معرفی بهترین باربیکیو، کباب پز  و آتشدان برای ویلا و آپارتمان ایران کوک | villasaze

در زیر در مورد اینکه انواع کباب پز ها چه ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند، صحبت کرده‌ایم. پس باربیکیو را می‌توانیم ابزاری برای پخت انواع کباب‌ها بصورت گریل یا نوعی روش پخت تعریف کنیم. البته باربیکیوها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که در زیر شما را با آن‌ها آشنا کرده‌ایم و همینطور بهترین باربیکیو گازی در تهران را معرفی نموده‌ایم. با توجه به ویژگی‌هایی که مدل باربیکیو گازی دارد، می‌توان آن را یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پخت و پز در فضای باز دانست. همچنین، به دلیل سبک و قابل حمل بودن، می‌توانید آن را به هر مکانی که دوست دارید ببرید و غذای خود را در آنجا پخت کنید. محثولات گفته شده دستگاه هایی برای کباب کردن گوشت یا مرغ توسط حرارت می باشند.

خرید سرویس چاقو ویکتوریا 9 پارچه مناسب آشپزخانه با قیمت مناسب

پیشنهاد آشپزخانه تهران برای شما استفاده از باربیکیو آیلند یا همان باربیکیو سفارشی می باشد که دارای امکانات و اندازه های بزرگتری می باشد. آشپزی با باربیکیو و لذت بردن از طعم غذا در هوای باز (البته اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد)، شیرین‌ترین لحظات را برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد. به عبارت دیگر اگر فضای کافی در محیط باغ، ویلا، بالکن یا روف گاردن دارید، خرید باربیکیو یا کباب پز شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا نهایت استفاده را از فضای باز شخصی خود داشته باشید. اما تصمیم گیری برای انتخاب یک مدل باربیکیو به نیاز شما و شرایط محیط وابسته است. کباب پز گازی تمام استیل هفت شعله، با داشتن روکش چدنی روی شعله‌ها، و سینی که درون آن آب می‌ریزید، از ایجاد دود و بوی حاصل از پخت انوع کباب و جوجه جلوگیری می‌کند. این مدل از بهترین باربیکیو تماما از استیل ساخته شده و بسیار باکیفیت است.

این مدل باربیکیو جزء محبوب‌ترین مدل های باربیکیو آپارتمانی است که به طور مستقیم به گاز شهری یا کپسول وصل می‌شود و برای طبخ غذا به مدت زمان ۱۰ الی ۳۰ دقیقه ای خرید کباب پز نیاز دارد. این مدل باربیکیو در تراس و حیاط منزل کارایی داشته و برای استفاده در طبیعت پیشنهاد نمی‌شود چرا که برای استفاده از آن در طبیعت باید حتما کپسول گاز داشته باشید که البته حمل آن ممکن است خطر آفرین باشد. مخزن قرارگیری ذغال در این باربیکیوبا داشتن دسته و قابلیت جداشدن از بدنه به تخلیه راحت تر خاکستر ذغال کمک می‌کند. با کمک دسته‌ کوچکی که در بسته‌بندی این محصول قرار دارد می‌توان بعد از کباب کردن مواد‌غذایی، توری را از روی باربیکیو برداشت. ظرف مربع شکل با دسته قابل حمل در سمت چپ باربیکیو قرار دارد که با ریختن آبو قرار گیری آن بر روی ذغال میتوان در کنار کباب کردن و یا گریل کردن مواد غذای بعضی ازآنها را به صورت جدا گانه بخار پز نمود. شرکت آشپزخانه تهران، با توجه به پشتوانه چندین دهه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و همچنین تولید انواع باربیکیو ها، برای این مسئله راه کاری بسیار خلاقاته ارائه نموده است.

  • این مدل ۱۱ سیخ جوجه و ۱۱ سیخ کوبیده داشته و با دارا بودن پایه بلند، بادبزن، انبر زغال، درب فلزی و طراحی زیبا و رنگی خاص، در لیست بهترین کباب پز گازی و زغالی خود را جای داده است.
  • پس باربیکیو را می‌توانیم ابزاری برای پخت انواع کباب‌ها بصورت گریل یا نوعی روش پخت تعریف کنیم.
  • معمولا اکثر باربیکیوهای ذغالی زمان بیشتری نسبت به باربیکیو گازی برای آماده شدن نیاز دارند.
  • ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم.
  • مدل‌های باربیکیو گازی آپارتمانی، معمولاً دارای اندازه کوچکتر و سبک‌تری نسبت به مدل‌های باربیکیو گازی معمولی هستند و به دلیل اینکه برق مصرفی کمتری نسبت به مدل‌های برقی دارند، بسیار محبوب هستند.
  • استیل‌های به‌کاررفته در باربیکیوهای گازی این شرکت، برای کشور تایوان است و همچنین شیر ورودی گاز، ولوم‌ها و ترمومتر عقربه‌ای آن نیز به‌صورت سفارشی از ایتالیا وارد می‌شوند.

معرفی بهترین باربیکیو، کباب پز  و آتشدان برای ویلا و آپارتمان ایران کوک | villasaze

امروزه تنوع انواع کباب پز و باربیکیو بسیار بالا بوده و از هر کدام در شرایط خاص می‌توان استفاده کرد. حتماً بارها برایتان اتفاق افتاده است که متحمل زحمات فراوانی برای تهیه آتش به منظور پخت غذاهای ذغالی و کبابی شوید. دباربیکیو درواقع راه‌حل این مشکل محسوب شده و امکان بهره‌مندی از غذاهای کباب شده را در هر فصل و در هر محیطی برای شما فراهم می‌کند. در ادامه انواع کباب پز و باربیکیو را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این مدل باربیکیو طرفداران زیادی دارد و به علت کارکرد با ذغال و دادن طعم دودی به غذا طرفداران خاص خودش را دارد.

باربیکیو گازی آپارتمانی:

هر کدارم از این باربیکیو ها دارای ویژگی های خود میباشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. هنگامی که مواد غذایی به سیخ کشیده شده را بر روی ذغال داغ یا میله‌های برقی طبخ می‌کنند، اصطلاحا آن‌ها را باربیکیو کرده‌اند. دستگاه باربیکیو یا کباب‌پز به دستگاهی گفته می‌شود که می‌توان با استفاده از آن مواد غذایی را باربیکیو یا کباب کرد. برخی از مدل‌های بزرگتر با امکاناتی بیشتر بصورت ثابت قابل استفاده بوده و امکان جا به جایی ندارند بنابراین باید یک قسمت از فضای باز خود را به آنها اختصاص دهید.