آموزش ارز دیجیتال و کسب درآمد دلاری فوق العاده در آکادمی هلاکوئی-همیار کریپتو

اگر می‌خواهید در صرافی‌های خارجی فعالیت کنید صرافی «هات بیت» گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این مورد یکی از گزینه‌های درخشان برای سرمایه گذاران ساکن ایران است. ماینینگ رمز ارز، فرایندی است که در آن پس از تایید تراکنش‌ها و انجام محاسبات ریاضی (هش) از طریق رمز ارز بومی بلاک چین، به ماینرها پاداش داده می‌شود.

امنیت در ارز دیجیتال چگونه است؟

آموزش ارز دیجیتال و کسب درآمد دلاری فوق العاده در آکادمی هلاکوئی-همیار کریپتو در ادامه ی مبحث کیف پول ها در مقاله آموزش ارز دیجیتال مبتدی، به معرفی کیف پول های سرد ارز دیجیتال رسیدیم. از این کیف پول ها به عنوان Cold Storage هم یاد میشه که دلیل اون، عملکرد افلاین این نوع از کیف پول های ارز دیجیتال هستش. به این ترتیب داده های مربوط به حساب کاربری شما روی هیچ بستر انلاینی ذخیره نمیشه. همین موضوع امنیت داده های شما رو فراهم میکنه و احتمال هک یا حملات سایبری رو به حداقل میرسونه. کیف پول های سرد اولیه، Paper Wallet یا کیف پول های کاغذی ارز دیجیتال بودن.

بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفا با توصیه دوستانشان وارد حوزه ماینینگ یا تریدینگ شده‌اند و متاسفانه دچار ضرر‌های زیادی شده‌اند. ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها مثل بیت کوین، اتریوم و سایز آلت کوین‌ها یکی از محصولات بلاک چین هستند که برای جایگزینی سیستم‌های پولی و مالی با شفافیت و امنیت بسیار بالا متولد شده‌اند. فعالین حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، طی سال‌های گذشته سودهای چندهزار درصدی از این بازار گرفته‌اند و سرمایه‌های خود را چندصد برابر رشد داده‌اند.

این پول‌های دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند و به همین دلیل راحت جا به جا می‌شوند. از رمزارزهایی که در دسته پول دیجیتال قرار می‌گیرند می‌توان به بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین اشاره کرد. پول‌های دیجیتال به دلیل فناوری مبتنی بر بلاک‌چین از امنیت بالایی برخوردارند و هویت افراد در این نوع تراکنش‌ها ناشناس می‌باشد. پول‌های دیجیتال به دو دسته اصلی Stable Coin و Privacy Coin تقسیم می‌شوند که هرکدام از این رمزارزها ماهیت خاص خود را دارند. آموزش های رایگان ارزهای دیجیتال در بخش ویدیو های رایگان جود دارند و میتوانید از آنا بهره ببرید. آموزش تحلیل تکنیکال و آموزش پرایس اکشن هم در بخش دوره های ارز دیجیتال سایت قرار دارند که میتوانید با مشاهده آنها در بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید.

آشنایی با بلاک‌چین

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به کلیک کنید همراه دارد. در این بازار کافی است تنها یک اشتباه انجام دهید تا سرمایه‌ای که با زحمت بدست آورده‌اید را از دست بدهید و یا اینکه یک اقدام و تصمیم مناسب می‌تواند سودی سرشار و غیر قابل مقایسه با شغل‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نصیب شما کند. به زبان ساده تر ارزدیجیتال یا رمزارز یک نوع پول مجازی غیر متمرکز و رمزنگاری شده مبتنی بر بلاکچین است که توسط هیچ سازمان یا نهادی اداره نمیشود. امروزه بیش از 5000 رمزارز وجود دارد که محبوب ترین و معروف ترین آن بیت کوین و اتریوم است. به خاطر همین آموزش مهم ترین کاریست که باید قبل از ورود به حوزه رمزارز ها بدانیم.

اگه در یک صرافی ارز دیجیتال داخلی حساب کاربری باز کرده باشین، در این مرحله باید با استفاده از یک کارت بانکی که به اسم خودتونه و تصویر کارت ملی، مراحل احراز هویتتون رو پشت سر بذارین. در صورتی که در یک صرافی خارجی حساب باز کردین، بهتره که مراحل احراز هویت و تایید حسابتون رو در همون مراحل ابتدایی نگه دارین؛ چون ممکنه با تغییر قوانین اون پلتفرم، ایرانی ها تحریم و اکانت هاشون بسته بشه. بعد از طی کردن این مراحل میتونین از صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنین. توجه داشته باشین که برای واریز مستقیم پول به صرافی های خارجی فقط میتونین از کارت های بانکی بین المللی استفاده کنین که با توجه به تحریم های مالی، اینکار برای ایرانی های داخل کشور غیر ممکنه. از دیگر مزایای صرافی ارز دیجیتال اینانس فروش تتر و خرید تتر بدون کارمزد و ارزان است. با مقایسه نرخ ارزهای دیجیتال در اینانس و سایر صرافی ها متوجه میشویم که این صرافی نرخ های مناسبتری نسبت به سایرین دارد.

امیدوارم از اطلس تد پکیج های آموزشی دیگری رو هم در رابطه با مشاغلمرتبط با رمزارزها یا بورس های مشابه ببینیم. واقعیت اینه که اگه سایت های فارسی رو بچلونیم هیچی برای یادگیری تو حوزه ارز مجازی وجود نداره . موقعی که تبلیغشو دیدم با توجه به سرفصل های آموزشی گفته شده مطمئن بودم رقیبی نداره. وقتی خریدم باهام تماس میگرفتن که بدستت رسیده شروع کنیم آموزش رو واقعا فکر نمیکردم تو ایرانم همچین پشتیبانی وجود داشته باشه . بسته آموزشی ساده بود توضیحات و ویدئو هاش رازیم نکرد مثل کلاس درس مدرسه توضیح میدادن.

در نتیجه شما قادر به سرمایه گذاری موفق در بازار ارز دیجیتال خواهید بود. در این دوره آموزشی، مطالب از یک منطق و سناریوی آموزشی پیروی می‌کنند و با رعایت نظم و توالی مناسب سرفصل‌ها، شما را از فردی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در مورد ارزهای دیجیتال ندارید به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل می‌کند. لذا از پراکنده‌گویی و اضافه‌گویی پرهیز شده و با تولید انیمیشن‌های مناسب و جذاب و ارائه مثال‌های واقعی و کاربردی از بازار ارزهای دیجیتال، مباحث به نحوی اثربخش و تاثیرگذار به فراگیران ارائه می‌شود. لازم به توضیح است مباحث تحلیل تکنیکال و ماینینگ این پکیج در سایت موجود نیست و صرفا در این دوره آموزشی ارائه شده است.

  • هنگامی که ارزی را از صرافی خریداری می‌کنید، در این کیف پول ذخیره می‌شود و هر زمان تراکنشی انجام دهید، می‌توانید سابقه‌ی آن را در کیف پول خود مشاهده کنید.
  • به این جهت از مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم تا یک دوره غیرحضوری جامع در این راستا طراحی و تولید کنیم که برای طیف وسیعی از مخاطبان قابل استفاده و راهگشا باشد.
  • استخراج ارز دیجیتال فقط در مورد کوین‌هایی قابل اجرا است که شبکه‌ی آن‌ها بر مبنای الگوریتم اثبات کار “Proof of Work” کار می‌کند.
  • البته برای بررسی ارزشمندی یک رمز ارز، یادگیری روش های مختلف تحلیل ارزهای دیجیتال ضروریه و میتونه در این راستا کمکتون کنه.
  • در واقع، تنها چیزی که این وسط به این پول ارزش میده، اعتباریه که مردم و سرمایه گذارها بهش میدن.
  • ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2008 توسط یک فرد ناشناس با استفاده از نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد.

حوزه ارز دیجیتال دارای اطلاعات زیادی است که سرمایه‌گذاران باید مرحله به مرحله این اطلاعات را یاد بگیرند. به دلیل حجم اطلاعات زیاد یادگیری همه آن‌ها به صورت همزمان ممکن است برای شما دشوار باشد و در نتیجه باعث سردرگمی شود به همین دلیل باید این اطلاعات را براساس میزان اهمیت طبقه‌بندی کنید و به یادگیری آن‌ها بپردازید. آرن کریپتو،مرجعی برای اخبار، تحلیل، بررسی و آموزش ارز های دیجیتال می باشد. مجموعه آرن کریپتو همراه با کارشناسان مجرب در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد. قبل از خرید و فروش به پشتیبانی پیام بدهید و بررسی کنید نحوه پشتیبان آن صرافی چگونه است. بیت کوین یک فناوری است که به صورت متن باز ارائه شده است؛ یعنی هیچ فرد یا گروهی مالک بیت کوین نیست و نمی توانند آن را کنترل کنند.