بزرگترین رستوران زیر آبی جهان به زودی گشایش خواهد یافت

در ضمن، باید از اداره بهداشت محل مربوطه، مجوز کار خود را بگیرید. بهتر است برای مدیریت بهتر هزینه ها از یک شخص وارد به حسابداری کمک بگیرید. معماران مختلفی در نقاط مختلف دنیا این کار را انجام می دهند و به فضایی ترکیبی خلق می نمایند. ابتدا به صورت آزمایشی با افراد انتخاب شده کار کنید و اگر از کارشان راضی بودید، آن ها را عضو تیم خود نمایید. در صورتی که مجوزهای مورد نیاز برای راه اندازی کترینگ را نداشته باشید، در میانه کار خود به مشکل بر خواهید خورد و حتی امکان دارد نتوانید کارتان را ادامه دهید. اما چیزی که احساسات و عواطف مشتری را درگیر می کند فراتر از این ها می باشد و برای دست یابی به آن باید برنامه ای داشت که از لحظه اول ایجاد کانسپت می تواند ایجاد شود. طراحی داخلی سالن کترینگ نیز باید به گونه ای باشد که هم دعوت کننده و هم ایجاد کننده اعتماد باشد. لوسترهای پارچهای حاشیهدار فضا منقش به تصویز برگ گیاهان اند و با گیاهانی که آنها نیز از سقف بصورت آویخته قرار دارند مطابق اند. برای مدیریت بهتر کترینگ، شما نیازمند کمک گرفتن از نیروهای مختلف هستید.

مسلما در کترینگ ها کیفیت غذایی که ارائه می دهید، مهم تر از همه چیز است، اما نباید تاثیر طراحی داخلی و چیدمان را دست کم گرفت. به همین دلیل در انتخاب آثار هنری و انواع تابلو شما به هیچ عنوان نباید بی دقت عمل کند. استفاده از رنگ مناسب از دیگر مسائلی است که در طراحی رستوران باید به آن توجه نمایید. استودیوی طراحی داخلی کانادایی «سارا وارد» (Sarah Ward) برای این طراحی رستوران چینی و کافه زیرزمینی در کالگری، از رنگها و نقوش هنر آرت دکوی چینی الهام گرفتهاست. در این دوره جنبش آرت دکو با نقوش سنتی چینی ترکیب شد تا سبکی ترکیبی را به وجود آورد.

برندینگ یک فاکتور اساسی در طراحی داخلی مکان هایی مانند فست فودی هاست؛ زیرا تمرکز خاصی بر روی لوگو این مکان ها معطوف می طراحی داخلی هتل و رستوران شود. هر فردی که برای غذا خوردن با خانواده، دوستان و آشنایان رستوران سنتی را انتخاب می کند، می خواهد لحظاتی را در فضایی پر از آرامش که به دکوراسیون آن نیز توجه زیادی شده است، بگذراند و بر روی میز و صندلی های چوبی و دکوراسیونی جذاب غذا بخورد که در ساختشان از طرح های سنتی و نمادهای به کار رفته در برخی جاذبه های تاریخی و خانه های قدیمی استفاده شده است. به گفته معماران این کافی شاپ این فضا ابتدا یک رستوران بوده که به درخواست کارفرما باید به یک کافه مدرن تبدیل می شده است. اهداف مهم کترینگ را به آن ها بگویید. شما باید تجهیزات خود را از یک تامین کننده مناسب تهیه نمایید. توجه کنید که تامین کننده شما باید اقلام را به صورت دقیق و سر وقت به دست شما برساند تا خدمات شما با مشکل رو به رو نشود. در این مرحله از کار، شما باید یک تامین کننده منصف و مناسب برای تهیه مواد اولیه خود پیدا کنید. در ضمن، شما باید در این طرح، تجهیزات لازم، تامین کننده ها و روش های بازاریابی خود را نیز ذکر نمایید.

به منظور محاسبه ابعاد داخلی، می توانید با یک معمار تماس بگیرید و از او کمک بخواهید. درینگونه مکانهای مدرن و گرانقیمت میتوان از بافتهای قویتری مثل آجرو اکسسوریهای چوبی ،سنگهای قیمتی و گرانبها استفاده کرد. از جمله آنها میتوان به فرش ایرانی، پشتی، سینیهای مسی، تابلوهای نقاشی با موضوعات بومی و قدیمی و حتی قفس پرندگان اشاره کرد. امروز از غذاخوری بسیاری از رستورانها، میتوان فضای آشپزخانه را مشاهده کرد. برای طراحی داخلی مناسب کترینگ، باید هم دکوراسیون آشپزخانه و هم دکوراسیون سالن را مد نظر قرار دهید. در طراحی دکوراسیون رستوران مدرن نیز هیچ گاه از رنگ های شاد استفاده نمی شود. منوی این رستوران بسیار غنی است و میتوانید از انواع خورشها گرفته تا انواع کباب، دیزی و پلوهای ایرانی را در ظروف مسی سفارش دهید و نوش جان کنید. مشخص کردن زمان شروع به کار، عدم استفاده از تلفن همراه در زمان کار، توجه به نظم فضا، استفاده از دستکش و کلاه و دیگر مواردی که فکر می کنید برای مدیریت بهر کترینگ باید اجرا شوند را حتما در ابتدای کار به پرسنل گوشزد کنید.

یعنی فست فود ویژگی های هر دو سبک را داراست. این یعنی شما هزینه مواد اولیه و حقوق آشپز را محاسبه کرده و قیمت تمام شده را با اضافه کردن سود مورد نظر، جلوی غذا درج می کنید. شما باید مواردی مثل اهداف اصلی کترینگ و مراحل نیل به آن ها را در طرح کسب و کار خود ذکر کنید. زیبایی شناسی و عملکرد: طراحی داخلی یک هنر است که زیبایی شناسی و عملکرد را با هم ترکیب می کند، ما باید برای طراحی هم به سالن غذاخوری و هم بخش خدمات فکر کنیم، زیرا طراحی برای موفقیت یک کسب و کار باید کاربردی و همچنین جذاب و دلپذیر باشد. اگر می خواهید طعم واقعی کباب را تجربه کنید، پیشنهاد میکنیم به رستوران مرشد تهران بروید. کند، از کانسپ های مهم طراحی داخلی رستوران محمد به شمار می رود. مرحله بعدی کار، پرداختن به امر دلیوری است. بنابراین به این مرحله حتما توجه کنید. رستوران «نودل راک» (Noodle Rack) نیز در چانگشا نمونه دیگری است که در آن لامپها تک تک با سیم از سقف آویخته شدهاند و تداعیکننده مرحله خشککردن مواد غذایی اند.

شما میتوانید با سلیقه خود پالتی رنگی برای دکوراسیون رستوران خود داشته باشید اگر رستوران شما یک رستوران مدرن است و بیشتر مشتریان این رستوران را جوانان تشکیل میدهند شما میتوانید طیفی از هر رنگی که دوس دارید را برای وسائل و دیوار ها انتخاب کنید اما اگر رستوران شما در هر کدام از سنین و دسته ها مشتری دارد بهتر است که از رنگ های ملایم تری مثل سفید، یا آبی روشن استفاده کنید. پس از افتتاح کترینگ، باید شروع به تبلیغات کنید. استفاده از عناصر طبیعی می تواند در طراحی سالن کترینگ به کمک شما بیاید. در سبک دکوراسیون روستیک از چوب و سنگ استفاده می شود. طراحی سقف با گچبریهای خاص و یا با طرحهای ستونی و منحنی نیز بسیار مناسب سبک طراحی دکوراسیون رستوران مدرن هستند. حوله های تزئینی دور تا دور صفحات یا نمادهای سرامیکی را روی دیوارها نشان می دهند. در این طراحی رستوران چینی بر روی روکش چرمی صندلیها، پنلهای دیواری و آینههای فلزی در سرتاسر این فضا رنگهای کلهغازی و صورتی چرک در نقش اشاره به این دوره تاریخی مشاهده میشود. نتایج پژوهش نشان می دهد که عواملی همچون عوامل کالبدی، محیطی، عملکردی، اجتماعی، معنایی و احساسی، اقتصادی و عامل زمان بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران داری موثرند و عوامل کالبدی با شاخص هایی نظیر نور، رنگ، چیدمان و پیوند با طبیعت در طراحی داخلی رستوران و افزایش رضایتمندی مشتریان بسیار مهم و تاثیر گذار می باشند.

همین امر نیز وجه تمایز اصلی این رستوران با دیگر رستورانهای زیرآبی جهان خواهد بود. تبلیغات شما باید جذاب باشد و وجه تمایز شما از دیگر کترینگ ها را نشان دهد. از این تیم طراحی خواستهشد که دکوراسیون رستوران «تو پنی چاینیز» (Two Penny Chinese) را طراحی نماید. دلیل اصلی رونق رستوران های قدیمی می باشد طراحی دکوراسیون رستورانها موقعیت کبابی محمد در منطقه مدرن فروشگاه های مرکز شهر، تعریفی جدید طراحی دکوراسیون رستورانها از این نام تجاری است که روح اصلی یک مکان سنتی در فضایی مدرن را حفظ نموده است. G را بزنید تا یک گروه لایه جدید به نام Menu ایجاد شود. یا بزرگ باندیشید و یک فضای بزرگ برای بار خود درست در وسط رستوران خود مانند (بار لالا) در رستوران لنا تورنتو ایجاد کنید. این تأثیر میتواند در جهتی باشد که مدت حضور آنها در رستوران را بیشتر کند یا حتی اشتهای آنها را مطابق با غذایی که رستوران سرو میکند، افزایش دهد. برای جذب مشتری دقیقاً چگونه یک رستوران باید به نظر برسد؟ اما آنچه که در انتخاب مبلمان مهم است راحتی مشتری و احساس رضایت او از نشستن روی صندلیهاست.

این تیم، شامل آشپز ماهر، مسئول خرید دقیق، حسابدار وارد به کار و پرسنل کاربلد می باشد. به طوری می توان گفت که رستوران های معروف و موفق دارای دکوراسیون داخلی قوی تر نسبت به سایر رستوران ها هستند. هتل های درجه یک و لوکس اکثراً در کنار رستوران ، از بار و کافی شاپ هم بهره مندهستندتادرخصوص پذیرایی ازساکنین و مهمانها ،خدمات بسیارمناسب تری ارائه دهند. خوراک چینی یکی از پرطرفدارترین غذاها در سرتاسر جهان استف و رستورانهایی که این نوع غذا را ارائه میدهند دارای فضاهای داخلی با طراحیهای بسیار متنوع -از سنتی گرفته تا امروزی- هستند. در اقلیم های گرم و خشک می توان از کولر آبی یا زنت نیز برای این منظور بهره گرفت. در حالی کافی شاپ یا فست فود محل های متفاوتی برای تهیه غذا و نوشیدنی و … البته میتوانید غذا را داخل آلاچیق هم نوش جان کنید. حتما دسترسی و رفت و آمد افراد را در محل مورد نظر بررسی کنید.

بویایی اولین حواس ما است؛ یعنی، بو ابتدایی ترین و اصلی ترین روش جمع آوری اطلاعات از محیط پیرامون است. یکی از مهم ترین مواردی که مدیران همه کسب و کارها باید به آن توجه کنند، تهیه طرح کسب و کار است. مهم ترین شناسنه این سبک، استفاده از اشکال هندسی دقیق و جسورانه و رنگهای روشن است. از میان مینیمالترین رستورانهای این دسته میتوان به آشپزخانه «جونزی» (Junzi) در نیویرک اشاره کرد که پالت رنگیاش مبتنی بر رنگهای طبیعت در اول بهار است. اگر محل نامناسبی برای کترینگ خود انتخاب کنید، ممکن است با شکست رو به رو شوید، زیرا با این کار، شما ناشناخته می مانید و مشتری های زیادی جذب نخواهید کرد. همانطور که ارائه غذاهای باکیفیت و سرویس دهی مناسب برای جذب مشتری در رستوران ها اهمیت دارد، داشتن فضایی آرام و دلنشین نیز برای موفقیت یک رستوران، در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. بسیاری فکر می کنند که مشتری ها فقط برای استفاده از میز و صندلی ها به رستوران آنها می روند اما با وجود تاثیر مثبت ظاهر و یک سلیقه خوب، باید بدانید برای مشتری ها اهمیتی ندارد که میز و صندلی رستورانتان از نوع 2 میلیونی است یا 50 میلیونی.

انتخاب های زیادی از مبلمان مدرن و سنتی در پیش روی شماست. بخشی از فضاها مثل اتاق عقد در داخل سالن دسترسی هر دو سالن مردانه و زنانه و یک لابی متناسب برای پیش ورودی احتیاج دارند . به عنوان ایده ای فراتر از دایره، نام هبیتال بر بشقاب های سرامیک چاپ شده است، و نور نیز در داخل حفره های موجود در سقف جمع می شود. نمای سردر رستوران، نشاندهنده نام تجاری شماست و از این رو طراحی و دیزاین آن برای شناخته شدن در بین مخاطبان شما از اهمیت بالایی برخوردار است. موقعیت مکانی، فضای خارجی و نورپردازی از جمله نکات حائز اهمیت در طراحی داخلی کافی شاپ می باشد. اما در این میان نکات کاربردی و ایمنی و استاندارد نیز حائز اهمیت بسیار میباشند که در حیطه دانش حرفه ای دکوراسیون داخلی گنجانده میشود. برای داشتن یک طراحی خوب حتما نیازی به داشتن یک بودجه کلان نیست مخصوصا در کارهای نهایی و تکمیلی دکوراسیون کافی شاپ. طرح کسب و کار به کمکتان می آید تا بتوانید برای آینده کترینگ خود برنامه ریزی کرده و اهداف خود را به صورت واضح بدانید. بازاریابی به شما کمک می کند مشتری ها را از وجود کسب و کار خود با خبر کرده و آن ها را به استفاده از خدمات خود تشویق نمایید.