بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | iranianarchitectures

بهره ببرند مثل اداره میراث فرهنگی، که به سادگی می توان این نمای سنتی را با آجر به تصویر کشید. به دلیل داشتن بافت ها وشکل های متنوع و زیبا در رنگ های متنوع همه سلیقه ها را راضی نگه داشته و دوستداران زیادی دارد .برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. جی اف ار سی به دلیل پوشش نانویی که دارد از آلودگی در امان بوده و استفاده از آن آسیبی به محیط زیست نمی زند. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه. بنابراین، کارکنان عصر جدید از تجربه کار در دفاتر اداری شاد و شگفت انگیز لذت می برند. دانلود معماری یکی از به روز ترین و کاملترین آرشیو های تخصصی معماری در ایران میباشد و ما هر روز جدید ترین مطالب را برای دانلود آماده میکنیم.

مسابقه طراحی گذر گاندی

بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد. در برخی ساختمان هایی که به ویژه خوب طراحی شده اند ممکن است هیچ هزینه اضافی ساختمان سازی نباشد همانند لیدز سیتی پارک. ساختمان های اکوتک برای دستیابی به محیطی سازگار و پایدار به منظور هماهنگ سازی اکولوژی و تکنولوژی پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند. طراحی دقیق معماری، انتخاب مصالح مناسب، استفاده از سیستم های پیشرفته ی الکترونیکی و فناوری های نوین در ساخت وساز از ویژگی های چنین ساختمان هایی است.

فضاهای پشتیبانی در طراحی ساختمان های اداری

طبقه اول آن یک دفتر خصوصی و طبقه هم کف این پروژه یک خرده فروشی می­ باشد. می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداریتوسط تیم ما کلیک کنید. از دلایل اهمیت ورودی ساختمان این است، افرادی که می خواهند با شما همکاری داشته باشند پیش از ورود به شرکت شما بایستی از درب ساختمان عبور کنند. شک نداشته باشید که آن ها پیش از هر چیز به کیفیت نمای ساختمان و تمیز بودن آن دقت خواهند داشت.

  • این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند.
  • جداره ای که از یک جزء (آجر با شخصیت نیمه باز) به وجود آمده دارای شخصیت های چندگانه ای در ذات خود می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
  • این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند.
  • همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند.
  • اما ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که نمای ساختمان اداری چه ارتباطی می تواند با فضای داخلی ساختمان و بهره وری کارکنان داشته باشد؟!

مطلبآپارتمان مجله خبری معماری ایرانی سفید با نمای آلومینیومی خیره کننده در تهران! تلاش می کنم محتوایی ارزشمند و مفید برای بازدیدکنندگان وب سایت ایناب تهیه و تولید نمایم. از شما تقاضا دارم برای بهبود محتوا نظراتتان را پایین هر مطلب برام ارسال کنید.

http://carsicm.ir

ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند. بر اساس این ایده، توده ای همگن شکل گرفت که بر اساس موقعیت مکانی و زاویه دید، ترکیبی از رنگ های آجری و فیروزه ای را برای بینندگان ایجاد می کند. علاوه بر این، پنجره های شیشه ای پیوسته در لایه داخلی دو پوسته امکان نفوذ نور خورشید به واحدهای اداری را فراهم می کند و باعث کاهش مصرف برق در سراسر ساختمان می شود.

طراحی رستورانی در میدان چیذر تهران با الهام از سبک سنتی ایرانی