رفتن به رختخواب با تام براون در Salone Del Mobile، راه اندازی Troye Sivan's Tsu Lange Yor و دیگر محصولات جدیدی که در آوریل دوست داشتیم.

Clever logo

به نسخه دیگری از The Drop List خوش آمدید، جایی که ما، عاشقان خرید، محصولات جدید مورد انتظار و عرضه های جالب را در ماه گذشته به شما کم می کنیم. ما امیدواریم که این را به عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای کشف برند مورد علاقه جدید، طراح نوظهور یا همکاری سرگرم‌کننده خود بی‌درنگ در نظر بگیرید. (و اگر میل به محتوای هوشمندانه تری دارید، فراموش نکنید که در خبرنامه ما ثبت نام کنید.)

4 آوریل 2024 – پیک نیک سرد مجموعه شکوفه های گیلاس خود را در ابتدای آوریل رونمایی کرد و طرح های جذاب آن چیزی است که خانه شما از دست داده است. این مجموعه شامل فرش، تشک حمام و پتو، و همچنین کاغذ دیواری و ملیله است و از مناظر دقیق هنرمند ژاپنی Utagawa Hiroshige الهام گرفته شده است. به موزه بروکلین بروید، جایی که می توانید آثار هیروشیگه را تا 4 آگوست به نمایش بگذارید، سپس به پیک نیک سرد یا فروشگاه موزه بروکلین بروید تا مجموعه شکوفه های گیلاس را ببینید.

پتو بافتنی شکوفه گیلاس برای پیک نیک سرد

8 آوریل 2024 – این کیف مسافرتی زیبا از Victorinox بسیار بادوام و شیک است. دارای طراحی سبک وزن، پوشش ضد میکروبی، و یک قاب قابل گسترش است که به شما اجازه می دهد تا چهار سانتی متر انعطاف پذیری اضافی داشته باشید (به این معنی که شما نیازی به نادیده گرفتن توقف های یادبود ندارید). مجموعه کامل Airox Advanced در سه رنگ خنثی موجود است و شامل اندازه‌های کیف دستی، متوسط ​​و بزرگ به‌علاوه گارانتی سخاوتمندانه است.

کیف متوسط ​​پیشرفته Victorinox Airox

9 آوریل 2024 – اگر هنوز به فکر یک خانه بازسازی شده شی مک گی در سالت لیک سیتی هستید، خبرهای خوبی داریم. McGee & Co منتشر شد مجموعه تابستان 2024 آن مملو از مبلمان و دکوری است که زیبایی شناسی کلاسیک و در عین حال امروزی طراح را مجسم می کند. اگر به دنبال شروع کار کوچک هستید، ما یکی از قطعات با رنگ چوب را در هنگام راه اندازی توصیه می کنیم – مانند این جعبه گره ای زیبا که به زیبایی در ورودی یا اتاق خواب شما قرار می گیرد.

McGee & Co. Jammon Pearl Fund

9 آوریل 2024 – طعم جدید لیمو و لیمو بابی با پربیوتیک ها و دم کرده سرکه سیب به شما امکان می دهد از نوشابه بدون قندهای اضافه لذت ببرید. اگر از نوشابه ها و تنقلات بی طعم خسته شده اید، به جای درستی آمده اید. ترکیبی از مزه های میوه ای و طعم های سنتی این برند (از جمله کولای کلاسیک، کرن بری و لیموناد توت فرنگی) مکمل مناسبی برای روزهای ساحلی و گردش های پارک در تمام تابستان است.

بابی لیمون سودا پربیوتیک گازدار (12 بسته)

10 آوریل 2024 – اگر بازبینی سارا از آخرین و بهترین نسخه Our Place – Titanium Always Pan Pro – را نخوانده‌اید، منتظر چه چیزی هستید؟ سارا با جایگزینی روکش نچسب سرامیکی سنتی این برند با فناوری جدید «NoCo» یا بدون پوشش، به ما گفت که ظروف آشپزی به‌روز شده، به‌روزرسانی عالی برای پوشش مورد علاقه طرفداران است: «من این ماهیتابه را به افرادی مانند من که آشپزخانه‌های کوچکی دارند توصیه می‌کنم. و مرتباً در خانه آشپزی می کنند و به دنبال ابزارهای آشپزی چند منظوره هستند.

مکان ما Titanium Always Pan Pro است

16 آوریل 2024 – تاد سلبی، عکاس، کارگردان و نویسنده پرفروش، خانه های خانوادگی بسیار خلاقانه 41 هنرمند، نویسنده، سازندگان و طراحان را در… سلبی به خانه برمی گردد. این کتاب که با پرسشنامه‌های سرگرم‌کننده تاد، تصاویر عجیب و غریب و طراحی خلاقانه پر شده است، لوازم جانبی مناسبی برای میز قهوه‌خوری برای فصل بهار (یا شاید حتی یک هدیه عالی برای روز مادر) است.

“سلبی به خانه می آید: کتاب طراحی داخلی برای خانواده های خلاق” نوشته تاد سلبی

16 آوریل 2024 – به لطف جدیدترین کالاهای خانگی تام براون، یونیفرم‌ها دیگر محدود به کمد لباس شما نیستند. در اوایل این ماه، طراح به Salone Del Mobile رفت تا یک نصب الهام‌گرفته از خواب را به همراه ملافه‌های رویایی با نشان چهار خطی امضای طراح نشان دهد. این خط علاوه بر ملحفه شامل لوازم حمام (حصیر لحافی، حوله و روپوش) است که با همکاری برند خانگی ایتالیایی Frette ساخته شده است.

ست راحتی 4 باری ساتین پنبه ای تام براون

17 آوریل 2024 – Sun at Six دیدگاه کلاسیک خود را در مورد طراحی و راحتی به مجموعه جدیدی از صندلی های مناسب برای ارتقاء فضای شما (به معنای واقعی کلمه) گسترش داده است. نیمکت‌های Ember Collection که با استفاده از تکنیک‌های سنتی نازک کاری، روکش‌های خاکستر سفید و مخملی ساخته شده‌اند، به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند تا با طرح دکور موجود شما ترکیب شوند.

Sun at Six Amber Leather Settle/Sot

18 آوریل 2024 – از Tsu Lange Yor، نام تجاری سبک زندگی Troye Sivan، BOWL کاسه تزئینی سنتی را دوباره به یک قطعه مجسمه‌سازی تبدیل می‌کند که عملکرد آن را قربانی نمی‌کند. این قطعه با الهام از اشکال سیال و بدن انسان، از آلیاژ مس بازیافتی ساخته شده است و مطمئناً در هر کجا که آن را ترکیب کنید، جلب توجه می کند. و اگر اهل نیویورک هستید، توصیه می کنیم از 3 تا 5 مه به پاپ آپ Tsu Lange Yor در خیابان بروم 372 سر بزنید.

18 آوریل 2024 – اسنیف از شما می خواهد که عطرتان را بخورید و آن را هم بخورید (خب، نه به معنای واقعی کلمه، اما شما عکس را دریافت می کنید). در ماه آوریل، عطرسازان جدیدترین و خوشمزه ترین رایحه های خود را روانه بازار کردند: Slice Society و Soda Snob، با الهام از غذای مورد علاقه شما – یک برش خوشمزه و یک نوشیدنی با طراوت. فقط تعجب نکنید اگر شروع به دریافت تعریف و تمجید از بوی خوشتان کردید.

18 آوریل 2024 – جدیدترین مجموعه دیوارپوش های Caroline Z Hurley با همکاری Concrete Collaborative پیرامون فلسفه طراحی کمتر است بیشتر طراحی شده است. این کاشی ها با ارائه طیف وسیعی از 36 رنگ که می توانید آنها را برای نصب سفارشی ترکیب و مطابقت دهید، فضای شما را به شیوه ای ظریف اما معنادار زنده می کند.

نمونه کاشی کارولین ز هارلی x بتن تعاونی

20 آوریل 2024 – اگر به دنبال تغییر روال رایج عطر خود هستید، K-fragrance Nonfiction اینجاست تا به شما کمک کند. Odorama Cities با همکاری هنرمند تجسمی کو جونگ (نماینده کره در شصتمین دوسالانه ونیز)، پرتره‌ای از شبه جزیره کره را با خاطرات بویایی که از روایت‌های دست اول جمع‌آوری شده است – شامل چوب صندل، عود، بخور، و گل سرخ می‌کشد.

شهرهای غیرداستانی اودوراما

23 آوریل 2024 – برند زیبایی روغن زیتون مورد علاقه همه، Graza، با متاهایکو همکاری کرده است تا صابون های بسیار کلکسیونی تولید کند که از آشپزخانه مورد علاقه شما تا حمام گسترش می یابد. این کافه با رایحه ملایم مرکبات، سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها، راه عالی برای ضدعفونی کردن دست های شما پس از اتمام آماده سازی جشن شبانه (حتی اگر آن رامن فوری باشد) است.

صابون روغن زیتون Metahaiku x Graza Sudsi

25 آوریل 2024 – نور خود را با این همکاری سارا دیویچ و فریها رویزین بیابید. این دو در مجموعه ای از 56 لامپ سفارشی ساخته شده از محصولات بازیافتی (بیشتر اشیاء یافت شده) همکاری کردند که هر کدام با یک شعر هایکو نوشته فریها همراه بود. به هم نخورید – همانطور که اشاره کردیم، هر ترکیب منحصر به فرد است، و ما به خصوص از جذابیت این طراحی لذت می بریم.

پروژه لامپ از Panoptica 3

26 آوریل 2024 – شکوفه های بهاری ممکن است نوآورانه نباشند، اما قول می دهیم که این ها ساقه های معمولی نیستند. این جوانه‌ها جدید از Polène، از تکه‌های پوست گوساله بازیافتی ساخته شده‌اند (به این معنی که هرگز محو نمی‌شوند) و شبح‌های برخی از گل‌های مورد علاقه شما را تقلید می‌کنند. در پنج طرح مختلف و رنگ‌های خنثی مختلف موجود است، می‌توانید فقط یکی را برای نگاه کردن به گلدان مورد علاقه خود انتخاب کنید یا یک دسته گل سفارشی بسازید (برای هدیه دادن به مادرتان علاوه بر گل واقعی که برای او سفارش داده‌اید).

30 آوریل 2024 – جنی بلک پینک و برند کره ای عینک آفتابی Gentle Monster برای تولید سومین کپسول از این عینک شایان ستایش، با یک تجربه خرید که در شهرهای بزرگ در سراسر جهان ظاهر شده است، همکاری کردند. این مجموعه سالن Jentle نام دارد و احتمالاً نگاهی اجمالی به کپسول پر زرق و برق TikTok داشته‌اید. اما اگر نه، قاب‌های صورتی روشن، کمان‌های شیک، جذابیت‌های کاپیبارا و این لنزهای کریستالی را در نظر بگیرید.

هیولای مهربان جنی بارت 02

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/new-releases-thom-browne-gentle-monster-2024