آینه دکوراتیو چیست؟

لوازم دکوری فانتزی بندی میشوند.

به اینها، انواع لوازم روشنایی و چراغهای روشنایی را اضافه کنید تا مجموعه بزرگی از لوازم دکوراسیون منزل در اختیار داشته باشید. استفاده از یک قالیچه قدیمی یا فرش های کوچک چند تکه (بر روی چمدان یا صندوقچه) میتواند یک ایده بسیار جذاب باشد. به عنوان یک فروشنده لوازم دکوری باید چند نکته را رعایت کنید تا فروش خوبی را رقم بزنید. برای اینکه بتوانید کالایی لوکس با قیمت مناسب را تهیه کنید باید به دنبال عمده فروش آن بگردید. اگر تخت ها، صندلی ها و میز های کودکتان دیگر برای سنین نوجوانی و بزرگسالی آن ها مناسب نیستند، میتوانید آن ها را تبدیل به یک میز جلو مبلی جذاب کنید. به کمک چوب، چند تکه مدار قدیمی و البته لایت های خطی میتوانید به میزی مدرن و بسیار جذاب برسید. شما میتوانید صندلی های کوچک و میز های پایه دار و بدون پایه بسیار جذابی را به کمک لاستیک و کنف های کرمی رنگ و چند تکه چسب بسازید. شما میتوانید گاری ها را با یک سطح شیشه ای بپوشانید و یا از جعبه های چوبی کوچک و بزرگ (سفید یا قهوه ای) برای افزایش جذابیت آن ها کمک بگیرید. استفاده از رنگ های پلی اورتان، رزین و یا نقاشی کشیدن با رنگ های اکریلیک بر روی میز های تولید شده، میتواند به افزایش جذابیت آن ها کمک کند.

ساخت وسایل تزئینی با رزین ، جزو مشاغل تقریباً سخت و پرهزینه است . یک ماده سخت، سفید و مات است که در حقیقت به دندانهای حیواناتی مانند فیل و ماموت و گراز دریایی و اسب آبی گفته میشود. پر کردن جای خالی این موارد، عملا هنرهایی مانند دکوراسیون و چیدمان داخلی ساختمان را میطلبد. به داشتن تنوع در اطراف خود علاقمندیم و در دکوراسیون آن تاثیر میگذاریم. وجود تنوع در انواع وسایل تزئینی منزل، انتخاب را سخت میکند. از طرفی، با حذف باغچه، فضای سبز و حیاط از خانهها، تنوع و سرگرمیهای معمول خانوادهها، کم شده است. البته درخت کاج به دلیل همیشه سبز بودن، نماد زندگی ابدی است و داشتن آن در خانه نه به عنوان نماد کریسمس بلکه به عنوان نماد زندگی بسیار زیبا است. استفاده از رنگ سبز به عنوان برگهای سرخس و گلابی داخل ظرف به این مجموعه ظروف سرد، گرما میدهد. سیم را از داخل سوراخ نعلبکی و فنجان رد کرده و سرپیچ لامپ را داخل فنجان وصل کنید.

گلدانهای سفال و چینی، قاب و ساعتهای دیواری و رومیزی و حتی دستگیرهها و قلابهای آویز درها، همه بخشهایی از نمای دکور داخلی منازل را تشکیل میدهند. مانند انواع آینههای قدی، میز و صندلی، سبدهای تزئینی و ظروفی که وسایل مختلف و خرده ریزها را در خود جا میدهند. از عاج (دندان) بعضی پستانداران مانند فیل برای ساخت جواهر استفاده میکنند که امروزه سازمان ملل متحد از انجام این عمل به دلیل منقرض شدن نسل فیلها جلوگیری میکند. همینطور وسایلی مانند دراور و پاتختی که از اجزای دکوراسیون اتاق خواب بوده و چیدمان مفید و کاربردی در محیط را ممکن میکنند. که نیازمند طراحی دکوراسیون و تزیین میباشد. چیدمان کلی چوب ها و جعبه ها را طوری در طراحی کنید که داخل فضای میز جایی برای گذاشتن مجلات، کتاب ها یا ماگهایتان وجود داشته باشد. اولین کتاب مقدس چاپ شده به زبان ارمنی در آمستردام.

یک مجسمه پلی استری انتزاعی را روی یک شلف قرار دهید یا از یک مجسمه رقص سماءدر کنار کتاب ها در کتابخانه استفاده کنید. استفاده از جعبه و پر کردن آن ها با گلدان های تزیینی یکی از بهترین راهکار ها و ایده ها برای ایجاد یک میز جلو مبلی با کمترین هزینه است. وقتی صحبت از دکوری منزل و انواع آن می شود ممکن است سوالات زیادی در ذهن ایجاد گردد که در این بخش قصد داریم به تمامی جوانب این موضوع بپردازیم. • درباره این هنر و تاثیر آن در تغییر شکل محیط زندگی صحبت میکنیم. کوسنها میتوانند با تغییر فصل یا تغییر حال و هوای شما تغییر کنند و عوض شوند. رنگ مورد استفاده خود را میتوانید با مشورت فروشنده انتخاب کنید. میتوانید این گل را رنگ کنید و به دیوار نصب نمایید.