طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | iranianarchitectures

مشتریان ممکن است با سلیقه محدود و با توجه به نماهای ساختمانی که دیده‌اند و به صورت تکرار شونده در شهر اجرا می‌شود، درخواستی داشته باشند. بهتر است طراح با توجه به گزینه‌های مطرح شده و روحیه خاص هر مشتری و کسب و کاری که دارد، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای انجام داده و ایده و طراحی خود را با مشتری مطرح کند. طراحی دفتر شما چیزهای زیادی را در مورد کسب و کار شما می گوید، اگر هنوز طرح قدیمی خاکستری سفید خسته کننده را دارید، وقت آن است که به دفتر خود تغییر دکوراسیون دهید و بازسازی و نوسازی جدیدی در محل کارتان شکل بدهید. اصلاح طراحی دفتر شما، محیطی خلاقانه و سازنده برای کارمندان شما ایجاد می کند.

  • در تصویر زیر چند نمونه از پلان با عمق های مختلف نشان داده شده است.
  • در برنامه فیزیکی جدید کل دیوارها و سقف های کاذب تخریب و اسکلت زیبا و بتن ریزی کف طبقه بالا بعد از تخریب کامل مشهود شد.
  • گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز هر نوع سبک و طرح مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید.
  • دانشجویان پر انرژی بوده، کیفیت کاری کارکنان آکادمیک بالا رفته و در مجموع کیفیت و بازدهی بالا را ناشی می شود.
  • استفاده از متریال هایی که موجب حفظ ظرفیت دمایی و عدم هدر رفت گرما و سرما در روزهای مختلف سال می شود از جمله اقدامات طراحان در این راستا است.
  • اما همیشه آنطور نیست که بازسازی ساختمان اداری نیاز به زمان زیادی داشته باشد.

تهویه مجله خبری معماری ایرانی این فضاها برای جلوگیری از باقی مانده بوی غذا در داخل ساختمان و محیط اطراف بسیار ضروری است. توصیه میشود این فضا تا حد امکان نور طبیعی داشته باشد و هم چنین محیط آرام و راحتی جهت آشامیدن و صرف غذا، راحتی ارتباطات، ملاقات ها و … باشد.توجه به مسئله نظافت، ایمنی و وجود تجهیزات مناسب در این فضا حائز اهمیت است. پوسته دوم در طبقات همکف و نيم طبقه آن ادامه پيدا نمي کند تا بدين شکل حس سبکي در قسمت زير ساختمان ايجاد گردد و ويتريني مناسب براي کاربري تجاري در اين طبقات فراهم گردد. لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد. از مزایای پارتیشن بندی ساختمان اداری نیز طول عمر بالای پارتیشن ها می باشد.

نمای شیشه ای

این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است. خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است. فلز ظاهری مدرن به نما می‌بخشد و نمادی از پایداری و استحکام است.

http://carsicm.irنه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود. فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.

طراحی داخلی ساختمان اداری FNJI ، چین

این کار به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی نیز کمک فراوانی خواهد کرد. طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است. طراحی ساختمان اداری آصف از “استدیو معماری بوژگان” در شمال شهر تهران و نزدیک به کوهپایه‌های شمالی شهر واقع شده است. با توجه به کاربری اداری پروژه، تنوع مصالح انتخابی در جهت سادگی محدود شد و در بسیاری از فضاها همانند نما، پلکان و لابی ورودی طبقات، از سنگ گرانیت فلیم استفاده شد. نظارت و اجرا واحد اداری هم مانند دیگر پروژه های ساخت و ساز از همان ابتدا توسط مجرب ترین مهندسین ناظر انجام می شود، تا ساخت و ساز طبق روال قانونی و مطابق با نقشه و پلان های اجرایی ارائه شده، پیش رود. شرکت مدیریت ساخت امثال از معتبرترین مجموعه های ساخت پروژه های اداری، مسکونی، تجاری و ورزشی است که صفر تا صد پروژه های ساخت و ساز خود را با نظارت و اجرا واحد اداری به انجام می رساند.