر هولو بر روی لیبل استفاده شده باشد به راحتی متوجه این موضوع شده و به راحتی انتخاب خود را می کند اما در صورتی حتی نام هلو هم با فونتی مناسب بر روی لیبل درج شده باشد فرد با مشکل و صرف انرژی بیشتری این موضوع را متوجه شده و انتخاب می کند. جالب است بدانید که طراحی لوگوی متغیر به عنوان یکی از روش های طراحی لوگو خلاقانه باعث ایجاد ارتباطی محکم میان مشتریان و ارباب رجوع شده و زمینه ای را فراهم می سازند که شرکت مورد نظر در دستیابی به اهداف خود موفق عمل کند.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

همین امر موجب شده است که شرکت های زیادی به استفاده از این لوگوها روی بیاورند. این امر باعث افزایش درک بصری ما نسبت به این موارد شده و موجب میشود در طراحی خود متمایز بیندیشیم و عمل کنیم، تا کار ما مشابه رقبا نباشد. به طوری که استنباط مصرف کننده از محصول، با بسته بندی نا مناسب مانند تأثیر رفتار فروشنده بی حوصله (مثلاً درآخر وقت کار روزانه) است، که اغلب از نظر روانی موجب رنجش خاطر مشتری می گردد.

نمونه طراحی بسته بندی انلاین

شرکت سلام گرافیک با در اختیار داشتن متخصصان تصویر سازی حرفهای گامی بزرگ در جهت رشد و پیشرفت طراحی بسته بندی مواد غذایی و دیگر بسته بندیها برداشته است. در اکثر موارد برای افزایش قدرت و کیفیت ورقه های کاغذی همانند گلاسه یا کرافت را روی دیگر ورقه های همانند ورقه های سلفونی لمینت می شود. در بیشتر موارد استفاده از یک نام یا نماد کلیدی برای طراحی لوگو برند شما کافی است، مخصوصاً وقتی نام شرکت منحصر به فرد باشد، مانند Google ، Mobil یا Pirelli. داستان برند شما باید در اصالت لوگو به شما کمک کند، زیرا جدا از اینکه به یادماندنی باشد، باید منحصر به فرد باشد. پس میبینید که برای این راهحل گزینههای بسیاری وجود دارد که میتواند شما را کمک کند.

نمونه طراحی گرافیکی

یک برنامه منظم و دقیق طراحی کند. آیا به دنبال یک آرم یا لوگو کاملاً متفاوت هستید یا قصد دارید آرم قبلی خود را تغییر دهید؟ روشی ؛که قرار است شما تفاوت شامپوی تولیدی خود را با بقیه نشان دهید مهم نیست؛ شما باید کاری کنید که مشتری و مخاطب متوجه شود که محصول عرضه شده، می تواند مشکلش را حل کند. مانند Adobe Illustrator، شما می توانید لوگوهای خود را در هر اندازه تغییر دهید بدون آنکه ذره ای از وضوح و کیفیت آن کم شود! قبل از هر چیزی شکل را میبینیم، رنگ را میبینیم و اگر به اندازه کافی توجه ما را جلب کرد، آن را خواهیم خواند. استفاده از این جنس به معنای طراحی و تولید بسته بندی به هر شکل و اندازه و به ارمغان آوردن یک ظاهر لوکس و هنری برای محصول است. سلفون متالایز در بسته بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که تابش نور خورشید بر شکل و حالت آن ها تاثیر گذاشته و منجر به فساد آن ها می شود.

بسته بندی کردن محصولات به ویژه محصولات صادراتی میتواند باعث شود که ارزش آن محصول چندین برابر شود. بسته بندی محصول شاید اولین راه جلب توجه مشتریها و آخرین تلاش برای مجاب کردن آنها به خریدن محصولات شما باشد. طراحی لوگو یک سایت، جزئی بسیار مهم است و یکی از مهمترین بخشهای هویت بصری کسبوکارتان است، پس سعی نکنید لوگوی کسبوکار اینترنتیتان اولین لوگویی که طراحی میکنید، باشد. البته طراحی لوگو فقط یک زیر مجموعه کوچک از برندسازی است، که به عنوان هویت جدید مجموعه معرفی میشود. دلیل این امر نیز این است که این ادیتورها اجازه می دهند مقیاس گرافیک بدون هیچ گونه افت کیفیتی کوچک و بزرگ شود(همانطور که قبلا گفتیم). سپس آن را در مقیاس بزرگتر برای چاپ پوستر برای یک فروشگاه طراحی کنید.

نمونه طراحی بسته بندی

همچنین آن دسته از شرکت هایی که که لوگوی مناسبی دارند، رابط تجاری موفق تری داشته و در عین حال از شرکای تجاری رقیب خود پیشی می گیرند. یکی دیگر از ایده های موجود به منظور انجام طراحی لوگو خلاقانه استفاده از رنگ های گوناگون و در عین حال هدفمند است. تغییر در مینیمالیسم نیز از دیگر ایده های طراحی لوگو خلاقانه است. برای محصولاتی مثل ادویهجات که طعم و شکل های گوناگونی دارند، جنس درست یک بسته بندی با طراحی خلاقانه و متفاوت میتواند تاثیر زیادی در فروش محصول داشته باشد. چنین لوگوهایی، اغلب دارای اشکال خاص و به شکل کارتونی هستند. مهمترین نکته طراحی لوگو مجتمع بسته بندی آریا هنر این است که از مشاوران به نام استفاده کرده و با طراحی های خاص برای لوگو موجب شده برنده از رقبای خود پیشی بگیرند. شرکتی برتر در میان رقبای خودکه با سابقه یک دهه ای خود توانسته در بین برندهای مختلف بهترین انتخاب باشد.

این مجموعه حرفه ای فکرهای خلاقانه و زیبایی نظر بسیاری از مشتریان را جلب کرده اند، آرامکده با بیشتر از ۵۰۰ لوگوی طراحی شده توانسته در میان رقبا موفق عمل کند. این شرکت حرفه ای که در حوزه لوگو کار می کند کارهای خود را آنلاین انجام می دهد، این شرکت بهترین خدمات را برای مشتریان انجام می دهد. به هر حال، اگر لوگوی تجاری وجود نداشته باشد، مشتریان از کجا بدانندکه برند تبلیغاتی شما پیست؟ یک طراح باید بتواند هویت یک حرفه یا تجارت را به وسیله طراحی اشکال و رنگها به یک اثر بدیع و زیبا بصری تبدیل کند، تا ارتباط خوبی بین لوگو و محصول در ذهن افراد به وجود آید. منظور از نشانه قرار دادن یک متن در ساختار یک لوگوی خاص است، به گونه ای که طرح حاصل کمک می کند تا شرکت به برندی منحصر به فرد در بازار تبدیل شود. هدف اصلی از طراحی لوگو خلاقانه (Creative logo design) این است که لوگوی مورد نظر به سرعت در ذهن مخاطبان ماندگار شده و بدین ترتیب کسب و کار را به یک برند برتر تبدیل کند.

سارا دستمالچیان

4) آزمون گفتگو برای آزمایش ئاکنش نیمه خود آگاه: در این نوع آزمایش، در اثر آزادی بیان تظرات، آزمون دهنده احساس رضایت می کند. زیرا نوع بسته بندی محصولات بهداشتی نشان دهنده میزان کیفیت آن محصول است که از نظر مشتری بسیار با اهمیت می باشد. و چگونه میتوانید یک لوگو طراحی کنید که نشان دهنده محصول، شخص یا مارک مورد نظر شما باشد؟ وقتی به فردی که زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده است فکر میکنید، تقریباً میتوانید در ذهن خود تمام لحظات با هم بودنتان را به تصویر بکشید. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که بر سر دوراهی استفاد ه از لوگوهای تصویری یا لوگوهای در بردارنده نام سازمان مانده اید، ما به شما لوگوهای ترکیبی را پیشنهاد می دهیم. به خصوص اگر طراحی ساک تبلیغاتی را به دست افراد خبره بسپارید این امکان بیشتر خواهد شد. طراحی های ساده و مدرن بیشتر از بقیه به چشم می آیند.