اپلیکیشن جامع خدمات ساختمانی ساختمان کاران | iranianarchitectures

در این نوع ساختمان برای ساخت شاه تیرها و ستون ها از بتن آرمه (بتن مسلح) استفاده می شود. سقف وافل چیست؟ مقدمه اگر در طی چند سال گذشته از کنار سازه های بزرگ عبور کرده باشید، یقینا سقف های مشبکی را دیده اید که مشابه مربع… بلوک سیپورکس عایق گرما (حرارت)، عایق رطوبت، عایق حریق، مقاومت بالا در برابر زلزله از ویژگی های این بلوک است.

http://carsicm.ir

مقاومت این ساختمان ها از هر جهت بسیار اهمیت دارد و باید از مصالح استاندارد و مقاوم استفاده نمود. طبق قوانین نظام مهندسی در ساختمان سازی امروزه لازم است که حتما پنجره ها دو جداره باشند. معمولاً ستون و تیر این گونه ساختمان‌ها از بتن ساخته می‌شود و سقف آنها می‌تواند از انواع دال، تیرچه و بلوک، کرومیت و پانل های پیش ساخته باشد. پس از انجام گچ کاری برای دیوارهای حمام، نوبت به لوله کشی ساختمان می رسد. پاکسازی محل ساخت – قبل از شروع پروژه ساختمانی، لازم است که محل ساخت را از چمن، تخته سنگ و غیره پاکسازی کنید. در صورت وجود یک تپه خاک روی زمین، باید آن را از میان برداشت و در صورت وجود گودال، باید آن را پر کرد.

آشنایی با رول فرمینگ و کاربردهای آن

نصب تجهیزات مکانیکی سنگین در هر بخش از ساختمان منجر به افزایش بار وارد بر ساختمان شده، در نتیجه ساختمان نیازمند مقام سازی جهت افزایش ظرفیت باربری آن می گردد. انجام آزمایش‌های متنوع تحقیقاتی ، کنترل کیفیت مداوم و موثر و همکاری با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی علی‌الخصوص مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن موجب شده تا کیفیت محصولات این شرکت همواره رضایت بخش و مطلوب باشد. گودبرداری با توجه به جنس زمین می‌تواند به چندین متر زیر زمین برسد. این پروسه به منظور دستیابی به خاک سفت و یا ساخت بنایی که قسمتی از آن پایین‌تر از سطح زمین قرار می‌گیرد انجام می‌شود.

  • برای رفع این مشکل باید عملیات ترمیم بتن های کرمو انجام شود که اغلب پس از تخریب بتن کرمو از ملات ریزی مجدد استفاده می‌شود.
  • نشست دیفرانسیلی یا نشست نامتقارن به معنای حرکت غیر یکنواخت خاک ‌های زیرین است که با سرعت ‌های مختلفی این اتفاق در نقاط متفاوت زیر ساختمان می ‌افتد.
  • در این پروسه می‌توانید از طراحان داخلی و معماران ساختمان کمک بگیرید.
  • هر ساختمان نوع اسکلت متفاوتی براساس مصالح متنوعی که در بازار ساخت و ساز هست، دارد که می تواند فلزی، بتنی و… باشد.
  • 1) ساختمان‌ هایی که خسارت نسبتاً کمی از خرابی آن‌ ها حادث می‌شود و احتمال بروز تلفات جانی انسانی در آن‌ها بسیار کم است، مانند انبار های کشاورزی و سالن‌ های نگهداری دام.

در این مقاله همراه ما باشید تا به طور دقیق با مجله خبری معماری ایرانی مال آشنا شویم و بدانیم که چرا برای سرمایه گذاری تجاری در م … این مجتمع مسکونی دارای 9 بلوک و 6 طبقه است و در مجموع 120 واحد دارد. بلوک های این مجموعه 12 واحدی است و در هر طبقه از آنها 2 واحد شمالی و جنوبی دارد که از 98 تا 260 متر زیربنا دارد. برای این واحدها بسته به متراژ آن 2 تا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

آن ها از ورق های عایق کف قرارگرفته بین ورقه های تخته سه لا و یا فیبر سیمانی ساخته می شوند. این پانل ها، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی و ساختار عایق در برابر آب، دیوارها، کف و سقف یک خانه را تشکیل می دهند. بدینوسیله از کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که داری عضویت معتبر می باشند جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) که در روز چهارشنبه…

راه اندازی پروتکل امنیتی SSL بر روی وب سایت سازمان