اتاق فرارهای ژانر جنایی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

هزینه طراحی اتاق فرار با توجه به ژانر و مساحت بازی و ایده هایی که هست میتونه خیلی متغیر باشه، پیشنهاد میکنم تماس بگیرید و با یک گپ دوستانه با بچه های بخش طراجی ما داشته باشید تا کامل راهنماییتون کنن. بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید.

چطور ترس خود را در اتاق فرار کنترل کنیم؟

در یک اسکیپ روم جنایی شما معمولا نقش کارگاه یا دستیاران یک کاراگاه زبده را دارید که به محل وقوع قتل می روید و باید دلیل وقوع قتل، انگیزه قاتل، روش قتل و مهم‌تر از همه قاتل را شناسایی کنید. در نظر داشته باشید که در یک اتاق فرار بر خلاف یک فیلم، شما درون قصه قرار دارید و صرفا شاهدِ یک روایت نیستید! شما خودِ خودِ کاراگاه هستید و حتی ممکن است در برخی از بازی‌‌ها نیاز به بازجویی از متهم یا متهمین داشته باشید. یکی از ویژگی‌های این سبک بازی های اتاق فرار، انعطاف در تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی و قابلیت انجام آن برای گروه‌های کم جمعیت است. اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید…

اتاق فرارهای ژانر جنایی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

به این معنی که بازی زمان بندی شده است، اما به اندازه سایر اتاق ها دارای تایم اتاق فرار سختی زیاد نیست. تم ماجراجویی برای هر بازیکنی که می خواهد اوقات خوبی داشته باشد، بخندد، سرگرم شود و معمای آن سبک باشد عالی است. در سال 2012 یک استاد فیزیک سوئیسی یک بازی فرانسوی علمی برای دانش آموزانش ایجاد کرد. این بازی بعدها به نام “AdventureRooms” به عموم ارائه شده است.اتاق های ماجراجویی پازل های علمی (مثلا کدهای مادون قرمز یا پالرزای پنهان) را به این ژانر اضافه می کنند. در ژانرهای مختلف، فعال هستند که بهترین‌های آن‌ها با وب‌سایت تخفیفان در جهت ارائه بلیط‌های تخفیف‌دار، همکاری دارند. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به ژانرهای معروف اتاق بازی و از میان آن‌ها محبوب‌ترین‌هایشان را بررسی خواهیم کرد.

  • در اتاق فرارهای جنایی-درام، معمولا بخش‌هایی از بازی با اکت‌های مختلفی از بازیگران بازی همراه خواهد بود که تجربه متفاوتی از بازی و نمایش برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • تم یکی از مهم ترین ویژگی های اتاق فرار، یک اتاق فرار تم های متفاوتی میتونه داشته باشه از جنایی و دلهره آور گرفته تا ترسناک!
  • در حین حل معما ممکنه با یک سری چالش‌ها و موانع روبرو بشید مثل موجودات زنده (اکتور) ، تصاویر خاص ، صدای ترسناک یا … .
  • در مجموعه اسکیپ روم علاوه بر اتاق فرارهای ویژه و کلاسیک چندین بازی دیگر نیز در نظر گرفته شده است.
  • اتاق فرار یک بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و گاه ترسناک است که به صورت گروهی انجام می‌شود.

شما با سختی تمام خود را به پناهگاه می‌رسانید، اما شرایط طور دیگری رقم می‌زند. بله، بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. بله لطفا با شماره تلفن مجموعه (۰۹۰۱۹۹۰۰۱۰۹) تماس بگیرید روال کار رو کامل براتون توضیح بدیم. معماهایی باید در این مرحله طراحی شوند که منطقی و منصفانه باشند و در عین حال مغز را به چالش وادار کنند. معماهای بسیار سخت یا ساده تاثیر نامطلوبی بر میزان رضایت کاربران خواهد داشت. اما در طراحی این نوع‌ بازی‌ها، همیشه این نکته درنظر گرفته می‌شود که در همان یک‌بار، تجربه‌ی بسیار منحصربه‌فرد و جذاب و عمیقی برای پلیر خلق شود.

کارهایی برای زمان بیکاری در اتاق فرار

اما میتوان اتاق فراری با ژانر جنایی را با اتاقهای معما مقایسه کرد. اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود. برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخش‌های بازی از هم جدا می‌شوید.

اتاق فرارهای ژانر جنایی