جیمی باتلر، طراح AD100 به جزئیات خانه این ورزشکار نگاه می کند

جیمی باتلر، طراح AD100 به جزئیات خانه این ورزشکار نگاه می کند

به گفته تیفانی بروکس، طراح AD100، جیمی باتلر، ستاره ستاره میامی هیت، زمانی که از او خواست تا خانه 16000 فوت مربعی خود را در نزدیکی سن دیگو تزئین کند، دو شرط برای خانه خود داشت: مطمئن شوید که یک تشک و یک میز دومینو داخل آن وجود دارد. در طول راه، آنها موفق به طراحی خانه ای شدند که از تلاش های بی شمار باتلر، از جمع آوری هنر و شراب گرفته تا بازی والیبال و بله، دومینو صحبت می کند. خانه ممکن است از مطبوعات داغ باشد تبلیغاتدر نوامبر منتشر شد و در ویدیوی Open Door که به تازگی منتشر شده بود ظاهر شد، اما کار بروکس روی آن ممکن است هرگز انجام نشود. او می‌گوید: «شما فکر می‌کنید او را کشف کرده‌اید، و سپس متوجه می‌شوید که او موسیقی کانتری را دوست دارد. “بنابراین اکنون ما در حال ساخت یک استودیوی ضبط هستیم.” در حالی که گرد و غبار بازسازی فرو می نشیند، از یک نگاه پشت صحنه به تصمیمات و منابع طراحی پشت خانه حماسی باتلر لذت ببرید.

تصویر ممکن است حاوی یک گیاه پنجره فرانسوی، مبل، مبلمان، میز، میز، صندلی و چراغ باشد

یک چراغ آویز سفارشی استودیو Hammerton از Tiffany Brooks تاج منطقه غذاخوری آفتابی را به خود اختصاص داده است. صندلی های ناهارخوری از چرم عاج RH یک میز ناهارخوری مقاوم در برابر نوآر را احاطه کرده اند. دیوارهای اینجا و سرتاسر رنگ سفید قوی فارو و بال است.

سبک زندگی مدیترانه ای

در حالی که باتلر بیشتر تصمیم گیری در مورد طراحی را به بروکس واگذار کرد، او درخواست کرد که اتاق ها سبک، باز، مطبوع و کاملا اروپایی باشند. در اتاق خواب اصلی – که دارای یک تخت کینگ سفارشی (به ابعاد 105 در 105 اینچ) است – یک میز طراحی شده توسط جولیان چیچستر وجود دارد که قرار است ایستگاه کاری اتاق مهمان در یک هتل کلاسیک خارج از کشور را تداعی کند.

این تصویر ممکن است شامل طراحی داخلی از چوب جامد، چوب لکه‌دار، پوشش چوبی، مبلمان و مبل باشد

تختخواب سفارشی، میز خواب و قفسه های شناور اتاق خواب اصلی توسط Flynn Development طراحی شده است. دیوارها در پوشش دیوار Thibaut's Journey خاکستری تیره پیچیده شده اند.

پرده هایی که منجر می شوند

بروکس برای پرده های سفارشی در اتاق خواب اصلی و فراتر از آن به ژاکوبی روی آورد. “کار با شرکتی که نیازهای آسایش را درک می کند – برای سطح معینی از قطع برق، و همچنین برای قابلیت های راه دور – عالی بوده است.” بنابراین بروکس می گوید: «این برای من مهم است. یکی از مکان‌هایی که او از استفاده از پنجره‌ها خودداری می‌کرد، هنرستان بود، جایی که نور خورشید به داخل آن می‌تابید: «جیمی می‌خواست در آنجا تا حد امکان طبیعی باشد.»

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/jimmy-butlers-ad100-designer-gets-into-the-details-of-the-superstar-athletes-home