اگر آتش سوزی لس آنجلس خانه شما را ویران کرد، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد – از برخورد با بیمه تا جلوگیری از کلاهبرداری

Architectural Digest logo

جانت روئیز، مدیر ارتباطات استراتژیک در مؤسسه اطلاعات بیمه کالیفرنیای جنوبی تأکید می کند که شما از نزدیک با بیمه گر و بیمه گر خود کار خواهید کرد، بنابراین ایجاد یک رابطه کاری متقابل سودمند و محترمانه سودمند است.

او می گوید: «آن را به عنوان یک فرآیند مذاکره در نظر بگیرید و حالت تدافعی نداشته باشید. این یک وضعیت بسیار ناخوشایند است و مردم اغلب گزارش می دهند که با شرکت بیمه خود “دعوا” می کنند، اما من از آنها می خواهم که در عوض مذاکره کنند.”

آیا باید با یک تنظیم کننده شرکت بیمه کار کنم؟

شما می توانید به جای کار با یک تنظیم کننده شرکت بیمه، کار با یک تنظیم کننده عمومی را انتخاب کنید. اگر این مسیر را طی کنید، مستقیماً با شرکت بیمه ارتباط برقرار نخواهید کرد (تعدیل کننده این نقش را بر عهده خواهد گرفت). برای برخی، این ممکن است مقداری از استرس را کاهش دهد، اما شما باید آنها را از محل تسویه ادعای خود پرداخت کنید. می توانید مجوزهای تنظیم کننده عمومی را از طریق اداره بیمه کالیفرنیا جستجو کنید.

چگونه می توانم موجودی خانه خود را برای شرکت بیمه خود ایجاد کنم؟

در برخی مواقع از شما خواسته می شود که فهرستی از دارایی های خانه خود را ارائه دهید. اگر قبل از اینکه مجبور شوید خانه خود را ترک کنید یکی از آنها را سرویس کرده اید، اکنون زمان خوبی برای بیرون کشیدن آن است. اگر فهرستی به روز از همه چیز در خانه خود نگهداری نمی کنید، نگران نباشید. با خانواده خود بنشینید و هر چیزی را که به یاد دارید بنویسید.

رویز به مردم یادآوری می‌کند که در عصر گوشی‌های هوشمند، اکثر ساکنان بیشتر از آنچه تصور می‌کنند اسناد دارند.

او می‌گوید: «شما احتمالاً موجودی، حتی اگر عمدی نباشد، دقیقاً روی تلفن خود دارید. احتمالاً از رویدادها یا گردهمایی هایی که در خانه خود برگزار کرده اید، عکس و فیلم گرفته اید.»

در حالی که در حال تمیز کردن و بازسازی هستید، همیشه حتما عکس بگیرید همه چیز همانطور که قبل از جابجایی یا تعویض آن بود.

وقتی شرکت بیمه من به ادعای من رسیدگی می کند چه کار کنم؟

هنگامی که شروع به دریافت چک های تسویه بیمه می کنید، ممکن است ببینید که چک نه تنها برای شما بلکه برای بانک یا شرکت وام مسکن شما نیز صادر می شود. برای اطلاع از نحوه دسترسی به پول خود با بانک یا شرکت وام مسکن خود تماس بگیرید.

مطمئن شوید که یادداشت های دقیق و مکالمات خود را با شرکت بیمه خود – و با هر کس دیگری در طول کل فرآیند ثبت کنید.

منظم بمانید

سازماندهی اسناد و فرصت های کمک از جمله بزرگترین چالش هایی است که شلگلمیلچ خانواده ها را پس از یک فاجعه با آن مواجه می کند.

دو نفر در حالی که وسایل یکی از اعضای خانواده را که در آتش سوزی ایتون ویران شده است، در آغوش می گیرند

پیگیری اسناد و مدارک مورد نیاز و کمک می تواند یکی از دشوارترین مراحل در بازسازی باشد.

عکس: جاستین سالیوان/گتی ایماژ

از وجوه FEMA گرفته تا کمک های مالی توسعه جامعه تا وام های کم بهره انجمن کسب و کار کوچک، می تواند گیج کننده و طاقت فرسا باشد. علاوه بر این، پوشش ممکن است همپوشانی داشته باشد، و پذیرش یک نوع کمک ممکن است شما را از دیگری محروم کند. بنابراین مطمئن شوید که قبل از ثبت نام برای چیزی همه چیز را به طور کامل بخوانید. با این حال، اگر سهواً مزایای دوگانه دریافت کنید، بعید است که با اتهامات کیفری روبرو شوید – اما باید پول را بازپرداخت کنید.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/if-la-wildfires-damaged-your-home-heres-everything-you-should-know-from-dealing-with-insurance-to-avoiding-scams