خرید طلا آنلاین از فروشگاه اینترنتی گالری ساعتچی | hsaatchi

پایه وزن سنگین مناسب کسانیست که میخواهند یک یادگاری ابدی قرص و محکم و دارای بعد را تهیه کنند. این پایه وزن جز بالاترین رده وزنی محصولات محسوب شده و دارای نمایی چشمگیر و عالی می باشد. طلای خام مورد استفاده در پایه وزن سنگین برای این رده محصول حدود 3.51 گرم میباشد که با احتساب مقدار از بین رفته در مرحله برش، پرداخت و پولیش، در نهایت به وزن نهایی حدود 3 گرم میرسد. ساعت طلا با دو مدل صفحه های دیجیتال و آنالوگ ساخته می شود.

آیا به دنبال یک ساعت مچی مجلسی هستید و ساعت طلا را می پسندید؟ کافی است به راهنمای ما در مورد بهترین ساعت های طلای مدرن و کلاسیک از برندهایی مطرح و صاحب نام مراجعه کنید. از نظر شناخته شدن نام تجاری، کارتیه یکی از معدود افرادی است که در کنار رولکس ایستاده است. این ساعت از لحاظ زیبایی شناختی، دانش فنی و سنگین وزنی فوراً قابل تشخیص است و مدل های شاخص آن نیازی به معرفی یا توضیح برای افراد مطلع ندارند. قاب مربع و اعداد رومی تضمین می کند که برخلاف برخی از ساعت های طلایی، این ساعت طرح پیچیده ای را ایجاد می کند. ساعت های شیک نیازی به قیمت ندارند، چیزی که الیزه آن را به خوبی می داند. با منحرف ساختن صنایع دستی سوئیس به نفع مونتاژ آلمان، برچسب یک قرن کیفیت استاندارد ساعت طلا، بدون برچسب قیمت معمول است.

  • برای اینکه ساعت طلا روی دست‌تان ظاهر زیباتری داشته باشد، بهتر است به نکات زیر دقت کنید و موقعخرید ساعت طلا، آن‌ها را در نظر بگیرید.
  • همچنین این ساعت ها شباهت بیشتری به جواهرات دارند، اما با این حال انتخاب با شماست و شما می توانید بسته به سلیقه خود نوع آنالوگ و یا دیجیتال آنها را انتخاب کنید.
  • اگر مچ دست، پهن یا توپر دارید، می‌توانید هر دو نوع ساعت ظریف و پهن را انتخاب کنید.
  • پایه وزن سنگین مناسب کسانیست که میخواهند یک یادگاری ابدی قرص و محکم و دارای بعد را تهیه کنند.
  • طراحان ساعت های لوکس با ترکیب جواهر و طلا با ساعت، یک موج جدیدی از صنعت ساعت سازی را ایجاد کرد.

چرا که شما برای خرید این طلا مبلغ قابل توجهی را هزینه کرده اید. همچنین این ساعت ها شباهت بیشتری به جواهرات دارند، اما با این حال انتخاب با شماست و شما می توانید بسته به سلیقه خود نوع آنالوگ و یا دیجیتال آنها را انتخاب کنید. گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری فروشگاه انلاین طلا برخوردار هستند.

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

اما به دلیل نازک بودن و نرمی طلا به عنوان یک ماده، روکش طلا می تواند به راحتی خراشیده شود، به همین دلیل امروزه به ندرت در ساعت ها دیده می شود. در دنیای امروزه ثروتمندان و سرمایه داران، همیشه به فکر خرید بهترین و با ارزش ترین چیزهایی هستند. در زیر به معرفی چند نمونه از گران ترین ساعت های دنیا می پردازیم.

وزن سنگین

خرید طلا آنلاین از فروشگاه اینترنتی گالری ساعتچی | hsaatchi