آخرین اخبار پزشکی درمان سلامت خبرگزاری تسنیم-دراگمد

آخرین اخبار پزشکی درمان سلامت خبرگزاری تسنیم-دراگمد

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که دریافت واکسن کرونا، خطر ابتلای مجدد به بیماری کووید-۱۹ را کاهش می‌دهد. رعایت سبک زندگی سالم مانند پیروی کردن از رژیم غذایی سالم، ورزش کردن و ترک سیگار به حفظ سلامت قلب در میان افراد مبتلا به آسم کمک می‌کند. به طور خلاصه نتایج مطالعه نشان می دهد در صورتی که ویروس کرونا به ریه ها تهاجم کند، خطر بروز دمانس در آینده افزایش پیدا می کند. در این مطالعه بیشترین خطر در مبتلایان بالای ۷۰ سال و میانه فاصله بستری تا تشخیص دمانس حدود ۶ماه (۱۸۳ روز) بود.

به منظور درمان کاهش ناگهانی فشار خون لازم است فرد با مشورت پزشک نمک مصرف کند یا آب زیاد بنوشد. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که سیگارهای الکترونیکی خطر بروز پوسیدگی دندان رسانه ی فوق تخصصی دارو، پزشک و تشخیص را افزایش می‌دهد. امروزه با آشکار شدن نقش رژیم غذایی در سلامت انسان، رژیم های متنوعی مورد توجه عموم قرار گرفته اند.

وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که انجام ورزش می‌تواند شدت عوارض جانبی درمان مربوط به سرطان سینه را کاهش دهد. به‌تازگی یک شرکت داروسازی ژاپنی اعلام کرده که درخواستی برای تایید نخستین واکسن کرونای خود به وزارت بهداشت این کشور ارائه کرده است. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که غربالگری سالانه سرطان ریه می‌تواند در درازمدت احتمال زنده ماندن پس از ابتلا به سرطان ریه را افزایش دهد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سازمان جهانی بهداشت نام بیماری آبله میمون را به mpox تغییر داده است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که حذف وعده‌های غذایی، موجب کاهش طول عمر می‌شود. ​بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو؛ فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود. به نظر می رسد مصرف داروهای ضدافسردگی در طولانی مدت تاثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت زندگی بیماران نداشته باشد.

  • بر اساس برآوردهای تیم تحقیق صدها میلیون نفر در سراسر جهان تا کنون چنین تجربیاتی داشته اند که می تواند مجموعه منحصر به فردی از خاطرات ذهنی را فراهم نماید.
  • تحقیقات پژوهشگران در دانشگاه میسوری نشان می دهد درگیری ریه در مبتلایان به کووید۱۹، خطر بروز دمانس در آینده را افزایش می دهد.
  • نقرس ازجمله بیماری‌های شناخته شده و نسبتاً رایج در میان ایرانیان است.
  • براساس پژوهشی تازه درباره تأثیر الگوهای خواب در سلامت انسان، شب‌زنده‌داری ضمن کاهش سرعت چربی‌سوزی در بدن، خطر ابتلا به بیماری قلبی را نیز افزایش می‌دهد.
  • خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد.

مطالعه جدیدی نشان می دهد ایجاد تغییرات ساده ای در رژیم غذایی می تواند موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در مردان شود. یاسوج_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مسمومیت های الکلی در استان به 60 نفر خبر داد. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که داروی دیابت متفورمین خطر ابتلا به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ و مرگ‌ومیر ناشی از آن را کاهش می‌دهد. در طی سالیان متمادی اقامت در آمریکا فقدان یک مجله پزشکی و سلامتی – نشریه معتبر به زبان فارسی که آگاهی های عمومی جامعه ایرانی – آمریکایی را در زمینه بهداشت، سلامت و درمان ارتقا ببخشد همواره احساس می گردید.

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد شرکت در اماکن تفریحی پرسروصدا و دستگاه‌های سمعی شخصی جمعیت زیادی از افراد جوان را درمعرض خطر کاهش شنوایی قرار داده است. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. بیانیه سازمان بهداشت جهانی درباره ایمنی واکسن آسترا زنکا کووید ۱۹ برخی کشورها در… افراد مبتلا به بیماری بازگشت محتویات معده به مری ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به آسم یا دیگر بیماری های تنفسی قرار داشته باشند. دستگاه تشخیص اختلالات ستون فقرات اسکلتی بدن برای اولین بار در کشور از سوی عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند اختراع، ساخته و به مرحله تجاری سازی رسید.

مطالعه جدیدی نشان می‌دهد ایجاد تغییرات ساده‌ای در رژیم غذایی می‌تواند موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در مردان شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرصت شرکت داوطلبان در فراخوان نوزدهم استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی امروز شنبه 12 آذرماه به پایان می … رسانه پزشک ایرانی با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه فعالیت خود را در سال 1395 ابتدا در تلگرام و اینستاگرام آغاز کردن و سپس در سال 1399 وب سایت این رسانه راه اندازی شد.

علم و فناوریعوارض حذف وعده‌های غذایی چیست؟

علایم در کودکان کرونایی بسیار متنوع تر از بزرگسالان است ولی مانند بزرگسالان از… هم‌بنیانگذار شرکت «بیو ان تک» که در جریان تولید واکسن کرونا فایزر دو مشهور… کلیه حقوق این سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. تحقیقات جدید نشان می دهد که خوردن بیشتر انواع توت ها و نوشیدن چای ممکن است روند زوال ذهنی را با افزایش سن کاهش دهد. لباسشویی یکی از وسایل بسیار پر کار در آشپزخانه است که فرآیند شستشوی لباس ها را به کمک آب گرم و مواد شوینده به انجام می رساند.

زنجان میزبان برگزاری آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی شد

اختلاف و درگیری بین زوجین اغلب به دلیل چیزهای کوچک و بی ارزش شروع می شود ولی میتواند مشکلات بزرگتری را به دنبال داشته باشد. زوجینی در این میان موفق هستند که دعوایشان را به سمت سازنده بودن پیش ببرند و به علت ناراحتی بیندیشند و متوجه شوند کدام کارها باعث ایجاد ناراحی همسرشان شده یا ریشه واقعی شکایت … ثروتمند شدن افراد ربطی به شانس ندارد، زیرا این افراد کارهایی انجام داده اند که باعث شده آن ها ثروتمند شوند. خروپف در اثر لرزش و لرزش بافت ها ایجاد می شود نزدیک راه هوایی در پشت گلو. در هنگام خواب، ماهیچه ها شل می شوند و راه هوایی را باریک می کنیم و با دم و بازدم، هوای متحرک باعث تکان خوردن بافت می شود و مانند پرچم در نسیم صدا ایجاد می کند. به مدت دو دهه است که شرکت پنتون، رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و بسیاری از افراد هم برای اینکه مطابق ترند روز باشند، دکوراسیون منزل، لباس و…

آخرین جزئیات از اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری”/ درخواست سالانه ۱۲۵۰ پرستار برای گواهی مهاجرت