آموزش کامل کارکردنترید،انتقال،برداشت،واریز و با صرافی کوکوینkucoin فارس بلاکچین

آموزش کامل کارکردنترید،انتقال،برداشت،واریز و با صرافی کوکوینkucoin فارس بلاکچین

برای فعال سازی این مورد نیز همانند دو مورد قبل یک عبارت امنیتی از شما درخواست می شود و سپس با زدن دکمه Submit این گزینه نیز فعال می گردد. بنابراین فقط به ارائه تصویر برای این دو مرحله بسنده می کنیم و از اضافه گویی خودداری می کنیم. سومین مزیت که می توانید از آن بعد از احراز هویت استفاده نمایید این است که محدودیت معامله فیات به کریپتو در یک روز برای شما به 1400 تتر خواهد رسید. در صورتی که از شخصی کد دعوتی برای ثبت نام در سایت دارید می توانید آن را درون این کادر وارد نمایید. بعد از کلیک بر روی Sign Up وارد صفحه صرافی خواهید و مراحل ثبت نام شما آغاز می شود. برای بررسی ابتدا بهتر است مقدار مختصری از تاریخچه صرافی کوکوین را بدانیم.

وارد حساب کاربری خود شوید و وارد بخش Account Security شوید. پس از ورود به حساب کاربری وارد بخش Account Security شوید. امکان تغییر حالت به معاملات مارجین (دریافت وام چند برابر سرمایه برای ترید) و معاملات فیوچرز (استفاده از اهرم‌های بالا) در این بخش وجود دارد.

لطفاً بررسی کنید که آیا هر گونه سفارش وام پر نشده دارید یا خیر. اگر سفارش وام شما تکمیل نشود، وجوه مسدود می شود و می توانید سفارش باز را لغو کنید. لطفاً بررسی کنید که آیا هر گونه سفارش باز وجود دارد یا نه.

آموزش کار با صرافی بایننس | نحوه واریز و برداشت | نحوه تبدیل بیت کوین به تتر

همچنین باید گفت که این اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای دارد که موجب می شود افراد تازه کار نیز قادر باشند به سادگی از آن استفاده نمایند. جالب است بدانید که در این اپلیکیشن در ازای هر تراکنش کارمزدی به اندازه 0.01 از کاربران می گیرند. همچنین کاربران قادرند از طریق ارزی که متعلق به خود اپلیکیشن است، کارمزد را بپردازند.

بیش از ۶ میلیون کاربر

با اینکه صرافی کوکوین به مشتریان ایرانی بدون هیچگونه مشکلی خدمات ارائه می‌دهد و برای بازدید از سایتش نیاز به آی پی ثابت نیست، با این حال امکان احراز هویت در صرافی کوکوین، با مدارک ایرانی وجود ندارد. لذا کاربران ایرانی تنها می‌تواند از خدمات این صرافی بدون انجام احراز هویت استفاده کنند. در نهایت صرافی بایننس انجام فرآیند احراز هویت را اجباری کرد و عملا امکان فعالیت کاربران ایرانی به دلیل تحرم های بین المللی در این صرافی از آنها سلب شد. در حال حاضر بهترین گزینه برای فعالیت در یک صرافی خارجی که به ایرانیان خدمات بدهد، صرافی کوکوین است.

همان‌طور که اشاره کردیم، صرافی کوکوین خدمات متنوعی به کاربرانش ارائه می‌کند که البته بعضی از آن‌ها به احراز هویت نیاز دارند. شارژ حساب کاربری به‌واسطه درگاه‌های ارز فیات و همچنین خرید رمزارز با استفاده از مسترکارت و ویزا کارت برای ما ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل است که ساخت حساب در صرافی های خارجی یک توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی شود. شما می توانید با استفاده از صرافی های داخلی، معاملات خود را به شکل امن تری انجام دهید.

پس فرض را بر این میگیریم که شما سپرده گذاری خود را در این صرافی انجام داده اید. • پشتیبانی داخلی اپلیکیشن تلفن همراه که باز هم می توانید سوالات خود را از پشتیبانان بپرسید. • چت آنلاین سایت در دسترس شماست تا پاسخ سوالات خود را از طریق صحبت کردن با کارشناسان بیابید. برای شروع بر روی دکمه SET روبروی عبارت Email Safety Phrase کلیک نمایید. در صفحه جدیدی که باز می شود همانند تصویر زیر یک QR Code روی صفحه وجود دارد و از شما می خواهد که یکی از این برنامه ها را بر روی گوشی تلفن همراهتان نصب نمایید. همانطور که در تصویر مشخص است ابتدا باید ایمیل خود را وارد کنید.

همچنین می‌توانید برای بازپرداخت وام دریافت شده از طریق همین صفحه روی گزینه Repay کلیک کنید و وام دریافت شده را برگردانید. در این بخش باید تریدینگ کد خود را که در بخش قبل ایجاد کردید را وارد کنید و روی گزینه Confirm کلیک کنید. در صفحه باز شده ابتدا کد دو مرحله ای Google Authentication خود را وارد کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه ثبت نام کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما.