کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف-کناف آوگون

کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف-کناف آوگون این سازه ها از جنس فلز بوده و یکپارچه می باشند و صفحات روکش دار گچی بر روی آنها پیچ کی شود. سپس فاصله موجود بین صفحات کناف بورسیله توری های بتونه درزگیری پر می شود و سطوح یکپارچه ای را تشکیل کی دهند. بعد از این مرحله می توان سقف یا دیوار کناف را رنگ و یا کاغذ نمود. سقف کناف یکی از انواع سقف کاذب است که به عنوان پوششی برای سقف اصلی محسوب می گردد.

بازسازی سقف خانه با کناف

آن چه که باعث زیبایی هرچه بیش تر دکور کناف می شود، نورپردازی آن می باشد. به همین خاطر در کنار اجرای دکور کناف حتما از یک نورپردازی مناسب نیز استفاده می شود. تایل های مورد استفاده در سقف کاذب متحرک شامل تایل های پی وی سی، آکوستیک، فلزی، گچی و انواع طلق می باشند. از صفحات کناف با ضخامت 15 و 18 میلی متر، برای قسمت هایی که نیاز به مقاومت بیش تری دارند، استفاده می گردد. هم چنین از این صفحات می توان برای قسمت هایی که احتمال برخورد اجسام خارجی وجود دارد، استفاده کرد. از پنل های کناف با این ضخامت صرفا برای اجرا در طرح کناف هایی که منحنی و قوس تند دارد، استفاده می شود.

کناف سقف اتاق خواب

بهترین زمان برای اجرای سقف کاذب کناف در ساختمان، بعد از نصب کاشی دیوارها یا اجرای گچ سفید دیوارها است. واضحه که قبل از نصب سقف کاذب باید تأسیسات از سقف عبور کرده باشن. پس از کناف کش سقف میتوان با گردبر جای هالوژن سقفی را درآورد. همچنین در صورتی که طراحی مدرن مد نظر شماست میتوانید از لاین نور با دیفیویز استفاده کنید. لاین نور خطی از جدیدترین متد نورپردازی ساختمان است و به سقف مغازه جذابیت بسیار زیادی میبخشد.

سپس با ابزارهای مخصوصی مثل گردبر ها، محل نصب لامپ ها رو برش می­زنیم و خالی می کنیم. حالا سیم ها و ابزارهای مخصوص نورپردازی رو از داخل سوراخ های سقف عبور میدیم تا بعد از تمام شدن همه ی کارهای سقف، لامپ رو در محل های خالی شده نصب کنیم. حالا محل آویز ها رو برحسب فواصل استاندارد بین اون ها و بر اساس جدول بارگذاری سقف تعیین می منبع کنیم. آویز ها قطعاتی هستن که سقف سازه ای رو به سقف کاذب متصل می کنن. بعضی از کناف کار ها برای راحتی کار و یا کم کردن هزینه این فاصله ها رو به دلخواه بیشتر در نظر می گیرن و در نتیجه سقف کاذب دچار ترک میشه. این نوع از سقف کاذب کناف، شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور مخفی حاشیه، سقف کاذب تونلی، سقف کاذب کمانی، سقف کاذی منحنی، قوسی و گنبدی است.

نصب F47 های پانل خور:

هنگامی که سقف کاذب گچی دارید، می‌توانید سیستم روشنایی LED را برای نورپردازی بهتر به آن اضافه کنید. سقف گچی به همراه دیوارهای گچی برای پذیرایی ایده‌آل خواهد بود. بخش اصلی در هزینه کناف کاری به مصالح و ابزاراستفاده شده و کیفیت آنها برمی‌گردد به طوریکه ۱۵-۵۰٪ قیمت کناف را شامل می شود .که میتوانید ضمن حفظ سلیقه‌تان، از مشورت با متخصص این کار نیز بهره مند شوید . قلب تپنده هر منزلی آشپزخانه آن می باشد که به نوعی بیشترین زمان اعضاء خانواده در آن سپری می شود بنابراین باید برای طراحی و سقف آن نیز حساسیت ویژه ای نشان داده شود.

  • با این کار احتمال ترک خوردگی کناف در محل درز های اتصال رو به حداقل ممکن می رسونن.
  • در صورتی که زیرسازی به درستی و غیر دقیق و ضعیف اجرا شود، گچبرگ‌ها به درستی در جای خود به صورت یکپارچه و تراز قرار نمی‌گیرد و نتیجه کار سطحی غیر یکنواخت و دارای انحنا و بیرون‌زدگی و تورفتگی‌های متعدد خواهد بود.
  • اما در صورتیکه طراحی دکور کناف مد نظر باشد معمولاً بصورت رایگان انجام خواهد شد و در صورت اجرای کنافکاری هزینه ای بابت طراحی گرفته نخواهد شد.
  • 75 درصد مصالحی که در ساخت سیستم کناف مورد استفاده قرار می گیرد، قابل بازیافت می باشد.
همچنین با استفاده از هالوژن و پنل LED میتوان نور فضای اداری را تامین کرد. این نوع پانل کناف نیز مانند پانل کناف 6/5 میلیمتری برای اجرای قوس های با انحنای زیاد استفاده میشود و نباید از آن جهت اجرای دیوار کناف یا سقف کاذب کناف استفاده کرد. عامل مهمی که بر اجرای کناف تاثیر می‌گذارد، کیفیت جنس کناف و دیگر سازه‌های به کار رفته در آن است. کناف از ماده‌ای به نام پروفیل سبک ساخته شده است که در افزایش مقاومت آن بسیار اهمیت دارد. در صورتی که کیفیت جنس کناف نامرغوب باشد، سقف باد کرده یا در اصطلاح شکم می‌دهد و علاوه بر این ممکن است ترک بردارد؛ این امر برای هیچ کس خوشایند نیست. یکی از مشکلاتی که افراد در انتخاب جنس مرغوب با آن مواجه می شوند، وجود انواع مختلف جنس کناف در بازار است.