برای کاغذ دیواری و پارچه نقاشی شده با دست برند De Gournay، که اخیراً یک اقامتگاه موقت برای خانواده سیسیل گورنی در هالیوود هیلز لس آنجلس فراهم کرده است، فضاهای فیزیکی باید مانند محصولات آنها با دقت طراحی شوند. «نقش مکانهای فیزیکی برندها هرگز در بیان اصولی که آنها را از گله متمایز میکند چند وجهی نبوده است – بهویژه برای یک محصول دست ساز، که کیفیت آن به وضوح در قیمت منعکس میشود ما میتوانیم به آنها نشان دهیم.» هانا سسیل، کارگردان، توضیح میدهد که شرکتش قبلاً برای «آپارتمان» پاریسیاش در بالای نمایشگاه خود در سن ژرمن، جایی که از مهمانان و مشتریان پذیرایی میشود، خبرساز شده بود. به عنوان مثال، در طول پاریس دکو آف هر ژانویه، این فضا به محلی برای رویدادها، از شام صمیمی گرفته تا مهمانی های کوکتل تبدیل می شود. دفتر مرکزی ساحل غربی همچنین برنامهریزیهایی را با نمایشگاه برنامهریزی شده آثار هنری پیر برگن که برای هفته فریز در فوریه ۲۰۲۵ برنامهریزی شده است، در دست اجرا دارد.
در سال 1994، زمانی که رایمن بوزر، طراح داخلی، آپارتمان 48 را افتتاح کرد، یک بوتیک زیرزمینی در خیابان هفدهم در شهر نیویورک که بیشتر شبیه یک آپارتمان شیک و دارای لوازم جانبی بود، نمی دانست غریزه اش نتیجه خواهد داد. او میگوید: «در ابتدا، این یک موفقیت باورنکردنی انتقادی و مالی بود. اوج شکوفایی او قبل از اینکه خردهفروشی آنلاین زمام امور را بگیرد و کسبوکار دکوراسیون داخلی او به همین نام آغاز شود، بود. بوزر که فروشگاه آجر و ملات را در سال 2011 تعطیل کرد، میگوید در نهایت، تجارت دکوراسیون داخلی از فروشگاه پیشی گرفت. اما نمونه اولیه او درس مهمی به او آموخت: «روشهای مختلفی برای بیان خود بهعنوان یک طراح وجود دارد، بدون اینکه با آن قدم بزنیم. مجموعه ای از کارها، کاری که مردم در آن زمان انجام می دادند.
همین مهارت در انیمیشن سازی آثار هنری توسط افرادی مانند اوزیبا تکرار می شود. او میگوید: «یک کاری که صنعت ما میتواند بهتر انجام دهد، گفتن داستانها و قرار دادن چیزها برای مردم است.» در آن زمینه با کوارترز.”
برای اگلوند، چه مهمانان اقامت خود را در مهمانسرای Vibe ترک کنند یا از نمایشگاه مخفی شهر نیویورک که به عنوان محل سکونت او عمل می کند، بازدید کنند، با خرید یک دستگاه صابون یا یک آشپزخانه کامل، آنها احساس می کنند با نام تجاری مرتبط هستند، و پرورش این وفاداری یک پیروزی است. -پیروزی. “برخی از مشتریان ما 20 سال پیش یک محصول کوچک، یک سطل زباله خریدند و در نهایت یک آشپزخانه خریدند. همچنین ممکن است برعکس باشد.”
با این حال، اگلوند اصرار دارد که یان شریگر چیزی برای نگرانی ندارد. او میگوید: «مهمانخانهها یک مدل کسبوکار عالی نیستند،» اما موضوع این نیست. “این در مورد چیز دیگری است که ما به افرادی که برای کشف طراحی جالب سفر می کنند، خدمت می کنیم.”
کسب و کار خود را در سال 2024 با راهنمای AD PRO رشد دهید
منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/inside-the-rise-of-the-stealth-showroom