
بروزرسانی: 23 خرداد 1404
مصنوعات سوئدی لحظه ای می گذرد
چیزهایی که هنرمندان برای جمع آوری و زندگی با آنها انتخاب می کنند همیشه مرا مجذوب خود می کردند. بنابراین در یک قسمت بحث در پاییز گذشته مبلمان جود ، کتاب جدیدی که در مورد تمرین هنری سنگین در حداقل بحث می کند ، که دخترش راینر گفت واقعاً با من گیر کرده است: پدرش در عتیقه های سوئدی چیزی داشت. یک میز سوئدی از کاج در طبقه دوم خانه معروف خود در خیابان بهار خیابان در شهر نیویورک نشسته بود. قطعات در اوایل قرن بیستم یک فنجان یک فنجان در بنیاد جود در ماروا ، تگزاس را پر می کنند. و اگر به ظرافت ظریف و عملی که مبلمان را از این زمان و مکان متمایز می کند ، نگاه می کنید ، منطقی است که جود ، هنرمندی که از ذات چیزهای خالص قدردانی می کند ، آنها را کاملاً دوست دارد.
البته جود قبل از منحنی بود. اما طراحی سوئدی اخیراً - به ویژه از نیمه اول قرن بیستم - در رادار ما ، زمان عالی ما بود. چه در خانه ها ، جایی که قطعات چوبی روستایی که توسط Axel Einar Hjorth یا Selfe نوشته شده است ، اما جوزف فرانک پارگی داغ شگفت انگیز شد ، یا در بلوک حراج ، زیرا این مبلمان برای شش شماره اجرا می شود ، طراحی بی سر و صدا در این دوره به سبک نفوذ می کند.
"در Casa Valle ، فضای نمایشگاه جدیدی که او به همراه همسرش جین کلتنر د ویلی اجرا می کند. در اینجا ، او صندلی های غذایی از Axel Einar Hjort Hjorth از سال 1930 با پنجاه ژوزف فرانک و یک جفت آهن ایار جانسون از سال 1919 قرار دارد. از جنبش گریس سوئد ، عاشقانه ترین پاسخ به هنر ، رویکرد بشردوستانه تری به سبک مکانیکی ارائه داد که در سراسر اروپا پرسه می زند. "با طراحی سوئدی طراحی. مطمئناً مانند جدول آنا آهن و گرانیت ، که در ابتدا در نظرسنجی همسر در سال 1927 با عنوان" هنرهای دکوراسیون معاصر سوئد "و صندلی Junar Asplond ، که در نمایشگاه پاریس 1925 طراحی شده است ، ثابت شده است. از مندل ، یعنی "مواد ساده ، تجلیل از اصول دموکراتیک و استفاده زیبا از مواد جهانی."
قطعاتی از امثال Gunnar Asplund و Axel Einar Hjort Sweden در صحنه جهانی و به آرامی در الگویی به نام متخصص Sayn-Witttgenstein ، "ظرافت مدرن و متعادل با لمس انسان" در حال تحول است. در میان جنبش ، جوزف فرانک و استرید اریکسون ، بنیانگذاران استکهلم Emporium Svinstecate قلع ، که سال گذشته با تأثیر ارتجاعی در Conestel Lillegiftalch ، سرعت خود را جشن گرفت. Sayn-Wittgenstein می گوید: "ما در سالهای اخیر نتایج استثنایی را برای مشهورترین کار سوئدی مشاهده کرده ایم." کمد لباس ژوزف فرانک در سال 1941 ، پوشیده از میمون ، به 347.600 دلار نادر رفت ، در حالی که فرش Märta Mås-fjetteström اخیراً به 206159 دلار رسیده است. شما خاطرنشان می کنید: "این نتایج همچنین بر قدردانی جهانی نامه و طراحی سوئدی تأکید دارد."
این ایده همیشه در ذات گالری نیویورک بوده است ، که از زمان افتتاح آن در سال 1998 ، در برخورد با قطعات و عتیقه های عتیقه اسکاندیناوی تخصص دارد. Juhl ، Arne Jacobsen و Hans Wegner. کیم توضیح می دهد: "با گذشت زمان ، با تشدید بازار تجارت توسط آن نامهای نمادین ، \u200b\u200bما شاهد علاقه فزاینده ای به علاقه مندان به جمع خود در مواد سوئدی خود بودیم." "برعکس ، سوئد تعداد زیادی از سازندگان خزانه داری را برای اوایل قرن بیستم که در حال طراحی مبلمان زیبا و راحت در تولید بسیار محدود بودند ، و اغلب کمیسیون برای مشتریان خاص ارائه می داد. تنوع هر یک از طراحی معاصر و باستانی.
منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/swedish-antiques-are-having-a-moment