خیابان پنجم باربارا والترز پس از کاهش قیمت ها خریدار پیدا می کند

Architectural Digest logo

آپارتمان قدیمی باربارا والترز در شهر نیویورک دوباره صاحب جدید بالقوه ای دارد. در نوامبر، زمانی که قرارداد منعقد شد، تعاونی رو به پارک مرکزی 17.75 میلیون دلار هزینه داشت. با این حال، خریدار بالقوه نظر خود را تغییر داد و از معامله خارج شد. در ژانویه، مجموعه لوکس مشترک این روزنامه نگار مشهور بی سر و صدا با قیمت 16995 دلار به بازار بازگشت، یعنی 2.755 میلیون دلار کمتر از قیمت اولیه فهرست خود در بهار 2023. و اکنون، طبق گزارش TMZ، یک خریدار جدید ظاهر شده است تا جایی را که والترز از سال 1989 تا زمان مرگش در دسامبر 2022 در آن خانه کرده بود، ادعا کند. الکسا لامبرت از Compass فهرست را حفظ می کند، اما قیمت حفاری های تاریخی فاش نشده است.

اگر معامله تکمیل شود، خریدار جدید یک اقامتگاه با میراث پر ستاره و همچنین مناظر خیره کننده دریافت می کند. این واحد در کل یک طبقه از یک ساختمان 1925 واقع شده است و دارای 11 اتاق در کل و سقف 10 فوتی در سراسر آن است. والترز به شدت به دکور کلاسیک متمایل شد، همانطور که در استفاده او از پرده ها و قطعات سنتی مانند قفسه کتاب لاکی قرن هجدهم که به سبک روکوکو چینی حک شده بود، مشهود است. اما روزنامه‌نگار افسانه‌ای سبک معاصر را نیز پذیرفت که در اتاق نشیمن و دفاتر با رنگ قرمز منعکس شد. یک شومینه چوبی اتاق نشیمن رسمی و اتاق خواب اصلی را گرم می کند.

فروشگاه درب باز

سرآشپز جاشوا وایزمن نیز پذیرای شماست تبلیغات در خانه اش در آستین در آخرین قسمت از Open Door، او به شوخی گفت که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی کند.

در 6 نوامبر، املاک گوینده خبر پیشگام، حراجی را در Bonhams برگزار کرد و 300 قطعه مبلمان، هنر، جواهرات و لباس به ارزش 8 میلیون دلار را برای مناقصه گذاشت. والترز، یک کلکسیونر معروف، مملو از گنجینه هایی مانند نقاشی های قرن نوزدهمی از هنرمندان آمریکایی جان سینگر سارجنت و ویلیام مریت چیس و یک صندلی اصلی Eames بود که با چرم قرمز پوشیده شده بود.

عضو شوید

کارگاه اختصاصی AD PRO را از دست ندهید — اتمام عکس: چگونه پروژه خود را ارائه دهید

فلش

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/barbara-walterss-fifth-avenue-aerie-finds-a-buyer-after-price-cut