گروه معماری معتمد و همکاران MMG Office طراحی معماری و ساخت ساختمان | iranianarchitectures

شتاب زیادی در تعداد ساختمان‌هایی که به دنبال ساخت با معیارهای ساختمان سبز طراحی پایدار هستند، وجود دارد. انتخاب نوع معماری ساختمان یک موضوع کاملاً شخصی است و این به صاحب خانه بستگی دارد که چه نوع سبکی را برای خانه خود بپسندد. فصلنامه‌ی معماری و ساختمان 20 سال سابقه و فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف و مرتبط با معماری در سطح کشور منتشر و توزیع می‌گردد. به همت دست اندرکاران و مخاطبان خود امروزه به عنوان مرجعی قابل قبول در گستره ادبیات مکتوب معماری، جایگاه مورد انتظار خویش را در سطح ملی به دست آورده است.

  • MMG Office خدمات تخصصی طراحی معماری و اجرای ساختمان ارائه می‌دهد.
  • برای سالیان متمادی، آشپزخانه جزء جدایی ناپذیر فضای نشیمن است، بنابراین ظاهر آن تاثیر زیادی بر ظاهر کلی این فضا دارد.وقتی خطوط ساده با مواد و رنگ های مدرن…
  • سازه‌های معماری با بهره‌گیری از این قواعد طبیعی، به طبیعت نزدیک‌تر می‌شوند.
  • هر فضا نیاز به آرامش خاص خود دارد ،در مبحث هیجدهم مقررات ملی ساختمان نوفه مجاز هر فضا گفته شده است و پوسته خارجی ساختمان و ظیفه دارد نوفه فضای بیرون را که حدود 80 تا 100 دسی بل است کاهش داده و آنرا به حد مجاز برساند .

برای تأکید بر فرم تندیسی ساختمان، مصالح بکار رفته در آن ساده نگه داشته شده اند، دیوارها در داخل و خارج بنا به رنگ سفیدرنگ آمیزی شده اند. کف های چوبی بکار رفته در قسمت داخلی و مطابق با سطح تراس هستند و همچنین چندتخته چوب نیز دیوارها را پوشانده است. سنگ هایی را در اطراف هر طبقه از آپارتمان شماره یک که دارای پنج طبقه است، قرار داده. این ساختمان شامل هشت آپارتمان در طبقات فوقانی آن و دو مغازه در همکف است. ساختمان شش طبقه اندرزگو در هر طبقه خود یک واحد آپارتمان دارد و به گونه ای طراحی شده که امکان زندگی آرام و آسوده را در محله ای شلوغ که با انواع مختلفی از ساختمان با مصالح و ارتفاعات گوناگون پرشده است، فراهم می کند. دو اتاق خواب در کنار سالن ورودی و یک گاراژ در طبقه بالاتر قرار دارند، درحالی که سالن، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری در طبقه زیرین قرار دارند.

طراحی معماری ساختمان در تهران

تیم های اجرای کارخانه صنعتی و ساخت سوله صنعتی MMG Office پروژه های موفق متعددی را تاکنون انجام داده است. این تیم آماده بازدید از سایتهای صنعتی و سایت کارخانه برای ارائه خدمات می باشد. طراحی و نظارت و ساخت سالن تولید در کارخانجات تولیدی و طراحی کارخانه و طراحی پروژه صنعتی در شهرک های صنعتی تخصص ماست. این امور با بهره گیری از تخصص نیروهای زبده ما به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

مسابقه طراحی ورودی صفه – 4,073 بازدید

سقف های مسطح، خطوط صاف و استفاده از مصالح مدرن به زیبایی این ساختمان ها افزوده است. برخی از ساختمان هایی که به سبک مدرن ساخته می شوند نمایی کاملا شیشه ای دارند. این نشان دهنده ی این است که میان فضای داخلی خانه و فضای بیرونی ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

هممجله خبری معماری ایرانیی با گروه حرفه ای معتمد و همکاران، یکی از تجربه‌های خوب ما بود. تخصص، دقت و سرعت ارائه خدمات مهندسی جزو ویژگی‌های این شرکت است. دانش ساختمان و مهارت پیاده‌ سازی آن در طراحی نما، طراحی داخلی، محوطه سازی و دیگر خدمات مهندسی و ارائه طراحی هایی فراتر از انتظار برای پروژه های ما، از دلایلی بود که سبب ادامه همکاری با شرکت MMG Office شد.

http://carsicm.ir