طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | iranianarchitectures

کوچکترین سهل انگاری در این مرحله می تواند منجر به بزرگترین مشکلات نه تنها برای نمای ساختمان و فضای داخلی آن بلکه آسیب جدی به زیستگاه شهری باشد. طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار و نمای ساختمان اداری وتجاری پلان ساختمان اداری و معماری اداری در این بخش قرار گرفته است. برای دیدن نمونه های معماری و یا طراحی های دکوراسیون داخلی اداری و یا دفتر کار و یا مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید. در برخی موارد یکسری پیشنهادات برای فضاهای اداری هست که به کارفرما پیشنهاد می دهیم و در صورت موافقت وی برای انجام آنها در محیط اقدامات لازم را انجام می دهیم.

نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید

نماهای کلاسیک به دلیل جزئیات بیشتری که در خود دارند، هزینه بیشتری بر کارفرما تحمیل می‌کنند ولی نمای مدرن به دلیل سادگی سبک مدرن و کم کار بودن هزینه کمتری دارد. اغلب متریال به کار رفته در سبک کلاسیک مانند نمای رومی سنگ‌های گران‌قیمت مانند تراورتن یا مرمر است که هزینه‌های نما را افزایش می‌دهد درحالی که برخی از نماهای مدرن با سیمان، ترکیب آجر و سنگ طراحی می‌شود که هزینه کمتری دارد. استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری می تواند به نورانی تر کردن فضای یک دفتر کاری کمک کند. به طور کلی ساختمان های اداری دارای فضاهای اصلی، فضاهای پشتیبانی، خدمات و مسیرهای گردش میباشند.

http://carsicm.irهزینه بازسازی واحد اداری یکی از عوامل تعیین کننده در انجام آن است. هزینه معمولاً به عواملی مثل درجه و حجم بازسازی اداری، نوع مواد به کار رفته، دستمزد افراد ماهر و… اگر تعمیرات فضای اداری فقط در حد تغییر دکوراسیون داخلی باشد، مطمئنا در مقایسه با بازسازی سازه ای هزینه کمتری در پی خواهد داشت.

  • ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند.
  • برای جداکردن بخش فروشگاهی در پایین از بخش اداری در بالا از دیوار حائل، یا سطح بتنی استفاده شده است.
  • برای ساختن ساختمان معقولی که هدف آن را مشخص می کند، نیاز به خلاقیت یک متخصص طراحی داخلی و تزیینات تجاری دارد.
  • طبق بررسی که در ایالات متحده صورت گرفته و طبق فاکتوری که “احساس رضایت” نامیده می شود.

مجله خبری معماری ایرانی مرکزی پتروشیمی رازی که توسط “دفتر معماری فضای فرا تهی” طراحی و اجرا شده است از این دسته فضاها است. از آنجایی که امروزه بهره گیری از پارتیشن و پارتیشن بندی ساختمان اداری بسیار رایج گشته می توانیم به اهمیت پارتیشن بندی این ساختمان ها اشاره کنیم که می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی به همراه داشته باشد. همانطور که خودتان به خوبی می‌دانید، محل کار در واقع خانه دوم افراد است و زمان زیادی از طول روز را در این محیط مشغول به فعالیت هستند. از این رو ما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم که کارمندان ما بتوانند در این مدت زمانی که مشغول کار کردن هستند احساس راحتی کنند. اگر به این مسئله توجه شود نتیجه‌ای که در بر دارد هم برای کارفرما و هم برای کارکنان مثبت خواهد بود.

اجرا ساختمان اداری

بنابراین با نمای اداری ویژه و منحصربه‌فرد می‌توان اعتبار، جایگاه و منزلت بالای سازمان را نمایش داد. از نظر شرکت بازسازی و طراحی ساختمان ها چه یک خانه، یک دفتر بزرگ یا یک ساختمان اداری، هر سازه ای باید به خوبی طراحی شود. برای ساختن ساختمان معقولی که هدف آن را مشخص می کند، نیاز به خلاقیت یک متخصص طراحی داخلی و تزیینات تجاری دارد. بازسازی ساختمان اداری معماری ساختمان به نتیجه نهایی بستگی دارد.

ساختمان اداری سفید