ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | iranianarchitectures

پنجره اين اتاق رو به سمت شرق است و از آن مى توان طلوع خورشيد را مشاهده كرد. ساختمان از بناهاى اطرافش ارتفاع بيشترى دارد بنابراين ديد وسيع ترى نسبت ساختمان های اطراف دارد. از دید طراحان همینطور که افراد بر روی فضا تاثیر می گذارند، محیط نیز بر آن ها تاثیر می گذارد.

فواید و خطرات طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز

البته استفاده از بتن مجله خبری معماری ایرانی و دیوار پیش ساخته بتنی در کنار عناصر و المان‌های فلزی در بسیاری از موارد طراحی شده نمای اداری قابل مشاهده است. علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد. ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است.

  • به دنبال شیب موجود سایت، منطقه تجاری پروژه در سه سطح تشکیل شد.
  • یک معماری خوب و پایدار بایست کم ترین تأثیر را به محیط خود وارد کند.
  • استفاده بی مهابا از شیشه در اقلیم خشکی مانند ایران یکی از این ناهماهنگی‌ها است.
این مجموعه بزرگ مهندسی در تمام دوره فعالیت خود با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های ساخت و ساز قرار بگیرد. نمای ساختمان اداری نمایشگر جایگاه، منزلت و ویژگی‌های مالکان ساختمان است. نمای ساختمان نیز یکی دیگر از مواردی است که در لحظه اول به چشم همکاران و مشتریان می‌آید.

طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن سفیران

در ادامه به چند نکته درباره اصول طراحی پلان ساختمان اداری اشاره خواهیم کرد. پوسته دوم حدود ۷۰ سانتیمتر از پوسته اول فاصله دارد که بدین صورت فضایی برای حرکت در دور ساختمان جهت نگهداری و تعمیرات ساختمان و هم چنین قرارگیری گلدانهای همیشه سبز فراهم شده است. در محل قرارگیری گلدانها ، پوسته آلومینیومی گشایش یافته و بدین صورت علاوه بر ایجاد هارمونی زیبا در طراحی نما، چشم اندازی مناسب را نیز از درون فضاهای اداری فراهم می سازد.

http://carsicm.ir

در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد. زمانی که به گرمای بیشتری نیاز است، این مقدار گرما کافی نبوده و نیاز به پمپاژ گرما به فضاها ضروری است. پل شیشه ای عقب نشسته بالای ورودی حیاط و سقف های غیر معمول شیروانی که ظاهر بیرونی قابل توجهی را از محیط اداری نشان می دهد.