مدل کناف ساده با انواع طراحی شیک و خاص در ساختمان های مختلف-کناف آوگون

اما یکی از اجزای ساختمان که دکوراسیون و طراحی آن بسیار مهم بوده و تاثیر قابل توجهی در زیبایی و احساس آرامش می‌باشد سقف ساختمان است که کمتر به ان توجه می‌شود. برای دکوراسیون سقف یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از سقف‌های کناف می‌باشد که طرفداران بسیاری داشته و دارای مزایای قابل توجهی است. با توجه به اینکه کناف سقف گستردگی و تنوع بسیاری در طراحی و اجرا دارد؛ برای قیمت کناف سقف نمی توان مبلغ ثابتی را اعلام کرد. با طراحی یک مدل ساده و در عین حال لوکس برای کناف سقف؛ می توانید فضایی دل انگیز و آرام را در فضای خانه خود ایجاد کنید.

  • برای این منظور می توان در قسمت وسط سقف سالن از کناف های مربعی و برای حاشیه و اطراف از مستطیلی استفاده میشود.
  • در این مطلب، انواع شکل های کناف پذیرایی را به همراه تصاویر مربوطه معرفی کردیم تا شما با توجه به ابعاد و مشخصات پذیرایی خود، بتوانید به راحتی و درستی، بهترین مدل کناف پذیرایی را انتخاب کنید.
  • این افراد می‌توانند بر طبق متراژ پذیرایی، سلیقه و سبک به‌کار رفته در دکوراسیون خانه خود، از میان انواع مدل‌های سقف کناف یکی را انتخاب کرده و بعد اقدام به نصب کنند.
  • اگر خیلی کم زیر نوار چسب قرار دهید .با استفاده از لایه دوم با تاول مواجه خواهید شد.

جیسون هافمن، یک تاجر تمام عیار که به اتمام حمام ما کمک کرد، به اینکه در یک کار چیزی را هدر نمی دهد، افتخار می کناف سقف پذیرایی کلاسیک کند. اما این روش در ساخت و ساز و بازسازی چه توسط آماتورها وچه حرفه ای ها متداول نیست. امروزه استخراج آن پرهزینه است و بنابراین معمولاً برای مقاصد گسترده استفاده نمی شود. دستمزد نیز از دیگر عواملی هستند که روی قیمت نهایی تاثیر دارند و توسط کارشناسان محاسبه می شوند. اگر بسیار نگران هستید، می توانید یک مهندس سازه مسکونی استخدام کنید تا خانه شما را بررسی کند و تأیید کند که همه چیز خوب است. این گرما به الوارهای قاب در سقف، دیوارهای خارجی و ساختار عرشه منتقل می شود.

مدل کناف ساده با انواع طراحی شیک و خاص در ساختمان های مختلف-کناف آوگون جدید ترین طرح های کناف سقف عبارت از سقف کناف پذیرایی ساده، سقف کناف پذیرایی کلاسیک، سقف کناف پذیرایی مستطیلی، سقف کناف آشپزخانه هستند. اگر به دنبال طراحی متنوع سقف خانه خود هستید پیشنهاد می شود از جدیدترین طرح های کناف سقف استفاده کنید، چرا که طرح های جدید کاملا بروز هستند و می توانند ظاهر خانه شما را مدرن و چشم نواز کنند‌. قبل از انتخاب و اجرای مدل کناف سقف نکاتی وجود دارد که دانستن آنها می تواند به نتیجه ای بهتر می انجامد. اولین چیز مشخص کردن فضایی است که می خواهید سقفش را تزیین کنید، طرح کناف برای هر اتاقی فرق می کند، مثلا طرحی که مناسب اتاق خواب است بدرد حمام، اتاق نشیمن و سایر اتاق های خانه نمی خورد.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک

بیل مک کنا، مدیر فروشگاه، گفت که کارکنان اکنون پیکاپ ها را در سایت های ساخت و ساز یا بازسازی می سازند. و حتی لوازم و لوازم خانگی شکسته را برای بازسازی و تعمیر قطعات می پذیرند. صاحبان خانه می توانند به جای دور انداختن وسایل، آنها را تعمیر کنند. ارتفاع کار از دیگر پارامترهایی است که قیمت کار را تحت تاثیر قرار می دهد؛ هرچه ارتفاع کار بیشتر؛ قیمت در واحد سطح کار بیشتر است.

مدل کناف سقف پذیرایی کلاسیک

در انتخاب سقف کناف در محیط مرطوب محدودیتی وجود ندارد و سقف کناف در محیط های مرطوب کارایی خوبی را دارد. کناف ها می توانند از جنس های صفحات روکش دار گچی ، صفحات مسلح سیمانی ، صفحات گاردس ، صفحات اکوستیک ، تایل های گچی و معدنی ، فولاد سبک و… باشند و هرکدام از این جنس ها می توانند دارای طرح ها و مدل های مختلفی باشند . در این حالت نوعی نظم و تعادل در طرح کناف وجود دارد و باعث نظم بخشیدن به کل فضای پذیرایی می شود.

توجه کنید اگر در سقف کناف پیچ های کمی استفاده شود باعث لق شدن و ترک خوردن سقف می شود. درست است که اگر از حجم زیرسازی سقف کاسته شود در هزینه ها صرفه جویی می شود، اما اگر از حجم زیرسازی سقف کناف کم کنید باعث سست شدن سقف کناف و افت کیفیت آن می شود. در حال حاضر کناف به عنوان یکی از برندهای پیشرفته در زمینه ساخت و سازهای خشک در دنیا شناخته شده است که با استقبال بالایی روبرو شده است.

به ازای هر فوت مربع از مواد قرار داده شده، یک پوند زباله ایجاد می شود. برش‌ها، پانل کناف شکسته و برش‌های انتهایی که نمی‌توان از آنها در محل استفاده کرد، همگی به سطل زباله می‌افتند. یک مطالعه در محل دفن زباله تخمین می زند که پانل های کناف ۱۵ درصد زباله های زباله را تشکیل می دهد. مسلما در صورتی که اجرا کناف سقف حالت بازی سازی داشته و یا تک واحد باشد، هزینه آن نسبت به مواقعی که کار چند واحده و انبوه سازی است تفاوت زیادی دارد.

با استفاده از این مدل، به خانه و به‌ویژه پذیرایی یک سقف شیک و لاکچری هدیه داده و فضا دل‌نشینی برای خانواده فراهم کنید. سقف کناف شیشه‌ای به‌خاطر تنوع در رنگ‌بندی علاوه بر ساختمان‌های مسکونی در بیمارستان‌ها، گلخانه، استخر، ساختمان‌های اداری و تجاری نیز می‌توان استفاده کرد. از مزیت‌های این مدل سقف کناف تامین روشنایی محیط، صرفه جویی در مصرف انرژی، امکان شستشو آن با آب و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی است. جنس این نوع سقف کناف از شیشه مقاوم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. یکی از ایده هایی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، طراحی آشپزخانه با استفاده از روش کناف کاری می باشد. با استفاده از سقف کناف می توانید، سقف خانه یا محل کار را زیبا تر و درخشان تر کنید اما به شرطی که نکات اجرای آن را به طور کامل و دقیق رعایت کنید تا سقف به صورت تخصصی و استاندارد طراحی شود.

ایده برای ساخت زیورآلات خمیری